Koncert♡

3.2K 46 1
                                    

Odvrátila som zrak od telefónu keď sa zrazu rozleteli dvere na mojej izbe. ,, Enn! Dnes je u nás koncert. Príde Nik a Yzo a ty si mi sľúbila, že pôjdeme !" Verča sa vôbec naplánovala ukľudniť a snažila sa mi zobrať deku pod ktorou som strávila včerajšiu noc. ,,Ešte chvíľku!" Snažila som sa jej vysvetliť že nemám v pláne zdvihnúť sa z postele ale keďže môj sen ísť na ich koncert bol omnoho silnejší ako lenivosť, obliekla som sa a spravila nám raňajky. Horúce palacinky som položila na stôl a skôr než som stihla čokoľvek povedať, pribehla krasne namalovaná a oblečená Verča, ktorá si už pchala horúce palacinky do úst. ,,A vieš čo je dnes ešte za deň?" Svoje neposlušné fialové vlasy som si zastrčila za ucho a zdvihla obočie. Spoza seba vytiahla nie velku krabicu na ktorej bol obrovský nápis všetko najlepšie. Ah jasné, moje narodeniny. Úplne som na ne zabudla keďže jediný čas, kedy som tento sviatok oslavovala bol keď som bývala s mamou. ,,Všetko najlepšie k tvojím 20. narodeninám" dostala som obrovské objatie a pusu na čelo. Donútilo ma to usmiať sa a následne som otvorila krabicu. Nová čierna mikina ktorú som si nedávno objednala no trochu zmenená. Na vrecku ktoré bolo umiestnené hore na prsiach bola malá nášivka M+. ,Ďakujem je to skvelé'' pritisla som si mikinu k sebe a z celej sily sa nadýchla. Milujem vôňu nového oblečenia. ,,Som rada že sa ti páči, bude sa ti hodiť na koncert, no mala by si sa už obliekať keďže cesta na koncert bude dake 3 hodinky, musime ísť skôr. Prikývla som a prehodila na seba mikinu. Z hornej poličky som vytiahla čierne, roztrhané rifle, kotníkové ponožky a rýchlo si to obliekla. Zo šuplika som zobrala 2 hrubé retiazky  a pripla si ich na rifle. Za ucho som si dala pramienok vlasov a vydala sa za Veronikou. ,,To chceš ísť vážne nenamalovaná?'' uštipačne  podotkla. Prekrútila som očami a usúdila že má vlastne pravdu. Pravdepodobne by ma nenamalovanú nepustili ani cez vstup vďaka tomu, že vyzerám ako 12 ročné dievčatko. Sadla som si teda rýchlo ešte k stolu a za pomerne krátky čas urobila pekné obočie a linky. Na svoje nie velké pery som naniesla matný, telový rúž a konečne sme mohli vyraziť. Po 3 hodinách cestovania sme sa konečne l dostali do Ostravy. Wow. Bolo tu strašne vela ludí akoby tu niečo dávali zadarmo. Prešli sme vchodom a našli si volné miesto kým nebolo všetko obsadené. Celý čas ma Verča držala za ruku asi nadšením alebo aby som sa nestratila medzi davom. Zrazu svetlá zamierili na stage a zaznel zvuk zapnutého mikrofónu. Po úvodných, uvítacích slovách na stage vybehol Yzomandias a hneď za ním Nik Tendo. Mráz mi prešiel celým telom a slzy sa mi nahrnuli do očí. Verča výskala a skákala a ja som sa nezmohla na nič iné len sledovať ako sa Nik s Yzom smeje a kýva všetkým v dave. ,,Děkuju že ste přijeli, myslim že si múžem dát něco na rozehřátí co na to říkate ?!'' Všetci začali skandovať a ja som sa musela pridať. Zrazu Nik začal behať tesne pri nás a ja som k nemu s očakávaním natiahla ruku ako vetci ostatný. ,,DOMINIIIIK'' zakričala som z celej sily a on sa na mňa popri spievaní pozeral. Zrazu som sa cítila akoby som tam bola jediná a on spieval iba pre mňa. Celý koncert bol úžasný a nelutujem ani sekundu z času ktorý som tam strávila. Na konci si Nik zobliekol aj s Yzom mikinu a hodil ju rovno do davu. Verča chytila Yzovu a ja som pevne verila že chytím tú Nikovu. Bohužiaľ ju chytil dáky chalan za mnou. Sklamanie bolo na mne zretelne vidieť no nič sa nedalo robiť. ,,Ostravo seš super! Všem děkujeme'' Posledný krát zakývali a zmizli nám z dohladu. bolo asi 3:23 a ludia čo tam boli sa pomaly rozchádzali do barov a stanov mimo areálu. Verča vyzerala už celkom unavene aj keď to nepriznala no povedala že hodinku, dve ešte zvládne. Pomalým krokom sme sa ešte ako posledné túlali areálom keď som zrazu začula hlas. Ten z ktorého sa mi trasie celé telo a srdce buší ako o život. Nik s Yzom zrazu vyšli z backstagu. Stála som tam ako prikovaná. ,,O môj bože Enn! Sprav mi s nimi fotku!'' Zakričala Verča a do ruky mi vtisla telefón. ,,Jó jasně udělej i nám fotku'' ozval sa Yzo a spolu s Nikom prišli k Verči. Porobili sme pár fotiek a ja som tomu stále nevedela uveriť. V dnešný deň sa mi splnil sen ktorý stále pokračoval. Uprimne už boli jemne opitý ale vôbec mi to neprekážalo. ,,Dominik'' podišiel ku mne a podal mi ruku akoby som nevedela ako sa volá. Zo slušnosti som mu to oplatila. ,, stačí keď mi budeš hovoriť Enn'' pousmia som sa a tiež mu podala ruku. ,,Nemôžem uveriť že sme Vás stretli'' našdenie ktoré ma napĺňalo som sa nesnažila skrýva a Verča na tom bola rovnako. ,,Hele Jakube co kdybychom holky na něco pozvali do Hellka'' Vypleštila som oči. Hell je tu jeden z najdrahších a najlepších barov vôbec. Pár krát som tam už bola ale prísť tam s Yzom a Nikom ? To má už iné grády. Chytili nás za ramená, aj keď som mala pocit že skôr my držíme ich ale ako-tak sme sa dotrepali pred Hellko. ,,Hele co si dáte Jakub bere'' Rozosmial sa Nik a zvedavým pohladom si ma premeral. ,,2x blackberry vodka s ladom a kofolou'' poznamenala Verča a zapozerala sa mi rovno do očí. Prešli sme k stolu kde už Jakub doniesol povinný, pitný režim. Prvé kolo sme dali všetci na ex a druhé išlo rovnako ľahko. Tretie kolo ktoré som brala ja, už išlo ťažšie a postupne sme boli všetci čoraz viac v nálade. Zrazu Nikovi zazvonil telefón. ,,Hele volal Konev že prý máme zítra zras'' Jakub len mávol rukou ,Ať to zruší, nestíhame to'' povedal a žmurkol na nás. ,,Hej bandaa, my už zatvárame tak dopite a choďte si po svojom'' oznámil celkom arogantný čašník a my sme sa odobrali von. ,,Hej Enn nechcem ísť od nich domov no som celkom dosť unavená..'' Mala som strach že keď teraz odídeme už ich nikdy takto neuvidíme. Bála som sa že je toto posledný čas čo s nimi trávime. ,,Hele jestli se ti chce spát, tak klidne přespi v našem aute. Jezdit beztak už nemůžem a v Ostravě sme ješte 2 dny.'' Veronika na mňa pozrela a ja som len prikývla. Vyzerala vážne zničene.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Viem že tieto kecy takmer nikto nečíta no som rada za každý ohlas či už pozitívny alebo nie. Tento príbeh bude ešte skutočne zaujímavý a snáď sa do neho ponoríte minimálne tak ako ja. Dopredu sa ale ospravedlňujem za gramatiku ktorou skutočne nevynikám. XOXO -Darkness

Nik Tendo - FAMOUS ☆Donde viven las historias. Descúbrelo ahora