,,Som v poriadku, šmykol som sa" pousmial sa a postavil. Očami si ma premeral od hora dole ,,Ty si v poriadku?" Prikývla som. ,,Už som pochopil prečo bola tá štvorkolka odstavená v rohu. Tvoj otec ma vyrazí" zasmial sa popri tom ako som prekrútila očami. ,,Vrátime sa" prikyvol a s rukou cez moje rameno prešiel na cestu smerom *domov*. Po takmer hodinovej chôdzi sme prišli domov. Otvorila som dvere do korán a uvidela Patrika, zmätene behajúceho hore a dole. ,,Ste normálny ?! Nevedeli ste sa ozvať že niekam idete ?! Čo sa vám stalo " Patrikovi slová nabrali agresívny ton. Arthur mu začal vysvetľovať čo sa ako stalo a ja bez slova prešla poza nich hľadať Nika. Otvorila som dvere do štúdia kde za mikrofónom stál Nik a Jakub. ,,Čo tu robíš? Kedy si prišiel" hodila som sa Kubovi okolo krku ,,Tento čurák mi volal že máme nový house. Nestěžuji si kotě" pokrútila som hlavou s jemným úsmevom. ,,Vieš Niko, bola som na štvorkolke a..." dominik sa otočil chrbtom ,,Dominik?!" Ani sa na mňa nepozrel ,,Jo,Jo. Moc hezký" to myslí vážne? Mohla som umrieť. ,,Dominik. Skoro som zomrela!" Pozornosť som nedostala ani od Jakuba a ani od Nika.
,, Čo máš na práci také, že ťa nezaujíma vážnosť môjho zdravia? Celý deň si ma nevidel a ani si sa ma nesnažil nájsť.." Dominik vypol mikrofón a otočil sa ku mne ,,Jsem zavřenej ve studio baby, nemám na tebe teď čas. Musim vydělat ten cash, musim vydělat ten guap,
Víš že bez peněz to nejde baby, tak nebuď hloupá." Sadla som si do kresla a prekrížila ruky cez prsia ,,Nie som hlúpa. Ja chápem.. len som to proste myslela inak, proste peniaze niesú všetko" sklopila som hlavu a čakala na reakciu. ,,je jedno kolik máme. Víš že když je dost, tak se pak žije líp. Nebuď blázen tak dlouho to dřeme, bude líp" sklopila som pohľad a rukáve mikiny si zachumlala do rúk. ,,Kotě, večer budu jen tvůj. Slibuju. Jo?" Prikývla som a venovala Nikovi úsmev. Kubova ruka mi rozstrapatila vlasy popri tom, ako som bola na odchode zo štúdia. ,,Enie" ozval sa známy hlas zo schodov. S otráveným výrazom som sa otočila. ,,Nechal som ti kúpiť pár veci" a z poza chrbta vytiahol obrovské tašky s oblečením. ,,Otec, nepotrebujem oblečenie" napravil si sako a usmial sa ,,Už dáky čas chodíš v tom istom oblečení" uchechtol sa ,,A ty v tom istom saku" precedilasom skrz zuby a schmatla tašky. Zobrala som čistú mikinu a tepláky. Vyzerám síce ako bezdomovec ale som ten najšťastnejší bezdomovec na svete. ,,Ocko ma teraz niečo na práci, vidíme sa keď prídem. Logicky" arogantne som mu zakývala a otočila sa na cestu do neznáma. Zrazu za mnou stál Patrik s Arthurom. ,,Všimol som si že si naposledy opustila môj vzdelávací program. Tomuto idiotovi som už žalúdok vyčistil" a šľahol Arthurovi rukou poza hlavu. ,, Z toho ma vynechaj, dík " zasmiala som sa a posadila sa rovno pred nich na dlhú, čiernu sedačku. ,,Takže. Čo sa tu dá robiť takto na večer?" Nohy som si vyložila na pohovku a čakala na návrhy. Moje čakanie bolo zjavne márne. ,,Vypime si niečo. Dominik aj tak nahráva. Unudím sa K smrti" Arthur vyzeral z môjho návrhu nadšene ale Patrik to hneď zarazil. ,,Ty si kľudne daj. My sme v službe" pfff, prekrútila som očami. ,,To mám piť sama? Suchar" výnimočne sa zasmiali obaja a Arthurova ruka mi už podávala fľašu dokonaleho jägra. Netuším odkiaľ ju zobral ale viac som sa ani nepýtala. Otvorila som fľašu a z chuti sa nepila. ,,Zápitok nič?" Arthur zvyhol prekvapene obočie. Patrik si obliekol konežnu bundu ktorá bola položená na stolíku vedľa pohovky a hrubším hlasom preniesol ,,Za 20 minút som tu! Niečo ti kúpim nech ťa tu hneď nepokladá, a ty! ... ukázal prstom na Arthura.... Dáš na ňu pozor"
20 minút bolo ale už dávno preč a tak isto aj tretia fľaša alkoholu. Mozog mi začínal lietať v inej dimenzii a tak nastal čas, aby som sa začala krotiť. ,,Asi, Asi sme mali no.. mali ísť za Nikom" snažila som sa zo seba dostať nazrozumitelnejsie ako som dokázala. Na moje prekvapenie Arthur len prikývol a naznačí, že ma počká na pohovke kde naša mini-party začala. Ja som sa pomaly dotackala k štúdiu a neplánovane rozrazila dvere. ,,Dominik" ako Jakub tak aj Nik, sa na mňa hneď otočili. ,,Dominik. Vadí ti čo, vadí ti čo mám, mám oblečené?" Zvláštne pokrútil hlavou a dlaňou si pretrel oči. ,,Znova opakuju, nezajímá mě, že co máš na sobě, ale co máš v sobě" daroval mi pusu na čelo popri tom ako sa Jakub v pozadí pochechtával A nebudeme si klamať, určite na mne. ,, Běž spátky. Za chvíli se přidáme jo?" Prikývla som a posadila sa pred zavreté dvere štúdia. S nezaostreným zrakom som v pozadí zahliadla Arthura ako pomalým krokom ide ku mne. Postavil ma a posadil na pohovku. ,,Nik sa na mňa vysral" bezdôvodne som sa rozosmiala. ,,Pokiaľ nie si s ním, tak poď sem. Celú túto noc ovládneme my, nik iný" s úsmevom na tvári som zobrala do rúk poloprázdnu fľašu a do veľkého pohára nalialapolovicu z nej, Arthurovi do pohára. ,,Hádam ma nenecháš piť samu" žmurkol na mňa a celý pohár stiahol na ex. Zrazu sa tozleteli dvere. Patrik, celý od blata a vetvičiek stromov sa hodil na pohovku. ,,Som mrtvy" nahla som sa K nemu a z vlasov mu zobrala list. ,,Čo sa ti pre boha stalo" posadil sa a nechápavo krútil hlavou. ,,Šiel som ti po ten sprostý Zápitok a v polovici cesty mi odišla motorka. Šiel som peši do mesta aj z mesta. Ale robili daku opravu diaľnice a tak ma poslali po *bezpečnej* cestičke popri lese. No či na mňa po prvých metroch neskočil pojebaný diviak?" V tej chvíli som mu skočila do reči ,, Ty máš motorku?" Veľkou dlaňou mi šťuchol do ramena ,,Počúvaš čo ti tu hovorím?" Rozosmiala som sa a v tej chvíli sa môj žalúdok rozhodol všetkým ukázať svoj obsah. ,,Veď ty si rozkošná aj keď tu ležíš ako dogrcaný pes" začal sa smiať patrik a to bolo asi prvý krát čo som ho počula sa zasmiať alebo len pousmiať. Príjemný pocit. Zrazu sa ku mne pritlačil Arthur a podal mi do ruky obal s trávou. ,,Daj to Dominikovi, on bude vedieť. Kľudne si dajte aj spolu, kvalitka, ver mi" nadvihla som obočie a bola pevne rozhodnutá si dať s Nikom pokec. Sme tu sotva jeden deň a on už berie trávu od prveho chalana čo vidí?
Trávu som dala do vrecka a do ruky zobrala ďalšiu fľašu. ,, Hou, Hou, Hou už si měla dost, ne?" ozval sa Jakub a začal utierať moje *voňavé* zvratky. ,, Prepáč " zahanbene som si utrela ústa a sadla si do tureckého sedu. ,,Kde je Dominik?" Jakub sa pár krát obzrel okolo seba a sadol si ku mne. ,, má ještě nooo, nějakou práci" postavila som sa a namierila si to klukatou cestou do štúdia. Otvorila som dvere a môj pohľad prebodol Dominika skrz na skrz. Ten, s bielym nosom trhol od strachu rukami tak, že sa pravdepodobne koks rozletel všade do vzduchu. ,, Já ti to vysvětlím" zavrela som dvere a odišla naspäť ku chalanom. Zapla som pesničku a začala tancovať s Jakubom. Zrazu Otec vypol hudbu...,,A je to tu znova. Krátka vsuvka o tom ako to bude ďalej prebiehať"
YOU ARE READING
Nik Tendo - FAMOUS ☆
Romance1. Časť-Preslávený. [18+] ●ukážka z príbehu● ,, Najlepšie by pre mňa bolo keby som ťa osobne ani nepoznala. Si sobecký hajzel !" náhle sa oči, bežne plné iskričiek zaplnili slzami. odvrátila som zrak. Nedokázala som sa ďalej pozerať na tvár ktorá mi...