Mood ◇

1.5K 34 2
                                    

...Ako mi rukou prechádza po bruchu. Zimomriavky mi prešli celým telom až som sa zachvela. Dlaňou mi ruky chytil pevne nad hlavu a jeho pevne telo pritlačil úplne na to moje. Pocítila som ako mi jeho penis tlačí na podbruško a silno som si zahryzla do pery. Privrela som očí a keď som ich znovu otvorila, zahliadla som jeho jasný, biely chrup ktorý mi odhalil pri dokonalom úsmeve. ,,Jsi strašne sladká Enn" potichu mi zašepkal do ucha a začal ma bozkávať na krku. Pomalými pohybmi z hora, dole som cítila že sa mi telo naplňuje do teraz neznámim pocitom. Celé telo sa mi chvelo, bolo horúce a zároveň plné adrenalínu aj keď sme len ležali na posteli. Zrazu ma prekvapil vážne nečakanou otázkou.. ,,Hele. Asi bych neměnel no, ale ty seš ješte panna?" Očí sa mi otvorili akoby som nikdy v živote nespala a tvar mi zaplnila červeň. Musela som rýchlo niečo povedať aby to nebolo trápne, no v hrdle sa mi urobila obrovská hrča a ja som zo seba nemohla vydať ani pol slova. Utiahnuto som takmer nepatrným pohybom prikývla, hádam mu nebudem klamať. Odtiahol sa prudko nadomňa. Začal si obliekať tričko ktoré zdvihol zo zeme a sadol si tesne vedľa mňa. ,,Hele kotě, nech si to pro někoho komu to věnovat chceš. Sem taky jen člověk a taky to mám rád tvrdší než by jsi to možná chtěla na poprvý ty.." No tak to si robi srandu. Uplne ma tymto prekvapil až som rozmýšľala či z neho rozpráva alkohol alebo nie. Povedal to totižto tak vážne a rozumne, akoby sa snažil hrať na takého toho dobrého chlapca z filmu. Postavil sa a bol prichystaný na odchod z miestnosti. To som predsa nemohla nechať tak. Postavila som sa a pevným stiskom za lem jeho trička ho oprela o stenu. Do očí som sa mu ešte po týchto vetách nedokázala pozrieť ale cítila som ako mi ruku, zvierajúcu jeho tričko posunul preč. Odvrátil hlavu akoby som robila niečo, čo ho zraňuje. Postavila som sa na špičky a zahryzla mu do spodnej pery tak, aby sa musel aspoň kúsok pohnúť na moju výšku. ,,Copak?" Zašepol mi tesne k tvary. To ich české Copak, ma vždy dostáva do kolien. Pozeral sa na mňa trochu nechapavym pohľadom a než by som stihla pokračovať v mojom pláne, pevne ma zatlačil až na posteľ. Oprel ma do perín ktoré ostali ešte po nás rozhodené. Ani som si nestihla všimnúť kedy som ostala úplne nahá. Dlhé pramene vlasov mi zakrývali prsia a jeho jediný kus látky, ktorý mu ostal boli práve boxerky. Prstami mi prešiel medzi nohy a ja som pocítila ako som z jeho jemných dotykov celá vlhká. Pomaly do mňa vnikol no videla som na ňom že sa snaží byť tak strašne jemný a opatrný ako to len ide. Snažil sa aby to bolo pre mňa tak príjemné až si neuvedomoval že bolo na ňom vidieť jemne stres. Otočila som sa k nemu chrbtom a jeho ruku si pevne dala na bedrá. Zrazu si vedenie prebral on a ja som jeho dominancii nemohla odporovať. Uplne ma prehol v chrbte a jednou rukou ma chytil za vlasy. Keď videl že nenamietam, začal silno prirážať. Dovolila by som si tvrdiť že sa mi to až páčilo a on si to dosť pravdepodobne aj všimol. Zrazu sme obaja začuli kroky po schodoch. ,,Hej pst, ticho buďte, vidíš niečo? Hele nic je zamčeno. Au moja noha. Vole bacha, slyšíš je?" Strašne "potichu" sa rozpravajuci Viktor s Veru a Yzom stali za dverami. Nik sa postavil, podal mi mikinu, obliekol sa a pomalým pohybom otvoril dvere. Všetci padli dnu, rovno do miestnosti. Strašne sa začali smiať ako malé deti. ,,Do píči, Jakube, ste totálne na sračky" poznamenal celkom vytočene Nik, čož ma celkom prekvapilo keďže sme pili s nimi. ,,Jo za to ty seš střízlivej suchare" môj pohľad sa neustále prehadzoval z tých 3 zdochlín na Dominika. ,, vezmeme ich nech si ľahnú?" Spýtala som sa no odpoveď som nedostávala. ,,Už je to v prdeli. Do obeda tahle chcanka nevytřízví. Nemá kdo šoférovat idiote" podal im Nik ruku aby ich konečne postavil zo zeme. ,, Počkať, vy zajtra niekam odchádzate?" Ostala som mierne zaskočená keďže o ničom takom som minimálne ja nevedela. ,,Jo no. Ja ti to asi zapoměl říct. Zítra máme koncert v DeltaHale na Oravě." Potešila som sa, čož pre zmenu zaskočilo zas Dominika. Na slovensku som už dlhšie nebola a rada by som sa tam zas pozrela. ,,Hele ale já myslel žeby jsi s Veronikou vydržela u Viktora nebo pudete domů a my se po vás cestou z Oravy stavíme" počkať čo? Prečo? ,,U viktora určite neostanem a domov ísť ešte nechcem." Chytil ma za ruku a vyviedol z izby von aby sme nechali tých troch vyspať sa na poriadnu opicu. ,,Hele nemusíš se bát. Přisahám že se pro tebe vrátim, Jo?" Očí mi zaplnili slzy aj keď som sa veľmi snažila to zadržať keďže to znelo presne ako vety, ktoré niekomu poviete predtým než sa s ním navždy rozlúčite. Ja viem že sa nevráti. Prečo by to robil keď tam ma milión iných čo mu budú skákať pod pódiom. ,,Heeeeej, ne to ne, nebreč" utrel mi slzy rukávmi mikiny a vtiahol ma do objatia. Tlmený zvuk tlkotu jeho srdca ma ukľudňoval takže som mohla konečne zastaviť tie kvapky slz. ,, je to jenom na 3 dny, dobře? Budu to psát jo? Přečetla sis už ten papirek z tašky? Hele, přideš domů, A přečteš si ho. Ani se nenazdáš a budú u tebe" musím uznať že tieto reči mu skutočne idú. ,,Ale ja chcem ísť s tebou." Pokrútil hlavou. ,, To nejde Enn. Nemůžu na tebe dávat bacha když pudu na stage. Proste ne" Hodila som sa mu okolo krku a on ma pevne chytil do objatia. ,,Prosím, zober ma so sebou" počula som ako si vzdychol. Capol ma po zadku a dodal ,, Budeš se držet u mně, jasný?!" Prikývla som a moje oči boli náhle plné šťastia. Než som sa stihla vrátiť do reality, Dominik odišiel do kuchyne. Po špičkách som sa priblížila k nemu zo zadu a začala som ho štekliť. Strašne ho trhlo a ja som sa neubránila smiechu. ,, Ty potvoro.. zasmial sa aj on ...co si dáš k... pozrel na hodiny.. k snídani?" Mykla som plecami, sadla si na nádhernú mramorovú, kuchynskú linku a so zahryznutou spodnú perou hľadala len na neho. Stále som mala na sebe len Nikovu mikinu takže mi bola už trochu aj zima. ,,Miluju když to děláš. Miluju když se mně snažíš provokovat, ale nedaří se ti" pousmial sa a do taniera s mliekom nasypal ovsene vločky. Práve si chlapec nevedomky vyhlásil vojnu. Zaskočila som z linky a rovno pred ním sa ohla k šuplíku. ,, dovolíš? " pousmiala som sa a vytiahla lyžičku. Dala som si ju do ust a postavila sa čelom oproti nemu. Usmial sa a lyžičku mi vytiahol z úst. ,,kdyby si v tý papulce měla něco jinýho, bylo by to lepší" zasmial sa a sadol si za pomerne veľký jedalensky stôl. Prešla som rovno k nemu a tanier s raňajkami mu zobrala rovno spod nosa. ,,Heleeee" zasmial sa a snažil sa mi zobrať tanier. ,, Ďakujem za raňajky" uštipačne som sa usmiala a pustila sa do jedla. ,,Princezno?" Pohľad som nasmerovala na neho. ,,Orech?"
,,cože?" Zakrútila hlavou. ,,Oh ja som myslela že hráme slovný futbal" rozosmiala som nie len seba ale aj jeho. ,, Ty seš fakt pytomá ty vole, neměla si před fialovou náhodou blond?" Hahaha sarkasticky som sa zasmiala a pokračovala v raňajkách. ,,Měli by sme si jít zdřímnout dříve než se proberou oni. Pak odchádzime na Oravu." Prikývla som...

Tak toto by bolo na dnes všetko. Ďakujem že v tom pokračujete somnou. Všimla som si že takmer nikto nečíta tieto záverečné vety a tak, ak si sa dočítal/a sem, budem rada ked mi do komentára napíšeš čo si zatiaľ myslíš. Ako to bude ďalej prebiehať, aký máš z toho pocit a či sa ti príbeh zatiaľ páči aby som vedela čo zlepšiť a či ma vôbec cenu to písať ďalej.🤗
-Darkness🖤

Nik Tendo - FAMOUS ☆حيث تعيش القصص. اكتشف الآن