Prepáč že som len človek..

1.1K 32 5
                                    

,,Enn, Enn spíš?" Au..Niekto ma žďuchol do ramena a to ma donútilo otvoriť oči. Jakub ležal vedľa mňa v posteli takmer nahý a ja som na tom nebola lepšie. ,,Nie, Nie, Nie prosím povedz že.." Jakub sa rozosmial. ,,Ne Klídek. Jen sem si lehnul k tobě." Hlasno som si vydýchla a perinu si dala až ku krku. Otočila som sa na Jakuba ktorý stále ležal vedľa mňa a niečo si robil na telefóne. ,,Jakub?" Zdvihol obočie na znak toho, že ma počúva. ,,Máš ma rad? Úprimne rád?" Pozrel sa na mňa a telefón položil na posteľ vedľa. ,,Heeej Číči, jasně proč se ptáš?!" Aj keď som nechcela, očí mi zaplnili malé slzičky pri pomyslení na Nikove slová. ,,Hej nebreč, co se děje" Oči som si utrela a Jakub sa otočil ku mne. Ležali sme tvárou jeden oproti druhému a on sa mi uprene pozeral do očí. ,,Vieš, včera, myslím že to bolo včera... Mi Dominik povedal že furt hráte dáke divadlo. Niečo kde sa musíte pretvarovať aby boli fanúšikovia spokojný. Čo keď ma má Nik len na zájeby? Len ako zábavku ktorú si náhodou z tisícky ďalších vybral tak ako možno ďalšie predo mnou?" Jakub sa začal smiať. Nechápem čo je na tom vtipne ? ,,Enn, Nik když žárli je nevrlí. Je docela nepříjemný a pak říka věci, které až moc přispůsobí situaci. Jo na scéne sme jiný než mimo jenže na scéne je Yzomandias a Nik Tendo. Teď si s Jakubem a Nikem. To on ešte neví dobře odlíšit." Pohladkal ma po líci a venoval mi bozk na čelo. Donútilo ma to zamyslieť sa. Stále som sa snažila vstrebať Jakubové slová ktoré sa mi neuveriteľne silno zapísali v hlave. Čo keď to hovorí len pretože je Nikov kamarát. Ale zase povedal to tak rozumne.. To ma privádzal k otázke kde je Dominik a kde to zase sme. ,,Jakub?" Otočil sa na mňa popri tom ako sa obliekal. ,,Kde je Dominik" Odpoveď som nedostávala. ,,Jakub!" Zvýšila som hlas tak, že sa jakub popri obliekaní nohavic zvalil na zem. ,,Vždyť čekej nee?!" Neplánovala som čakať kým zistím kde sa nachádza a tak som sa natiahla po mikinu ktorá bola na posteli. ,,Hej, Hej, hej! Tá je má" uštipačne som sa usmiala ,,Už nieje" a prevliekla ju na seba. Netušila som či sme na hoteli alebo u niekoho doma tak som sa pomalou chôdzou rozhodla preskúmavať. Na konci chodby boli jediné dvere ktoré som pomaly a potichu otvorila. ,,Copak zlato" započula som známy hlas. ,,Dominik, zlakla som sa že.." lenže keď som dvere otvorila poriadne, zistila som že jeho slová neboli vôbec venované mne. Tereza ktorá mu nahá ležala v objatí sa prekvapene pozerala. Nik hneď vyskočil z postele. ,,Toto myslíš vážne?" Áno aj ja som bola s Jakubom skoro nahá v posteli ale mali sme od seba odstup. Nelepili sme sa na seba. ,,Enn počkej, Tam nechoď" dobehol už oblečený Jakub. Ako vážne ? ,,Trochu neskoro nemyslíš ?" Precedila som skrz zuby najzrozumitelnejšie ako sa mi dalo. ,,Ty seš čurák fakt!" Začula som Nikove slová ktoré pravdepodobne smerovali na Jakuba. Rýchlim krokom som vybehla von. Pane bože ako sme sa ocitli v Bratislave ? Nik vybehol hneď za mnou. ,,Enn ono to bylo jinak" otočila som sa k nemu. Ruky si preložila na prsia a ťažko s roztraseným hlasom zo seba vydala ,,Tak počúvam" poškrabal sa za hlavou a napravil si nohavice ktoré na seba len rýchlo natiahol. ,,Pili sme. Všichni. Bavili sme se. Dali sme si menší trip do BA. Jenže pak přišla Terka a ty si dostala zachvat vsteku. Terka chtěla jít spat a tys řekla že se mame i pojebat. Dostal sem vstek.. byl sem opilej. Vzal sem to doslovne jelikož jsi mně nasrala. Kdybych neměl chlast.." Stačí. Stop. Už nechcem nič počuť. ,,Nechlasci keď sa nevieš ovládať. Keby som ti v tedy povedala že s ňou máš skočiť z okna tak skočíš?" Pevne ma chytil a objal. ,,Nie Dominik. Objatie všetko nevyrieši. Myslela som že slová ktoré mi hovoríš, myslíš vážne no keď mne hovoriš že si cely môj a potom ju nazveš zlatkom a nahý sa po sebe lepíte v posteli?" Bez slova na mňa pozeral. Vytiahla som telefón z vrecka a priložila ho k uchu. ,,Alex ? Mohol by si po mňa dako prísť? Som v Bratislave pred hotelom Korretto. Jasne počkám, ďakujem, nie on ma ine plany." Telefón som strčila naspäť do vrecka. ,,Alex ? S ním nikam nepudeš" pozrela som sa nad seba kde z okna trčala len Terezina hlava. ,,Myslím že ty už na dnes plány máš" než som to stihla dopovedať, zadriftovalo pri nás auto. Dvere sa otvorili a von oknom vykukla známa strapatá hlava. ,,Volal niekto taxi?" So širokým úsmevom mi Marco otvoril dvere. Zápästie mi pevne chytila Nikova ruka. ,,Prosím, nechoď" so slzami v očiach som pokrútila hlavou a nasadla do auta. ,,Bol si tu dako rychlo" Marco stíšil radio. ,,Bol som kusok odtialto keď  mi volal Alex" prikývla  som a hlavu si oprela o okno. Zrazu sme brzdili. ,,Dáme si pauzu aj tak sa nemáme kam ponáhľať" prikývla som a do ruky si nervózne schumlala rukáve mikiny. Sedadlá sklopil a vypol motor auta. Mikinu, pod ktorou nemal nič si rozopol a tým odhalil svoje vypracované telo. Od karamelovej pokožky sa mu odrážalu jemné lúče slnka. ,,Neslintaj" podotkol a uštipačne sa usmial. ,,sprostý" zasmiala som sa na znak toho že si nemá tak fandiť. Zrazu mi rameno silno stlačila jeho ruka ktorá má oprela o sklopené sedadlá a tým ma donútila ľahnúť si. Jeho hrejivé telo sa pritlačilo rovno nadomňa a môj tep srdca sa prudko zrýchlil. ,,Čo to robíš.." znervóznela som. Chytil mi ruku a dal si ju medzi nohy ,,Skôr čo ty robíš somnou" ruku som rýchlo vytiahla. ,,Marco prestaň. Pusti ma. Mali by sme sa asi vrátiť" zrazu sa jeho pery dotkli tých mojich, jeho ruka mi vyvinula mikinu a zašla pod gaťky. Prstami mi pomaly prechádzal od stehna k stehnu. Pozeral sa mi rovno do vystrašených očí. ,,Máš pravdu mali by sme sa vrátiť." Napravil mi mikinu, vlasy mi dal za ucho a sedačky dal do pôvodného stavu. Zapol rádio, usmial sa a naštartoval. Čo sa to práve stalo? Vôbec nechápem. Zastali sme kúsok od hotela. ,,Objatie?" Pousmial sa a roztvoril náruč. Objala som ho. ,,Marco au!" Odtiahla som sa a ruku si priložila na krk. ,,Ty si mi tam urobil cucflek?!" Žmurkol na mňa a odišiel. ,,Si kretén, vieš o tom?!" Zakýval mi a poslal pusu na rozlúčku. Prehľadala som si vrecka aby som našla telefón ale nikde nič. Do riti, musel mi vypadnúť v aute. Vošla som teda do hotela kde pred izbou sedel Nik. Totálne nahulený plakal zvierajúc telefón v ruke. Prehodila som si vlasy cez krk a dala kapucňu. Postavila som sa pred neho. ,,Vstávaj ty troska" a ironicky do neho šťuchla nohou. ,,Enn!" Postavil sa a celý mokrý od sĺz ma objal. Začal ma bozkávať na čelo, líca, stlačal mi zadok a boky. ,,Dobre kľud Niko!" Odstrčila som ho od seba. ,,Keď si zhulený, nevieš sa správať" Utrel si slzy a telefón schoval do vrecka. ,, Máš pravdu. Udeř mě." Pokrútila som hlavou. ,,Prečo by som to robila?!" Chytil mi ruku, prsty dal do päste a priložil ju na svoje líce ,,Udeř mě! Zasloužím si to" slzy mu išli znova do očí, vôbec som netušila čo s ním mám robiť. Vytrhla som mu svoju ruku a pevne ho chytila do objatia. Nik si sadol a ja hneď vedľa neho. ,, Promiň že se chovám jak kokot" hlavu som si oprela o jeho rameno a zapozerala sa na čiastočky prachu tancujuce vo vzduchu.

Juuuf. Pardon za túto neaktivitu ale bola som v nemocnici takže moc času nebolo. No vraciam sa do formy takže budú ďalšie časti. Musím len vedieť či mám stále nápady 😏.
-Darkness🥀🖤

Nik Tendo - FAMOUS ☆Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt