,,Prečo my dvaja vždy končíme v posteli" ruku som mu priložila na hruď a prstami jemne prechádzala dole a hore. ,,Nevim. Sex s osobou, kterú milují, mě baví" otočila som sa na stranu a natiahla sa po Dominikové tričko. Prevliekla som ho na seba a pramene dlhých vlasov mi zakryli presvitajúce prsia. Zrazu sa mi spod hlavy odtiahla Niková ruka. Hlava mi zapadla do vankúša, ktorý následne skončil na jeho tvári. ,,Čo si to dovoluješ!" Zakričala som na celú miestnosť. ,,oh, odpuštění má Lady. Milost" ruku s vankúšom som znova vymrštila na Nikovu tvár. ,,Čo si to dovoluješ! Oslovovať kráľovnú! Odťať hlavu!" Zrazu Niková ruka, zvierajúca vankúš pristála na mojej tvári. ,,Ochranka! Ochranka!" Začala som kričať tak, že mi Nik priložil ruku na ústa. ,,Kráľovná v tedy ochranku neměla takže máš smolu" škodoradostne sa zasmial a ja som vedela čo ma čaká. Obe ruky mi dal k telu a chytil ich kolenami. Sadol si na moje brucho a ja som myslela že ma rozpučí. Ruky, ktoré mal v tejto chvíli voľné mi priložil na rebra. ,,Nie, prosím nieee" zahryzla som si do pery. ,,Královna chce milost ?" Zasmial sa a začal ma štekliť. ,,Daddy stop!" Zarazili sme sa obaja. Bože to bolo trápne Enn! Čo som to zase povedala. ,,Daddy?" Zopakoval moje slová. Zhodila som ho zo seba a sadla si ja na neho. ,,Ticho" uštipačne som sa zasmiala a pokrčila nosom. Jeho ruka chytila tú moju a dala ju Nikovi medzi nohy. Trochu neisté, aj napriek tomu že som sa snažila pôsobiť sebavedomo, som mu dávala pomaly dole tepláky. Sadla som si nižšie a Nik si dal vankúš pod hlavu akoby presne vedel, čo sa ide diať. Stiahol si bexerky a šepotom dodal ,, Dělej, řekni mi tak" jazykom som si prešla cez pery a výraznejšie zopakovala svoje slová. ,,Daddy." Jeho ruka mi chytila vlasy. Jazyk, ktorým som si znova ovlažila pery, som mu priložila na penis a prešla s ním od dola až hore. Oči mi padli na Dominika. Hlavu si zaklonil dozadu a zahryzol si do spodnej pery. Dala som si ho do úst, zvyšné pramienky vlasov dala za ucho a Niková ruka, ktorá mi pevne držala vlasy v pästi mi silno tlačila hlavu k sebe. ,,Hhhhh" hlasný vzdych mi naznačil že stačí. Hlasno som prehltla a posledný krát mu ho prešla jazykom. Nikove ruky si znova natiahli tepláky a ja som si položila hlavu na jeho bruško. ,,Zase.." dosť sklesnuto som dodala. Nie žeby ma Nik nepriťahoval alebo bol zlý v posteli... len mi príde že 90% času, Čo sme spolu tvorí sex. ,,Miluju tě, dráčku" usmiala som sa popri tom, ako som sa posadila vedľa neho. ,,Takže sme spolu?" Zdvihol ukazovák na znak toho že mám počkať. Vytiahol z vrecka telefón a priložil si ho k uchu. ,,Jo, já vím, klídek budu tam" telefón odložil a privinul si ma k sebe. ,,Kto ti volal?" Hodil mi tepláky aby som sa obliekla a z druhej miestnosti mi na rýchlo odpovedal. ,,Jakub, máme dnes koncert" zaviazala som si šňurky na teplákoch a znova sa zvalila do postele. ,,Co zas děláš, máme na spěch" nechápavo som zdvihla obočie ,,Ja počkám tu! Keď skončíte nájdeš ma presne v tejto polohe, v tejto posteli napchávajúcu sa čokoládou a pizzou" pokrčil obočím ,,Tak to vůbec" zobral ma cez rameno a rýchlo sme vyšli von. Rýchlim pohybom kľučky zamkol izbu a pár dlhými krokmi zišiel všetkých 27 strmích schodov na ktorých som myslela že sa zabijeme. Posadil ma do taxíka a šoférovy nariadil priamu trasu. Vystúpili sme vedľa pofiderneho klubu kde už stál Jakub a pár chlapov. Vystúpili sme a od Jakuba ani nikoho iného som nedostala objatie ani pozdrav. Nechápala som to. Urobila som niečo zlé? Dominik ma chytil za ruku, presunul k sebe a pomaly sme všetci vošli dnu. Sadli sme si k nie veľkému stolu v rohu haly. Podala som pánom ruku ,,Ahoj ja som..." Dominikové prsty mi silno stlačili stehno a to ma donútilo stiahnuť ruku k sebe. ,,Čo sa deje.." pošepla som Nikovi s jemne sa trasúcim hlasom. ,,Nedá si dáma drink?" Ozval sa jeden z nich. ,,Nepije!" Skočil mi Dominik do situácie a nenapadne na mňa zazrel. Stiahla som pohlad a oprela sa o sedačku. Som zmätená, čo sa to deje.. Zrazu si Jakub odkašlal a chlapovi čo bol najbližšie k nemu, podal väčšiu obálku. Nazrel dnu ,,Rád som vás znova videl" dodal s úškrnom a odišli. ,,Seš ty vůbec normální?! Podávat jim ruce ?" Neodvážila som sa nič povedať keďže som netušila o čo šlo. ,,Čo bolo v tej obálke? Kto to bol. Snažila som sa byť len slušná" Nik si pretrel očí a ruku mi prehodil cez rameno. Posadil ma za pódium a hodil mi šňurku s VIP. ,,Ani se nehneš!" Z jeho tónu reči som počula že je nervózny. Show začala a ja som stale sedela na stoličke. ,,Vodku?" Podal mi voláky chalan s kapucňou pohárik. ,,Nie, nemám náladu sa zoznamovať" pousmial sa a presunul si stoličku ku mne ,,pokiaľ dobre vidím, nič lepšie na práci nemáš" pohľadom som sa snažila nájsť jeho tvár ktorá bola ale zahalená kapucňou. Zobrala som pohárik a shotla ho do seba. Tak isto aj druhý, tretí a šlo to ďalej. ,,Som zliatá" oprela som sa o chalana, ktorý vyzeral byť úplne v pohode. Stiahol si kapucňu a dal mi pusu do vlasov. ,,Alex?" Zasmial sa. ,,Vieš, počul som od Marca čo sa stalo a prišiel som sa ti aj za neho ospravedlniť" rukou som si pretrela oči a snažila sa zaostriť pohľad. ,,To si prišiel len preto?" Obzrel sa okolo ,,Vlastne tu je niekde aj Marco ale nechcel prísť až sem" natiahlo ma. ,,Emmm, si v poriadku?" Spýtal sa ma trochu ustráchane. Nahla som sa skrz stoličku a ludia okolo mohli vidieť obsah môjho žalúdka. ,,Počkaj" Alex mi chytil vlasy a rukou mi pomaly krúžil po chrbte. ,,To je v poriadku, dýchaj, nič sa nedeje" utrela som si ústa ,,Cítim sa trápne " vlasy mi chytil lepšie do copu a podal mi vreckovky. ,,Co tu děláš" rýchlo som sa postavila akoby mi nič nebolo ,,Prosím Niko, klud" vlasy som si dala za ucho a pohľad sklopila do zeme ,,Smrdíš chlastem" pozrel sa na mňa úplne znechutene. ,,Prišiel som sa ospravedlniť za Marca. Nevie sa ovládať" Nikova ruka mi pevne chytila zápästie a pritiahla ma k nemu ,,Nestojím o problémy, rád som ťa videl Enn" prehodil si znova kapucňu a stratil sa v dave. ,,Co to s tebou sakra je, proč si pila s někým jako on. Mohl ti ublížit!" Ironicky som sa uchechtla a pokrútila hlavou ,,Veď o nič nešlo, Prišiel sa len ospravedlniť" Nik si pretrel oči a znova niekomu volal. Rozumela som len že šlo o tých pánov. ,,Niko? Kto to bol. Muži čo ste im dávali tu obálku." Nik sbystrel ale tváril sa akoby ma nepočul. Nespúšťala som z neho pohľad a to ho donútilo dať mi odpoveď. ,,To tě nemusí zajímat" zamračila som sa a buchla ho do ramena ,,Hele, Enn.. do některých věcí by si neměla cpát nos" zarazilo ma to. Myslela som si že sme k sebe úprimný a hovoríme si veci tak, ako sú. ,,Pýtam sa znova. Kto to bol. Vieš že nedám pokoj tak si ušetríme čas a odpovedz." Objal ma a ústa priložil k môjmu uchu. ,,nedávno jsme od nich brali trávu a pár prášků. Problém nastal když jsme chtěli přestat. Nejde to. jsou to nebezpeční lidé. Proto nechci aby ses v tom šťourala. Jasny ?" Nadvihla som obočie. ,,Niečo ako mafia?" Nenapadne prikývol a chytil ma pevne za ruku. Telom mi prešiel mráz. Ako sa dostali k takým ľuďom.. ,,Enn, vypadáš hrozně, kolik si toho pro boha vypila " zasmial sa Jakub ktorý mi následne rozstrapatil vlasy. ,,Pila som s Alexom" Nikova hlava sa otočila a jeho pohľad ma prebodol aj keď som mu do očí vôbec nevidela ,,Nechci aby ses s ním stýkala" sklopila som pohľad ,,Veď sa nič nestalo..." Niková ruka mi chytila krk a pery, ktoré mal celé dohrýzené od nervou, priložil tesne k môjmu uchu. Cítila som každý jeho nádych a výdych, teplého dychu, ktorý sa mi odrážal na pokožke. ,,Niku dost !" Potiahol ho Jakub za rameno a tlak na mojom krku ustúpil. ,,Promiň... já, nechtěl" v očiach sa mi zmietali emócie.. nevedela som čo práve v tejto chvíli cítim. Strach? Zvedavosť? Túhu? ...
Tak konečne ste sa dočkali ďalšej časti. Myslím že Nik toho tají viac, než sa zdá.
Rozmýšľala som či si to ukončím normálne alebo tam zanechám jemný náznak adrenalínu v tom zmysle, aby vás to bavilo ďalej. Tak uvidíme čo z toho bude..
-Darkness🖤
ESTÁS LEYENDO
Nik Tendo - FAMOUS ☆
Romance1. Časť-Preslávený. [18+] ●ukážka z príbehu● ,, Najlepšie by pre mňa bolo keby som ťa osobne ani nepoznala. Si sobecký hajzel !" náhle sa oči, bežne plné iskričiek zaplnili slzami. odvrátila som zrak. Nedokázala som sa ďalej pozerať na tvár ktorá mi...