Just one day...

557 18 6
                                    

Prešiel kúsok do zadu a vybral telefón. Pár minút sa s niekým rozprával. Chytil ma za ruku a pomaly sme šli rovno za nosom. Prišiel taxík do ktorého ma Nik opatrne posadil.  Zrazu sme sa ocitli pred reštauráciu kde som spanikárila keďže som nebola na niečo také vôbec pripravená a už vôbec nie vhodne oblečená. Dominik ma sebavedomo chytil na bok a chlap, ktorý vyšiel z reštaurácie držal obrovskú kyticu kvetov. Nechapajuco som sa pozrela na Nika ,, Hah, to.. čo ma znamenať?" Pousmiala som sa a pohľad vrátila na kyticu. ,, Už je to chvíľa co jsem si říkal že bych tě chcel vzít někam do normální společnosti. Při našem stylu života si to zasloužíš ale úplne mi vypadlo že jsem to objednal na dnešek, promiň" pritiahol si ma bližšie a ráznym krokom, so mnou po boku, vošiel do reštaurácie. Usadili nás za stôl k oknu kde bol krásny výhľad na rušné mesto. Všetko vyzeralo tak filmovo. Kvety na stole pri sviečkach, rytmická hudba v pozadí a renesančný štýl reštaurácie ma okamžite hodili do uvoľnenej nálady. ,, Taaak..." zhlboka som sa nadýchla ,, Odkedy vo Vás drieme romantická duša, pán Citta" uchechtol sa a sfúkol sviečky pred nami ,, dráčku, dráčku... já jsem romantik jak stvořenej" premerala som si ho od hlavy až po päty a chytila ho za ruku ,,Tak prečo si teraz sfúkol tie sviečky" rozosmiala som sa natoľko, že sa ľudia okolo nás začali obzerať. ,, Víš, znám tě a tohle je celkem drahá restaurace. Byl bych hodně nerad kdyby to tady začalo hořet" skôr než som stihla otvoriť ústa, jednou rukou som zhodila sviečku ktorú som okamžite zdvihla a tvárila sa, že sa nič nestalo. ,, Já to říkal" pokrútil hlavou akurát vo chvíli, kedy prišiel čašník. Po úžasnom jedle nastal čas vybrať si hotel. Dominik samozrejme všetko dopredu zariadil, zase, takže ja som sa po jeho boku len prevážala. Vystupovali sme z taxíka keď si zrazu predo mňa Dominik kľakol. Pery sa mi rozšírili od ucha k uchu a s kyticou v rukách som skrikla ,,Ano" Dominik nechápavo zdvihol hlavu a dodal ,, Co křičíš? Já si uvazuju tkaničky" než stihol niečo dodať, udrela som ho do ramena ,,Myslela som si že ma ideš požiadať o ruku" pousmiala som sa ,, Tebe?" Očividne som ho rozosmiala ale v jeho hre som pokračovala ,, Samozrejme, bola by to pre teba česť mať ma za ženu! " schmatol ma za boky a prehodil si ma cez rameno akoby som nič nevážila. ,,Nebudem klamať láska ale takto vysoko som ešte nikdy nebola" zasmiala som sa popri tom ako ma udrel cez riť. Z ničoho nič ale zastal a ostalo zvláštne ticho. ,, Jak si mi to právě řekla?" Až teraz mi to došlo. Neviem ako to zo mňa vypadlo, zrovna ja na tieto oslovenia moc nie som, ale dako sa to stalo. Celá červená som mlčala a dúfala, že ma Dominik nepoloží aby nevidel moje čercenajúce sa líca. ,, Hej, to je v pořádku jen sem to nečekal. Ještě jsem to od tebe neslyšel" zaskočila som z jeho ramena a hodila sa mu okolo krku. Pomaly sme prešli na izbu kde boli všade lupienky z kvetov ktore viedli až k obrovskej vani. ,,Ještě jsme se společně nekoupali. Myslím že dnešek by byl ideální" šepol spoza mňa a pomaly ma vyzliekol do naha. Zhodil si oblečenie a pomaly si ľahol do vane. Prisadla som si k nemu a hlavu si oprela o jeho rameno. S úsmevom na perách som mu pomaly prechádzala špičkami prstov po hrudi keď som zrazu cítila jeho ruku na mojom stehne ktorá pomaly smerovala vyššie. Pocítila som ako do mňa vošli jeho prsty keď z ničoho nič dodal ,, Uvolni se" a začal zrýchlovať. Jednou rukou som si chytila prsia a jeho rýchlosť ma donútila rázne rozkročiť nohy. Sadol si presne za môj chrbát a pomaly ma bozkával na krku. Ucítila som jemný tlak na chrbte tak som sa otočila. ,,Tebe sa postavil?" Usmial sa a ruku z pŕs si preložil na penis. S pomalym pohybom hore a dole som sa pretočila smerom k nemu. Pomaly som sa nadvyhla a s tichým vzdychom sadla rovno na neho. Nik sa zrazu postavil so mnou na rukách a oprel ma o stenu nad vaňou. Jednou rukou sa oprel o stenu a druhou ma stále pridržiaval na ňom. Začal s čoraz väčšou vášňou prirážať kým sme sa v rovnakú chvíľu obaja neurobili. Vyliezli sme z vane a presunuli sa do postele kde bolo nachystané víno a čokolády. Telefón mi v tej chvíli začal vyzváňať zo zadného vrecka teplákov ktoré som mala hodené na podlahe. Aj som zabudla že ho mám pri sebe. Odkedy žijem s chalanmi, život na sociálnych sieťach ma opustil.  ,, Patrik?" Zdvihla som s prekvapením telefón. ,, Kde si ?! Všetci ťa tu zháňame ! Kde sa flákaš. Ideme po teba" Hou,Hou,Hou takže mi chcú pokaziť prvý romanticky večer s Dominikom o samote? Telefón som bez slova zložila a vrátila sa k Nikovi. ,,Pokračujeme?" Spýtala som sa tajomným hlasom popri tom, ako sa už otáčal ku mne. Vložil si moje bradavky do úst a jazykom sa s nimi pomaly hral. Než stihlo prísť znova k niečomu vážnejšiemu, pípla mi správa. Nechcela som, no zvedavosť bola silnejšia a pozrela som sa. * Stojím pred hotelom, nenúť ma ísť dnu, nebolo ťažké zistiť kde ste* prečítala som nahlas a silno si povzdychla. ,, Poď " hodila som Nikovi oblečenie a mrzutou chôdzou vyšla z hotela. Samozrejme tam stál Patrik v aute, ako inak, bez nálady. Nahnevaná som si spolu s Dominikom sadla na zadné sedačky do auta a bola pevne rozhodnutá zo seba nevydať ani hlásku. ,, Tak všetko najlepšie" zahundral patrik a hodil mi do zadu zvláštne vyzerajúcu krabičku. Huh? Nebudem klamať, ostala som v šoku. ,, Všetko najlepšie?" Zopakovala som jeho slová či som rozumela správne. ,, Ty nevieš že máš meniny?" Pozeral na mňa cez spätné zkrdalo so zdvihnutým obočím. Úprimne posledné roky tieto veci vôbec neregistrujem. Pomaly som začala otvárať krabičku a prehrabávať sa farebnými konfetami ktorými bola naplnená. ,, Nôž? Vážne?" Znechutene som sa pozrela na Patrika u ktorého som už videla jemný úškrn ktorý sa márne snažil zamaskovať. Stavila by som sa že to bol Arthurov nápad. ,, Stále niekam utekáš. Keď nevieme kde si, potrebuješ aspoň niečo na obranu. Inak nás tvoj otec prerazí na polovice!" Prikývla som lebo ma z istej stránky asi pravdu. ,, Počkej, to já ji jakože neumím ubránit nebo co jako" vložil sa do situácie Dominik. ,,Ty? Nie" stručná a razna odpoveď Nika vážne nahnevala. V očiach som videla ako Patrika tým  nožom zo zadu pomaly prebodava a morbidne na tom bolo že sa mu to podľa toho úsmevu asi aj trocha páčilo. Ach, zasmiala som sa čisto to z toho dôvodu, že mi prišli ako dve deti, čo sa doťahujú.

Tak ozaj má Dominik trochu zmyslu pre romantiku😏 Zaujímalo by ma či si myslíte že bude viac "zážitkov" ktoré zažije s Patrikom a Arthurom. Dlho neboli na scéne ale je to zámer alebo predohra. Uvidí sa. Celkovo si ale myslím že prídu situácie kedy sa zrovna ich osobnosti prejavia najviac.
- Darkness 🖤

Nik Tendo - FAMOUS ☆Where stories live. Discover now