,,Ja... Alex ja neviem či to chcem" odtiahol sa a dlaň mi priložil k lícu. ,,Chápem Enn, neboj sa. Len som chcel ochutnať aj keď viem, že ovocie ktoré chcem, je zakázané" Och. Cítim sa zmätená. ,,Alex, počkaj" moja hlava. Všetko sa mi začína točiť a neviem či za to môže ten stres alebo alkohol ktorý mám stále v sebe...zrazu bola všade tma ,,Otvára oči. Konečne otvára oči!" Začula som známy hlas. ,,Kubo?" Pootvorila som oči ktoré mi prišli ťažšie ako zvyčajne. Na stoličke oproti sedel Niko do ktorého už búchal Jakub a niečo mu vravel. ,,Kde..Kde je Alex" Dominik sa postavil a prisadol si bližšie k môjmu lôžku. ,,Enn, Alex s námi ani nebol" pokrútila som hlavou ,,To nie je pravda. Sedela som s ním v aute. Teraz som s ním bola..." Niko sa pozrel na Kuba a následne svoju pozornosť obaja presmerovali na mňa. ,,Enn ležíš tu takhle už dva dny. Odkdy tě zebrali na otravu alkoholem v tom bare sme se od tebe nepohli. Kdyby tu byl, věděli by sme o tom" Posadila som sa a snažila vstrebať informácie. ,,Ako to myslíš že otrava alkoholom. Boli sme v tom bare a dostal si záchvat hnevu! Tak som odišla a Alex ma odviezol na aute. A.."
,,Enn stačí! Vešli sme do baru a tebe hned po prvním shote vyplo! Raději ani nechci vědět kolik si toho s ním cez koncert vypila" Nechápem čo sa stalo. Prišlo mi to tak reálne. Všetko čo sa stalo, sa teda nestalo? Niekto zaklopal a následne vošiel na izbu. ,,Ahoj.." spoza kytice kvetov sa odhalila až moc známa tvár. Slzy sa mi nahrnuli do očí a ústa mi nedokázali vydať ani hlásku. ,,Ako si vedela že som tu.." horko ťažko zo mňa vyšla jedna veta aby sa mi neroztriasol celý hlas. ,,Volal mi Jakub. Povedal mi čo sa stalo. Hádam si si nemyslela že ťa tu takto necham" postavila som sa a Veru vtiahla do objatia. ,,Už ťa nechcem pustiť" odtiahla sa a podala mi kyticu ,,To budeš musieť, treba mi ísť na wecko" prikývla som a sadla si na posteľ. ,,Enn?" Nadvyhla som obočie a svoju pozornosť dala Dominikovi. ,,Mala si něco s Alexem?" Stuhla som a po chrbte sa mi spustili studené kvapky potu. ,,Nie. Prečo sa pýtaš?" Nervózne si stláčal ruky a prehraboval svoje krátke vlasy. ,,Víš, něco si furt říkala. Nebylo ti nic rozumět jen si furt říkala jeho jméno" pokrútila som hlavou ,,Neviem o čom rozprávaš"...
_____________________________
,,Sestrička povedala že som už v dobrom stave a môžem odtialto vypadnuť" oznámila som Verči, ktorá sa akurát vrátila. ,,Tak ako si vypadla z môjho života?" Dodala s arogantným ale oprávneným tónom. ,,Veru, mňa to mrzí. Ani nevieš ako. Viac krát sme riešili že sa po teba stavíme hneď ako sa nám nájde čas." Zasmiala sa ,, *nájdeme čas*? Enn toto vôbec nieje VÁŠ život ale ich život. Ty si len prívesok ktorý môžu kedykoľvek vymeniť. Však Jakub" zabuchla dvere a jej silueta zmizla za dverami. ,,Čo tým myslela" otočila som sa na Kuba ktorý rýchlo znervóznel. ,,Netuším" zadívala som sa mu priamo do očí i keď sa snažil vyhnúť môjmu pohľadu. ,,Zjavne tušíš. O čom hovorila?!" Podal mi kľúče od auta ,,Dem?" S prižmúrenými očami som mu dala jasné najavo že sa k tejto téme ešte vrátime. Sadli sme si do auta a Kubo naštartoval. ,,Tak?" Nahnevane buchol päsťou do volantu až ma strhlo. ,,Enn, prostě to přestaň řešit" otriasla som sa a vydeseným pohľadom sledovala jeho vydesené oči. ,, Vieš že s tým nedám pokoj tak si obaja ušetríme čas a nervy. Von s tým." Kubo sa pozrel na Nika, ktorý prvý krát vyzeral že vážne nevie o čo ide. ,,Pamatuješ když Veronika odešla? Ono to nebylo kvůli tobě" z mojej kamennej tváre nešlo rozpoznať čo mi ide hlavou a to ho desilo ešte viac ,,Takže si mi klamal? Takže Veru odišla kvôli tebe? Čo si urobil?!" Pretrel si očí ktoré sa mu začali lesknuť od nahromadených sĺz. ,,Víš já nechtěl. Byl sem do ni blázen. Ale viděla mě jak se líbám s mojí ex přítelkyni. Nemohl sem ji to vysvětlit protože to vysvětlit nešlo. Odešla s tím že ty budeš s Nikem" Nik vybuchol smiechom čož som absolútne nechápala ,,Ty sa nesmej, a ty pôjdeš za Veru!" Na oboch som výstražne ukázala prstom aby som vyzerala ako poriadny alfa samec a ruky si prekrýžila skrz prsia. ,,A vieš čo? Začneme hneď." Pritiahla som Nika za ruku aby vystúpil a Jakubovi ukázala aby stiahol okienko. ,,Teraz pôjdeš za Veru, stráviš s ňou pár fajn dni a budeme všetci jedna šťastná rodinka" pobúchala som mu po kapote a než by stihol namietať, odbehla som s Nikom niekde za roh nemocnice. Takáto pozícia vedúcej sa mi celkom páči, dovolím si až tvrdiť, že mi to celkom ide. Stála tam nie veľká kaviareň a tak sme vošli dnu čož už rátam ako chybu. Než som stihla zavrieť dvere, okolo nás boli skupinky ľudí ktoré si pýtali autogram. Po asi pol hodine neodbytných otázok sme si konečne sadli. ,,Na účet podniku za nepríjemnosti" povedala čašníčka čo mala prsia až niekde pri brade a botox v celej papuli popri tom, ako nám na stôl položila milkshake. Prekrútila som očami a zahľadela sa na Nika. ,,Myslíš že pôjde za tou Veronikou?" Odpil si z milkshaku a zamyslene nadvyhol obočie. ,,Netuším. Vypadal zmatene. Vlastně ji věnoval song pokud vím. Teda mně pomohl napsat legit. Takže nevím. Chtěl ji ale netuším co se mohlo stát aby se tak pohádali" z vrecka vytiahol joint a zapálil si ho. ,,Si normálny?! To tu nemôžeš fajčiť!" Snažila som sa nedvíhať hlas popri tom ako mi kútik úst ubiehal do úsmevu. ,,Proč ne? Hej číčo, smím si dať cígo ?" Čašníčka nechápajúc prikývla ,,Tak vidíš dráčku" pokrútila som hlavou, zahladená na dym z "cigarety". ,,Niko?" Nadvyhol obočie aby mi ukázal že má počúva. ,,Keď už sme pri tých pravdách. Nie je niečo, čo by si mi chcel aj ty povedať? Čokoľvek?" Podozrievavo som zdvihla hlas. ,,Jako třeba něco ohledně holek? Nebo Marca" prikývla som. ,,Tak jo... dal sem zbít Marca. Jo, a je to venku. Uf, ulevilo se mi" moje ústa ostali otvorené a tlak sa mi zvýšil asi na 300. ,,Čo si urobil?!" Natiahla som sa skrz stôl a dala mu facku že mňa samu štípala ruka. ,,Ja to nemohl nechat být. Když si ležela na tom lůžku, přišel k tobě. Políbil tě. Předemnou ! To sem se měl jen dívat? Hele jo, klidně, líbej mi holku?" Začala som sa červenať a kútik pier sa mi dvíhal do hora. Nevinným pohľadom som sa mu zadívala do očí v ktorých sa odohrávala búrka žiarlivosti. Je tak sladký keď žiarli. ,,Takže som tvoja girl?" Uchechtol sa a pohľadom ma prešiel od dola hore. Otočil ku mne zvyšok jointu a jazykom si prešiel skrz spodnú peru. ,,Vieš že nehulim" palcom mi prešiel skrz pery, ktoré mi tým následne otvoril a dnu vložil. Joint. Potiahla som si a dym nechala rozlahnúť v plúcach. Trochu ma podusilo a zrazu som cítila, že to nebola len tráva...Teraz chytam sama riaden mindfuck. Netuším čo a ako. Píše sa to samé, len sa snažím zaznamenať myšlienky, čo mi behajú v hlave. Zdá sa mi to, alebo keď niečo začne dávať zmysel, razom sa ukáže že je to úplne inak.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nik Tendo - FAMOUS ☆
Romansa1. Časť-Preslávený. [18+] ●ukážka z príbehu● ,, Najlepšie by pre mňa bolo keby som ťa osobne ani nepoznala. Si sobecký hajzel !" náhle sa oči, bežne plné iskričiek zaplnili slzami. odvrátila som zrak. Nedokázala som sa ďalej pozerať na tvár ktorá mi...