6. Bölüm

2K 161 71
                                    

Merhabalar :)

Artık yavaş yavaş günümüze doğru geliyoruz. Bu kısımlar sadece öncesini anlamanız içindi zaten.

Geçmişi bilmeden gelecekte olanlar bir şey ifade etmeyeceğinden, eskiden şimdiye doğru geliyorum.

Çok az kaldı günümüze gelmemize sadece biraz daha sabırlı olun ;)

Neyse uzatmayalım.

Okuduysanız oy verin!

Satır arası yorumlarınızı unutmayınn!!!

...

6.Bölüm
"Kontrol edemiyor..."

-12 yıl 9 ay önce-

"Prenses Elina! Koşmayın, düşüceksiniz!"

Sarayın bahçesinde kaçan prensesi kovalayan nedime, artık bayılacak hale gelmişti. Prenses gerçekten çok hiperaktifti ve sarayı 3 kez turlamalarına rağmen hala aynı hızıyla koşmaya devam ediyordu.

Uyumak istemeyen prenses, uzakta bıraktığı, ellerini dizlerine koymuş soluklanan nedimeyi görünce, durdu.

Beline kadar gelen ışıltılı gri saçlarını omzundan arkaya savurdu, mor ve mavi karışımı irisleri nedimenin üzerinde gezinirken, sinirli çıkan ince sesiyle çemkirdi.

"Hayır Nora! Uyumak istemiyorum. Annemin yanına gitmek istiyorum."

Nefeslerini düzene sokmaya çalışan nedime, prensese bugün yüzüncü kez söylediği gibi tekrar etti, Elina'nın duymak istemediği cümleleri. Küçük, beyaz ellerini yumruk haline getirmiş olan Elina, küçük yüzünü de hareketlerine uyumlu olarak bir ifade yerleştirdi.

"Kraliçemizin işleri var prensesim. Lütfen biraz dinlenin. Sonra kra-"

"İSTEMİYORUM! O zaman babamın yanına giderim."

İkilinin bağırışmalarını duyan kalfa, bahçenin kapısından içeri girdi ve seslerin geldiği yöne doğru yürüdü. Kalfanın geldiğini gören nedime, hemen yerinde dikleşti, başını eğdi ve ellerini önünde birleştirdi. Kalfanın yanına kadar gelmesiyle dizlerini hafifçe kırarak eğildi. Kalfa, nefesini düzene sokmaya çalışan nedimeyi ve ondan 10 adım kadar uzakta olan gri saçlı prensesi görünce neler olduğunu anlamıştı.

Prensesin yanına geldi ve nedimenin yaptığı gibi eğildi. Küçük kollarını göğsünde birleştirmiş olan Elina, çatılı kaşlarının altından sinirlendiği için tamamen mora bürünmüş büyük ve yuvarlak gözlerini kalfaya dikti. En azından onun istediğini vereceğini düşünüyordu. Bu nedimeler hiçbir şey bilmiyordu. Annesine söyleyip hepsini saraydan göndericekti.

"Prensesim, bir sorun mu var?"

"Nora, beni anneme götürmüyor! Ben uyumak istemiyorum!"

Kalfa, ne yapacağını şaşırmıştı. Nedimenin işini yaptığını biliyordu ancak prensesi zaptetmek çok zordu. Bütün saray için. Gözlerinin renk değişimini görmesiyle prensesin ne kadar sinirlendiğini anlamıştı. Ancak yapabileceği bir şey yoktu. Kendisine verilen emri yerine getirmeliydi.

"Prensesim, nedime doğru söylüyor. Ne zamandır bahçede oyun oynuyorsunuz. Biraz dinlenmeniz gerekli. Kraliçe siz uyandıktan sonra yanınıza gelecektir. Hadi, odanıza gi-"

𝐺𝑅𝐼̇ 𝑃𝑅𝐸𝑁𝑆𝐸𝑆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin