Merhabalar :)
Bir çoğunuz Elina'nın bir an önce Ay'a gitmesini istiyor. Anlıyorum fakat öncesinde olan olayları atlamamalıyım.
Umarım kitabı okurken sıkılmıyorsunuzdur.
Düzenlemeden atıyorum, hatalarım varsa affola.
Önceki bölüm okumayı unutmayın!!!
Yorumlarda düşüncelerinizi belirtin!!!
Beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın!!!
🪐İyi okumalar🪐
...
16. Bölüm
"Ay'daki efsane..."-1 yıl önce-
Kraliçe, elindeki kanlı bez parçasını tekrar ağzına götürüp birkaç kez daha şiddetle öksürdü.
Bezi geri çektiğinde daha da ıslandığını gördü ve diğer kanlı bezlerin yanına attı. Küçük masanın üstünden bir bez daha alırken yaşamak için daha ne kadar direnebileceğini düşünüyordu.
En azından kızını son bir kez görmek için tutunuyordu hayata.
Nefret ediyordu görmekten bıktığı bu tavandan, nefret ediyordu bir işe yaramayan ilaçlardan, nefret ediyordu kanlı bezlerden, nefret ediyordu bu kadar güçsüz olmasından, nefret ediyordu...
Bu haline gözlerini devirdi içten içe. Kalbi çürüyordu içindeki boşluk büyümeye devam ettikçe.
Odasının kapısı açıldığında kimin geldiğini zaten bildiğinden bakma girişiminde bulunmadı. Tavanda gezen gözlerine tezat aklı tamamen dopdoluydu.
Elina ile...
Elina'nın şuan ne durumda olduğunu ve güçlerinin ne kadarını keşfettiğini bilmiyordu. Norma ile birlikte miydi? Oradaki ailesiyle arası nasıldı? Neden orada olduğunu öğrenmiş miydi?
Kendi kendine beyin fırtınası yaparak cevaba ulaşmaya çalışmak çok zordu. Başka birine anne demesi onu yeterince yaralarken bu sorular da beynini kemiriyordu.
Odanın içinde adım sesleri duyuluyordu.
Belki de artık kutsal kitabı göndermenin vakti gelmişti? Elina günden güne daha güçleniyordu. Çok az kalmıştı. Kızına kavuşacaktı. Onsuz geçen her saniye binlerce yıl gibiydi. Kraliçe tamamen çökmüştü. Kralın, gece gündüz eşinin yanında olmakla birlikte sorumlu olduğu koca bir krallık vardı.
Ülkelerinde her gün sinalar açlıktan, susuzluktan ve çeşitli sebeplerden can veriyorlardı. Kral, saray hazinesindeki her şeyi tüketmişti onlar için. Ancak bu sadece bir süre idare edebildi. Gri prenseslerine ihtiyaçları vardı...
Adım sesleri kesildi.
Kraliçe daldığı düşüncelerden dolan gözleriyle sıyrılıp birkaç metre uzaklıktaki sinaya çevirdi başını ağır ağır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐺𝑅𝐼̇ 𝑃𝑅𝐸𝑁𝑆𝐸𝑆
FantasyKİTAPLARIM REKLAM PANOSU DEĞİL!!! *Kitabın (ç)alınması halinde gerekli işlemler yapılacaktır. Çok soğuktu... O gün Ay'ın Güneş'i kucaklayan, rüzgarın dahi ziyaret etmediği aydınlık tarafı, karanlıkla anlaşmış gibiydi. Sarayda tatlı bir telaş var...