Last Christmas, I gave you my heart
But the very next day, you gave it away
This year, to save me from tears
I'll give it to someone specialMivel mással kezdődhetne a karácsonyi lejátszó listám, ha nem ezzel örök klasszikussal a Wham!-től? Felhangosítottam a zenét, majd elkezdtem pakolni. Először az ágyat toltam helyére, majd a ruhás szekrényeket taszigáltam a hálószobába az ágy mellé. Mikor kész lettem a hálószoba elrendezésével, elkezdtem letakarítani a bútorokat fertőtlenítőszeres vízzel. Az egész házban átható Domestos szag volt, ezért kinyitottam az erkély ajtót és köhögtem egy keveset.
Last Christmas, I gave you my heart
But the very next day, you gave it away (you gave it away)
This year, to save me from tears
I'll give it to someone special (special)Elkezdtem a nappali bútorait a helyükre tolni és ezeket is lemostam. Most jön a neheze, a kanapé. Jobbra-balra húztam, de a bútor darab meg sem moccant. Leültem a földre és a lábammal próbáltam ellökdösni a helyére.
- "Vegyél eredeti barokk stílusú bútorokat, tök szép lesz" - dünnyögtem saját szavaimat magamnak, amiket még Los Angelesben, az első saját albérletemben mondtam magamnak. - persze, csak azt nem tudtam, hogy ilyen nehezek - taszítottam nyögve még egyet a kanapén.Once bitten and twice shy
I keep my distance, but you still catch my eye
Tell me, baby, do you recognize me?
Well, it's been a year, it doesn't surprise me- Segíthetek?
Megrezzentem a hangra és hátrafordultam a forrása felé. Elijah állt a szemben lévő erkélyen, Klaus társaságában, aki láthatólag jót szórakozott a bénázásomon. Küldtem feléjük egy hatalmas mosolyt.
- Megoldom, de köszi!
- Ha így gondolod - rándított egyet a vállán Elijah mosolyogva, majd a két férfi visszament a lakásukba, én pedig becsuktam az erkélyem ajtaját.
Még egy darabig szenvedtem a kanapé helyére rakásával, de végülis sikerült oda rakni, ahova szántam. Fáradtan le is huppantam rá és meghallottam, hogy egy hatalmasat korgott a gyomrom. Hátra néztem a konyha felé és mivel ott még nem tartottam, csak hatalmas káoszt láttam, így elővettem a telefonomat és éttermet kerestem, ahonnan rendelhetnék valamit. Miután megrendeltem az ételt, folytattam a nappali rendbe rakását."Merry Christmas, " I wrapped it up and sent it
With a note saying "I love you, " I meant it
Now I know what a fool I've been
But if you kissed me now, I know you'd fool me againA pakolászásból a telefonom csörgése zökkentett ki.
- Tessék, Dove Hastings.
- Helló, az ételfutár vagyok, le tudna jönni?
Megilletődve mondtam egy igent és magamra kaptam a kabátomat, meg a cipőmet. Lesiettem a ház elé és átvettem az ételem. Furcsa volt ez nekem, hiszen Los Angelesben sosem kellett lemennem, a futárok egy szó nélkül felhoztak mindent. Illetve elég bunkó is volt a férfi.
- Innen sem rendelek többet. - morogtam miközben felfelé battyogtam a lépcsőn.
Leültem a kanapéra és elkezdtem az ebédemet elfogyasztani. Nem volt rossz, de ettem már jobbat is. A telefonomat nyomkodtam közben és elintéztem egy-két hívást, például, hogy legyen tv és internet szolgáltatásom. A nappalival is végeztem, úgyhogy átmentem a konyhába, ott is elkezdtem összepakolni.Last Christmas, I gave you my heart
But the very next day, you gave it away (you gave it away)
This year, to save me from tears
I'll give it to someone special (special)- Holnap el kellene mennem vásárolni. - motyogtam magamnak, mikor az üres hűtőt állítottam a helyére.
Kopogtattak az ajtón, így letettem az asztalra a tányérokat, amik a kezemben voltak és az ajtóhoz mentem. Mikor kinyitottam nem volt ott senki. Körbe néztem, de sehol senkit nem láttam. Mikor elkezdtem becsukni az ajtót, lepillantottam a földre, ahol megláttam egy csokor vörös rózsát és benne egy levelet. Meglepődve vettem fel az üveg vázát és bementem. Letettem a konyha asztalra a rózsákat. Elmosolyodva simítottam végig rajtuk, tökéletesek voltak.
A kezembe vettem a levelet és kinyitottam.
VOUS LISEZ
Mikaelsont karácsonyra [✓]
Roman d'amour♐︎ ᴅᴏᴠᴇ ʜᴀꜱᴛɪɴɢꜱ egy egyszerű lány, aki most költözött New Orleansba, ahol egy kocsmában kapott munkát. Megismerkedik egy férfival, aki szinte azonnal leveszi a lábáról. Elhatározza, hogy meg akarja őt ismerni, de nem várt bonyodalmakba ütközik. El...