December 24. Péntek

606 28 5
                                    

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is you

Délelőtt elég nagy sürgés forgás volt nálunk. Liv az utolsó pillanatban kitalálta, hogy sütni akar még egy gesztenye tortát, szóval gyorsan leugrott a boltba a hozzávalókért, én addig kitakarítottam mindenhol. Elijah vacsira jön majd át, úgyhogy addig még van időnk. Alaposan feltakarítottam minden helyiségben, kivéve a konyhában,azt ugyanis még úgyis használjuk. Liv kezdett először a piskóta megsütésével. Én gyorsan lekérgesítettem a bélszínt és félre raktam pihenni. Addig csináltam egy kis narancsos lilahagymalekvárt a hús mellé és összedobtam egy waldorf salátát is hozzá. Miután ezekkel kész voltam átadtam a terepet Liv-nek, hogy megcsinálhassa a gesztenyekrémet a tortához. Lassan mindennel kész voltunk.

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need (and I)
Don't care about the presents underneath the Christmas tree
I don't need to hang my stocking there upon the fireplace
Santa Claus won't make me happy with a toy on Christmas Day

Elkezdtem összeállítani a sajttálat. Volt rajta camambert, brie sajt, dió, szőlő, ementáli, parmezán forgácsok, kék sajt, édes és sós kekszek, bébi répa, angolzeller, a ranch illetve az áfonyaszósz, füge, kecskesajt, barack szeletek, pisztácia, pekándió. Ezt tálalásig visszaraktam a hűtőbe.
Tálcára kifeszítettem egy celofán darabot, erre ráfektettem a feketeerdei sonka szeleteket, rákentem a tegnap előre elkészített gomba pépet, majd megkentem dijoni mustárral és ráhelyeztem a kérgesített husit. Azt is átkentem a mustárral és szorosan feltekertem a celofánnal. Így vissza raktam még egy fél órára a hűtőbe. Addig kávéztunk egyet.
Mikor kivettem a husit, Liv elment megfürödni, én pedig kinyújtottam a leveles tésztát és kitekertem a celofánból az összeállt sonkás husit. A tészta közepére helyeztem és ismét szorosan feltekertem vele. A maradék tésztából süti kiszúróval egy fenyőfát tettem a tetejére és az egészet lekentem felvert tojással, majd beraktam a sütőbe.

I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is you
You, baby

Ekkor lépett ki a fürdőből Liv, a haját törölgetve.
- Figyelnél a húsra kérlek? Felhúztam az órát, ha csipog ki kell venni. Addig elmennék én is megfürödni.
- Persze, menj csak. - mosolygott rám.
Gyorsan én is lezuhanyoztam és hajat is mostam. Mire kiértem a hús is a pulton pihent. Felvettem a tegnap vett ruhát. Ez egy testre simuló, királykék, combközépig érő ruha volt. Az ingruhát holnapra tartogattam a Mikaelson vacsira. A hajamat begöndörítettem és egy erősebb sminket raktam fel. Amíg Liv is készülődött megterítettem az asztalon és kiraktam a sajttálat. Liv is behullámosította a haját, de ő valamivel lazábbra vette a dolgot, ami a ruhát illette. Fehér pólót vett fel és egy magasított derekú farmernadrágot. Karika fülbevalóval koronázta meg a szettjét.

Mikaelsont karácsonyra [✓]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora