The snow's comin' down
(Christmas) I'm watchin' it fall
(Christmas) lots of people around
(Christmas) baby, please come homeSzinte átaludtam a délelőttöt és nem is akartam mást csinálni ma. Tudom, hogy abba kéne hagynom az önsajnáltatást, de... Egyszerűen nem megy. Azt érzem, hogy erre most szükségem van. Csak még egy napra. Fájt a fejem a sok gondolkodástól. Kikeltem az ágyból és miután valamennyire rendbe szedtem magam a fürdőben, bevettem egy aszpirint és főztem egy kávét. A kanapén ülve iszogattam meg, közben bekapcsoltam a tv-t, hogy szóljon valami. Végig néztem a lakáson és sóhajtva vettem tudomásul, hogy borzalmas állapotban van. Bukóra nyitottam az egyik ablakot, hogy kiszellőzzön a lakás, de a sötétítőket továbbra sem húztam el.
Összeszedtem az üres üvegeket, és a mosatlan edényeket. Az üvegeket lepakoltam a konyhaszigetre, a mosatlanokat pedig elmosogattam. Miután végeztem megálltam a konyhapult mellett és rátámaszkodtam. Hirtelen eszembe jutott Liv és újra zokogásban törtem ki. Istenem, mi van velem? Szedd már össze magad Hastings!
Lerogytam a földre és a konyhapult sarkába húzódtam. Neki vetettem a hátam és a tenyerembe temetve az arcom folytak rendíthetetlenül a könnyeim.The church bells in town
(Christmas) are ringing in song
(Christmas) full of happy sounds
(Christmas) baby, please come homeKopogás ütötte meg a fülem, de nem voltam olyan állapotban, hogy kinyissam az ajtót.
- Dove, Elijah vagyok. - hallottam az ajtó mögül.
Felkaptam a fejem, de még mindig nem mentem oda.
- Tudom, hogy itthon vagy, kérlek engedj be.
Hátravetettem a fejem a konyhaszekrénynek és nagyot nyeltem. Tegnap este nem zártam be, úgyhogy kiszóltam.
- Gyere be, nyitva van. - a hangom reszelős volt.
Elijah benyitott és végig nézett a lakáson, engem keresve. Mikor találkozott a tekintetünk halványan elmosolyodtam és intettem neki. Aggódva nézett rám és valahogy olyan más volt az arca. Meggyötörtnek látszott. Szerintem őt is ugyanennyire megviselte ez az egész, mint engem.
Lerakott egy nylon táskát a konyhaszigetre és odajött hozzám, majd leült mellém. Egy darabig csak ültünk egymás mellett.
- Nézd, Dove. Én nagyon sajnálom. Nem kellett volna ezt tennem és minden jogod meg van arra, hogy haragudj rám, de engedd, hogy megmagyarázzam.
- Nincs szükség rá, Elijah... Bizonyára nem könnyű nektek sem, ha ezt csináltad, biztosan volt rá okod.
Elijah rám nézett és bólintott.
- Szánalmasan festhetek. - sóhajtottam és lehunytam a szemeimet. - El kell mondanom valamit. - néztem rá. Egyszerűen muszáj volt valakivel megosztanom ezt a dolgot, ami napok óta aggaszt. Talán szánalmas, hogy ilyen könnyen megbocsátottam neki és még ezek után is ennyire megbízok benne, de nem tehettem róla. Az érzéseknek nem lehet parancsolni.
- Hallgatlak.
- Liv... Akit említett Lucifer... - nagyot sóhajtottam. - Olivia Andrews az én lányom. - Elijah leplezni sem tudta a döbbenetét. - 15 évesen őrülten szerelmes voltam egy fiúba. Észre sem vettem, hogy ő csak kihasználta a rajongásomat iránta és egy buli alkalmával lefeküdtünk. Ugyan védekeztünk, de a gumi valószínűleg lyukas volt. - Elijah szomorúan hajtotta hátra a fejét a konyhaszekrénynek - Az akkori nevelőszüleim nagyon támogatóak voltak, szó sem lehetett abortuszról, mindig azt mondták, hogy segítenek felnevelni. Nekik sosem lehetett saját gyermekük, ezért is lettek nevelőszülők. Miután megszültem Liv-et és hazamentünk, rájöttem, hogy csak egyetlen megoldás van, ami mindannyiónknak jó lesz. - itt nagyot sóhajtottam és eleredtek a könnyeim. - még aznap éjjel összepakoltam és leléptem. Ott hagytam a lemondó nyilatkozatomat Livről és elszöktem. Illetve visszamentem az otthonba. Másik nevelőszülőkhöz kerültem és soha többé nem beszéltem Livről senkinek. Lucifert kivéve. Tom és Cindy jó emberek. Megérdemelték, hogy kapjanak egy esélyt arra, hogy igazi szülők lehessenek. Az évek során többször is próbálták velem felvenni a kapcsolatot, de egyszerűen sosem éreztem késznek magam erre. Most viszont igaza van Lucifernek és végre szembe kell néznem a múltammal. - sóhajtottam. - ha ekkora utat tett meg azért, hogy Lucifer segítségét kérje, nem alázhatom meg azzal, hogy elhajtom.
ESTÁS LEYENDO
Mikaelsont karácsonyra [✓]
Romance♐︎ ᴅᴏᴠᴇ ʜᴀꜱᴛɪɴɢꜱ egy egyszerű lány, aki most költözött New Orleansba, ahol egy kocsmában kapott munkát. Megismerkedik egy férfival, aki szinte azonnal leveszi a lábáról. Elhatározza, hogy meg akarja őt ismerni, de nem várt bonyodalmakba ütközik. El...