Sleigh bells ring, are you listening?
In the lane, snow is glistening
A beautiful sight, we're happy tonight
Walking in a Winter WonderlandÚgy döntöttünk, hogy ma sütünk egy kis mézeskalácsot. Liv-nek állítólag van egy díjnyertes receptje, szóval kíváncsi vagyok, mi sül majd ki belőle. Lementünk a boltba a hozzávalókért. Egy ideje már bolyongtunk a sorok között, mire Liv bekanyarodott az italos részre és levett a polcról egy üveg brandy-t.
- Na most ez a sütibe kell, vagy nekünk? - csóváltam rosszallóan a fejem és csípőre tettem a kezeim, mire Liv felnevetett.
- Persze, hogy a sütibe! Tom mindig részeges mézeskalácsnak hívta - nevetett megint.
Megvettünk mindent, ami kellett és elindultunk haza. Ahogy közeledtünk a szentestéhez, egyre izgatottabb lettem. Az időjárás is tett róla, mert szikrázó hó takarta az utcákat, olyan volt belelépni, mintha egy puha paplanban lépkednénk. Útközben haza felé felhívtam Elijah-t és áthívtam magunkhoz, hogy kicsit több időt tölthessünk együtt.Gone away is the bluebird
Here to stay is a new bird
He sings a love song, as we go along
Walking in a Winter WonderlandAmikor a kapuhoz értünk, akkor lépett ki Elijah is a sajátjuk mögül, egyből mosolyra húzódott a szám.
- Hölgyeim. - biccentett mosolyogva mikor oda ért hozzánk és egy csókot nyomott a halántékomra.
Azonnal elvette a szatyrokat a kezünkből és felmentünk a lakásba.
- Na és mit sütünk? - kérdezte Elijah, miközben lerakta a konyhapultra a szatyrokat.
- Mézeskalácsot - mosolygott rá Liv.
Kipakoltuk a beszerzett dolgokat és Liv neki állt kimérni a hozzávalókat, addig én lefőztem egy adag kávét és elindítottam a karácsonyi zene listát. Mind kettőjük elé leraktam a kávéjukat és leültem, a pulthoz, ugyanis ketten a kezükbe vették az írányítást, ami a sütit illette.
- Mesélj Liv, hogy teltek eddig az ünnepek? - fordult felé Elijah. Közben a tálba adagolta a mézet és elkezdte összegyúrni a tartalmát.
Liv beleöntötte a fél dl brandyt, ami kellett bele és megtörölte a kezeit. A pultra támaszkodott.Sleigh bells ring, are you listening?
In the lane, snow is glistening
A beautiful sight, we're happy tonight
Walking in a Winter Wonderland- Hú, hát mindig nagyon meghitt volt. Tom és Cindy mindig tettek róla, hogy megmaradjon a varázs, ha érted mire gondolok, de mióta a kórházban dolgozok ez az első szabad karácsonyom.
- Mióta dolgozol ott?
- Középiskolás korom óta. Ott voltam gyakorlaton, mikor még csak nővérnek tanultam.
- Akkor ez most biztos egy emlékezetes karácsony lesz.
Liv rám sandított és halványan elmosolyodva bólintott egyet.
A recept szerint pihentetni kell a tésztát a hűtőben fél óráig, úgyhogy addig gondoltuk társasozunk egyet, de a költözés miatt csak az UNO paklimat találtam meg, aminek Liv nagyon örült, Elijah pedig furcsán nézegette a kártyákat. Kiderült, hogy még nem játszott soha ilyet, szóval először lejátszottunk egy kört Liv-vel, hogy lássa a játék menetet.
Egyik szemöldökét felhúzva nézett ránk, miután végeztünk.
- Na jó, ez nevetséges, ennek semmi értelme! Inkább hozok át egy pakli francia kártyát és megtanítalak titeket passziánszozni.
Összenéztünk Livvel és elnevettük magunkat.
ČTEŠ
Mikaelsont karácsonyra [✓]
Romance♐︎ ᴅᴏᴠᴇ ʜᴀꜱᴛɪɴɢꜱ egy egyszerű lány, aki most költözött New Orleansba, ahol egy kocsmában kapott munkát. Megismerkedik egy férfival, aki szinte azonnal leveszi a lábáról. Elhatározza, hogy meg akarja őt ismerni, de nem várt bonyodalmakba ütközik. El...