7.Bölüm Karanlığa Açılan Kapı

320 78 3
                                    

Dolunay nihayet bu gece kendini gösterecekti.Elena gün boyu heyecan içerisinde geceyi bekledi.Dean'i tekrardan görebilmek için sabırsızlanıyordu.Linda'dan gerekli büyü malzemelerini aldı.Kendine Dean'i çağırmak için bir yer belirlemesi gerekiyordu.Bunun için de en uygun yer tavan arasıydı.Tavan arası neredeyse evdeki tek ses gitmeyen odaydı.Odadaki kilimin altına pentagram çizdi.Büyü malzemelerini eski sandığa yerleştirdi.Linda Elena'ya bir de konuşma tahtası verdi. (multimedyada fotoğrafı var.) Böylece iletişime kolaylıkla geçebilecekti.Geriye sadece geceyi beklemek kaldı...
Sonunda gece oldu.Elena yatağından usulca kalktı ve teyzesinin odasına yöneldi.Bayan Campell saten geceliği ile mışıl mışıl uyuyordu.Teyzesinin uyuduğuna emin olunca hizmetçi odasına yöneldi.Evet,evde kendi hariç herkes uykudaydı.Ses çıkarmadan tavan arasına çıktı.Heyecanlıydı.İlk defa paranormal dünyaya bilinci açık bir şekilde kapı aralayacaktı.Başı belaya girsin istemiyordu bu yüzden çok dikkatli olması lazımdı.Gerçi ne de olsa Dean gelecekti.Ondan nasıl bir zarar geçebilirdi ki? Zaten bunun için Dean'i çağıracaktı.Bir de şu kafasındaki soru işaretleri...Acaba Dean'i rüyasında gördüğü gece gerçekten buluşmuşlar mıydı? Yoksa yalnızca bir rüya mıydı? Eğer Dean ile iletişime geçebilirse bundan sonra her dolunayda onunla hasret de giderebilirdi."Umarım her şey istediğim gibi olur." diyerek tavan arasının kilidini cebinden çıkardı.Yavaşca içeri girdi.
Tarot kartları,büyü torbaları iksirler...Hepsini halletti.Alice'in ölümüyle başlayan medyumluk serüveninde kendini iyice geliştirmişti.Kısa bir zaman içerisinde ciddi düzeyde büyü kitaplarını okuyan Elena,kendinden emin bir tavırla kolyesindeki Dean'nin fotoğrafına büyülü sözleri fısıldadı ve "Ölü ruhu" denilen toza üfledi.Elini konuşma tahtasına yerleştirdi ve sessizce sözlere devam etti.
"Astentous blamenca de felistina comine jur amelistesone humanista potestas dioblanva... "
Mumlar aniden söndü.Pencereler kapalı olmasına rağmen oda birden soğudu ciğerlerine Dean'nin harika kokusunu soludu bu muhteşem ama bir o kadar da korkutucu bir şeydi sonuç olarak bir ruhla ilk kez konuşacaktı ve tek başına.Elena ürperirken ellerinin büyü tahtasında kendi istemi dışında hareket ettiğini fark etti.Dean gerçekten de gelmişti! Tahtaya baktığında ellerinin onu bazı harflere yönelttiğini gördü. " T-e-ş-e-k-k-ü-r-l-e-r " İyi de neden teşekkür ediyordu ki? Hemen ellerini harflere yönelterek "Neden?" diye sordu.
"Beni o girdaptan kurtardığın için..."
Demek rüya değildi ha? İçi heyecanla doldu.Rüya değilse bu gerçekti.Tüm o etkilendiği rüyalar...Hepsi gerçekti aslında. Elena daha çok soru sormak istiyordu.Ama o da ne? Ellerindeki baskı birden kayboldu.Mumlar tekrardan yanmaya başladı.Dean gitmiş miydi acaba? Tekrardan büyülü sözleri söylemeye başladı.Dean'in huzurlu olmadığı aşikardı.Sebebini öğrenmeden vazgeçmeye de hiç niyeti yoktu.Sözlerin tamamını söyledikten sonra yer sarsıldı ,gözleri karardı ve etraf görünmez oldu.Yere yığıldı.Boğazına kadar kan vardı. "Neler oluyor böyle?" Sonra gözlerindeki karartı gitti ve boğazındaki kanlar yok oldu.Yavaşça yığıldığı yerden doğruldu. Ve o an dehşete düştü.
Çünkü bedeni hala yerdeydi.Bir şekilde bedeni ve ruhu o uyanıkken birbirinden ayrılmıştı.Duvardan geçerek dolunayın parıltısına yükseldi.Sanki bir güç onu oraya çekiyordu.Paniğe kapılmıştı.Çünkü kendisine olabilecekler hakkında en ufak fikri yoktu.Öldüğünü düşündü.Ama neden? Ölmesini gerektirecek bir darbe vs. almamıştı.
Alice'nin astral seyahat hakkında söyledikleri aklına geldi.O an olanları kavradı.Bedenine geri dönecek ve dönerken Dean'i de bir şekilde geri getirecekti.Gideceği yerde Dean'i bulabilmesi kolay olabilirdi ne de olsa o da artık bir ruhtu.Uğruna her şeyini feda edebileceği sevgilisini bulması önemliydi.Çünkü Dean'nin aniden kaybolması iyiye işaret değildi.
Parıltı giderek artarken son defa teyzesinin evine ve bedenine baktı...
Acaba bedenine geri dönebilecek miydi?

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Arkadaşlar oylarınızı esirgemeyin lütfen.Yazarken en küçük ayrıntısına kadar dikkat ediyorum.Emeğime biraz saygı duyarsanız sevinirim.Son olarak da ; ilerleyen bölümlerde sürpriz olaylar sizleri bekliyor! Okumaya devam edin♥

Beden HırsızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin