13.Bölüm 3 Görev

170 28 9
                                    

Haftalardır sığınaktan çıkmayan Linda yorgunluktan gözleri kapanırken Elena ve Dean'nin yanına gelmeyi başarmıştı. Mektubu okumayı bitirmişti ve işlerinin ciddi ve yıpratıcı olduğu kanısına bir kez daha varmıştı.

-Linda mektubu bitirdin mi yoksa?
-Evet ve ben de bittim.
-Harikasın!
-Biliyorum.Ama ne yazdığını öğrendiğinizde bu kadar sevinçli olacağınızı pek sanmıyorum.
Bakın burada üç tane görevden bahsediliyor.Üç görevi tamamladıktan sonra geçitten siz bedenlerinize ; ben de huzura kavuşabileceğim.
-Bu görevler ne peki Linda?
-Sabırlı ol kas yığını.
Dean gözlerini devirip "Tamam." anlamında başını salladı. Bu buruşuk fazlasıyla sivri dilli değil miydi?

-Öncelikle, geçiti açabilmemiz için bazı görevlerden geçmemiz gerekiyor demiştim değil mi? Başarabilmek için de aramızda bu iş için en uygun kişiyi seçmeliyiz.
Elena hemen öne atılırken Dean onu hızlıca kendine çekti sinirli ve şaşkın bir ifade vardı.Kulağına uzandı. "Buna izin vereceğimi de nereden çıkardın?" Elena ise işaret parmağını dudaklarına götürerek "Şşş... Bırak da Linda lafını bitirsin."

-Yaşlı çiftimiz dalaşmayı bitirdiyse devam edeceğim?
Dean kesinlikle haklıydı.Buruşuk fazlasıyla sivri dilliydi.
Elena özür dilercesine "Afedersin Linda" dedi ve Linda söze tekrardan devam etti.

-Bu görevler Nemesis'in lanetini ortadan kaldırmak için bir çeşit hodoo.İlk görev
"Primum,destruere mali spiritus in mortem regionem."
Yani, "Ölüm ülkesinde kötü ruhu öldür."
-Kötü ruh derken Rowena ve Olivette'den mi bahsediyor?

-Tanrı aşkına sen en son kilisede vaftiz edilmek için mi bulundun? Tanrı Adam'ı (Adem) yarattığında eş olarak ona en başta Lilith'i yaratır. Lilith, Adam ile aynı zamanda ve aynı anda yaratıldığından Adam'ın kendisine eşit olduğu görüşündedir. Adem'le birlikte olmayı şiddetle reddeder. Adam ısrar ettiğinde ise büyü ile kaçar ve onu terk eder. Melekler geri getirmek için Lilith' i bulur ama kendisi Kızıldeniz ile birlikte olduğundan 100 den fazla cin çocuğu olduğunu, bu nedenle artık Adam'e sadık olamayacağını bildirir. Melekler, geri dönmesi için her gün bir cin çocuğu öldürmeye başlar. Lilith'i de bunun karşılığına Adam'in soyundan olan çocukları bebekken veya anne karnındayken öldürür.

-Vay canına bak sen şu sürtüğe!
-Dean lütfen ciddileşir misin? Bu sandığımızdan daha çetrefilli olacak.
-Afedersin sevgilim.Sen devam et Linda?
-İsminden bahsetmek bile uğursuzluk getirdiğinden tarih boyu dini tören ve ayinlerde ismi "Kötü ruh" olarak geçmiştir.Kimi zaman bebek doğan eve gelir,kimi zaman ise hamile kadınların rüyalarına girerek düşük yapmasına neden olur.

-Rüyalarda gezebildiğine göre "Kötü ruh" aslında burada mı?

-Çok doğru tatlım.Evet Ölüm Ülkesi olarak tasvir edilen yer burası ancak lanetli ruhu tam olarak nerede bilmiyorum.Sadece mektupta birkaç ipucu verilmiş o kadar.
"Karanlık buradan başlar ve buradan biter.Koca gövdenin etrafı daima ölüm ve pislik kokar.İzleri ise kan ve susuzluktur." Sizce bu tam olarak neyi ifade ediyor?
Elena sevgilisine baktığında Dean'nin gözleri parladı.Belli ki bir fikri vardı.Bunu nereden mi biliyordu? Çünkü Dean'nin yüzündeki her hattın bir anlamı vardı.O anlamları da Elena'dan başka kimse çözemezdi. Kadife karizmatik sesiyle hafifçe öksürdükten sonra lafa girdi.

-Bölüyorum ama bence ipucu gayet açık."Karanlık buradan başlar ve buradan biter." denilirken kastedilen kızıl vakitin bittiği ile başladığı vakitler.Tıpkı güneşin doğduğu ile battığı yer gibi.
-Ama bu tam belirli bir yer değil ki.
-Yanılıyorsunuz.Karanlık çökeceği zaman yani kızıl vakit biteceği zaman karartı orman tarafından başlıyor.Yine aynı şekilde kızıl vakit olacağı zaman da orman tarafından başlıyor.
-Bu harika bir fikir.Kesinlikle denemeye değer.Ancak Lilith'i nasıl öldüreceğiz?
-İşte orada da ben devreye gideceğim.Bizim de kendimize göre iksirlerimiz var tabi.
Linda bunu söylerken suratında muzip ve gururlu bir ifade vardı.
-Pekala show başlasın!

Beden HırsızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin