Karanlıkta Elena aceleyle yürüyordu.Alice'yi daha fazla bekletmek istemiyordu.Karanlığı aydınlatan dolunay tüm ışıltısı ile gökyüzündeydi.Saat kulesinin önüne geldiğinde Victoria siyah başlığı ile Alice'in yanında faytonda oturuyorlardı
-Geciktiğim için affedin.Teyzemden çok zor izin alabildim.
Victoria kısık bir sesle
-Tamam problem değil.Acele etmemiz gerek annem bizi bekliyor.
Atlar hızla ilerlediler.Elena biraz korkuyordu acaba rahibeyi bu gece görebilecekler miydi? Tüm bunları düşünürken Alice'nin de huzursuz olduğunu gördü.
-Sakinleşmeye çalış.Victoria'nın annesi bize bir koruma büyüsü yapacak endişelenme lütfen.
Alice sessizce başını salladı ve Elena'ya sarıldı.
-Onun şeytani yüzünü tekrar görecek olmam bile beni fazlasıyla korkutuyor Elena.
Victoria kızların endişesini fark etmişti.Aslında haklılardı.Fakat ruhları büyük bir tehlikede olmasa onları hissedip kimliğini belli etmezdi.Kızların yardıma ihtiyacı vardı.Bir an önce bu işi çözmeliydi.
Uzun bir süre sonra Victoria ve annesinin yaşadığı kulübeye vardılar.Kulübenin kapısında bir pentagram vardı. "Bu da ne?" dedi Elena'nın iç sesi.Ama şimdiden soru sorup da Victoria'yı bunaltmak istemiyordu.Victoria kapıyı dört kez tıklattıktan sonra yaşlı annesi kapıyı açtı.
-İçeri girin.
İçerisi karanlıktı gaz lambası kullanmak yerine mum kullanmayı tercih etmişlerdi.Büyükçe bir kütüphaneleri vardı.Bazı kitapların da üzerinde garip işaretler vardı.Duvarın diğer tarafında kavanozlarda birtakım malzemeler vardı. Odayı incelerken yaşlı kadın konuşmaya başladı.
-Ben Linda,bugün sizin için tehlikeli olan bir ayin yapacağız çünkü hissettiğime göre ruhlarınız bedenlerinize sadık değil.Bunu size o rahibenin yaptığını düşünüyorum.Ruhlarınız yeterince güçlendiğinde rüyalarınızdan uyanamayacaksınız.Ben rahibenin bir cadı olduğunu tahmin ediyorum.Fazla vakit kaybetmeden ayine başlayalım.
Tüm mumlar,tarot kartları kısacası her şey hazırdı ( multimedyada fotoğrafı var.)
Herkes sessizce yerini aldı.
Linda derin bir nefes aldıktan sonra yere büyükçe bir pentagram çizdi.Elena ve Alice'yi pentagramın içine oturttu.Kavanozların içinden garip yağlar ve otlar kullandı.En son kafatası şeklindeki bir kaba kanını damlatarak kafatasını ateşe verdi.Sessizce bir şeyler mırıldanmaya başladı.Mırıldandığı şey bittiği anda gök gürledi.Gökyüzü bir saniyelik gündüz gibi oldu.Daha sonra dolunayın önüne kara bir bulut geçti.Kafası ters dönen baykuşlar uçmaya başladılar pencere büyük bir hışımla açıldı.Gelmişti! Suratını hala tam olarak göremeseler de yeri süpüren upuzun saçları vardı.O insanın tüylerini diken diken eden garip kahkahası Elena'nın beynini tekrardan tırmalamaya başladı.
Linda bile ürkmüştü. Ama soğukkanlı olmak zorundaydı.Eğer cadı,ondan korktuğunu anlarsa üstlerine daha fazla giderdi.Yıllar önce yine bir cadıyla karşılaşmış ama o dönemlerde cadıların insanlar üzerinde yeterince etkileri olmamıştı.
Rahibe -cadı- metalik bir sesle konuşmaya başladı.
-Ben Rowena...Bakıyorum da eski öğrencilerimden biri de burdaymış.Bana en az itaat eden...Şimdi de aptal bir medyuma mı kölelik ediyorsun? Ve her gece beynine girdiğim zavallı Elena...
Linda daha fazla konuşmasına izin vermemeliydi.Onun evinde bu kadar süre bulunması bile tehlikeliydi.Hemen söze başladı.
-Rowena kızların ruhlarını rahat bırak artık yoksa bu aptal medyum....
Lafına devam edemeden Linda'yı duvara çarptı.Bu Linda gibi yaşlı bir kadın için ağır bir darbeydi.
Victoria elinde pentagram olan bir kitapla latince bir şeyler söylemeye başladı.Bu hareket Rowena'yı çok kızdırmış olacak ki Victoria'nın bir anda göz bebeklerini yok etti.Victoria kör olmuştu.
Elena napacağını bilemedi Linda ve Victoria etkisiz haldeyken nasıl bu cadıyla başedecekledi? Gerçi Linda bile bir şey yapamamıştı.
Rowena uzun tırnakları ile pentagramda bir çizik oluşturdu.Birden Alice'yi kendine doğru çekti.
-Aptal kız itaatkârsızlığının bedelini çok ağır ödeyeceksin.
Birden tırnaklarını Alice'nin bembeyaz suratına geçirdi.Alice can havli ile derinden bir çığlık attı.Elmacık kemikleri görünüyordu.Cadı bu çığlıktan çok hoşlanmış olacak ki bir kez daha tırnağını Alice'e geçirdi ve Alice'in bağırsakları yere döküldü.Alice'in yüzü mosmor oldu ve birden gözleri kaydı.Sıra Elena'daydi.Ancak cadı şaşkındı çünkü Rowena Elena'nın ruhuna herhangi bir kara büyü yapmamıştı.
O sırada kendine gelmiş olan Linda garip bir şeyler söylemeye başladı.
" Exorcizamus te,omnis immundus spiritus,omnis satanica potestas,omnis incursio infernalis adversaii,omnis legio,omnis congregatio et secta diabolica,in nomine et virtute Domini Nostri Jesu Christi,eradicare et effugare a Dei Ecclesia,ab animabus ad imaginem Dei conditis ac pretioso divini Agni sanguine redemptis."
"Redemptis" dediği anda Rowena sarsılmaya başladı kafasını tam döndürerek ( 360 derece) kırmızı gözleriyle Linda'ya baktı ve büyük bir gürültüyle ortadan kayboldu.Geriye Alice'nin odanın her yerine dağılmış olan bağırsakları ve cansız bedeni duruyordu.Elena ağlamaya başladı.Linda da hemen Victoria'nın yanına koştu.Victoria bir köşede yarı baygın oturuyordu.Göz bebekleri hala yoktu.
-Bu korkunç cadı düşündüğümüzden daha tehlikeliymiş.Alice ahh nasıl kıyabildi sana?
Gözyaşlarına boğulan Elena daha fazla konuşamadı.Linda da aynı şekilde üzgündü.Hem gencecik bir kız ölmüş hem de biricik kızı Victoria kör olmuştu.Bu ayin çok pahalıya patlamıştı ve Linda bu cadı ile tekrardan karşılaşmaya cesaret edemezdi.
-Benden bu kadar Elena.Rowena çok tehlikeli ve bunun bir daha yaşanmasını istemiyorum
Elena gözyaşlarını eliyle silerek Linda'ya döndü
-O zaman bu işi tek başıma hallederim.Bana büyü kitaplarını ver bir şekilde öğrenmek istiyorum.
-Sen bir medyum olarak doğmadın.Başa çıkamazsın kahramanlık yapmaya çalışma.
Elena yalvarırcasına baktı.
-Lütfen Linda ver bana şu kitapları.Alice ve Victoria'nın intikamını alacağım.
Linda umutsuzca baktı ve kitapları uzattı.
-Bu kitapları sakın başkasına gösterme başını belaya sokma.Ve bu arada Alice'in ailesine ne söyleyeceğiz Tanrı aşkına?
Alice'in cansız bedenine baktı hüzünle.Sustu bir şey söyleyemedi.Yalnızca kalbi derin bir intikam arzusuyla doluydu
*************************************
Alice öleli tam bir hafta olmuştu.Ailesine intihar ettiği söylendi.Elena Alice'in intikamını almayı ilk sıraya koymuştu.Sonrasında astral seyahati olayıyla ilgilenecekti.Linda'nın verdiği kitaplarda medyumluk,ruh çağırma,kara büyü ... kısacası karanlık dünyaya açılan her şey yazıyordu.Her gün bu kitaplardan bir şeyler öğrenmeye çalışıyordu.Bu akşam ruh çağıracaktı bir şekilde bağlantı kurabilirse kendini daha da eğitebilirdi.Ama ona zarar vermek isteyecek birinin ruhunu değil tabiki de.Çağıracağı ruhu belki de tahmin etmişsinizdir.Evet! Dean'in ruhu bu gece gelecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beden Hırsızı
ParanormalZaman zaman ürkeceğiniz,şaşıracağınız,üzüleceğiniz,aşık olacağınız paranormal bir kitap. Rüyalarınızın aslında gerçek olduğunu öğrenseydiniz? Elena,16 yaşında bir genç kızdır.6 aydır gördüğü rüyaların bu kadar gerçekçi olması bir tesadüf mü ? Yoks...