7

270 27 47
                                    

"Keigo. Hey, Keigo, uyan."

Yanağımın dürtüklenmesi ve Touya'nın sesi ile gözlerimi araladım. Mırıldanarak sarıldığım yastığı yatakta yan tarafıma ittirdikten sonra yerimde doğruldum.

"Ne oldu? Saat daha çok erken..."

Bir elimi ağzımın önüne tutarak esnerken, bakışlarımı cama çevirdim ve havanın hâlâ karanlık olduğunu gördüm.

"Bugün 31 Aralık."

Henüz  yeni uyandığımdan dolayı, biraz sersem gibiydim. Bakışlarım yeniden Touya'yı bulunca başımı yana doğru eğdim ve anlamadığımı belirten bakışlar attım.

"Bugün Todoroki Enji'yi öldüreceğiz."

Kaşlarımı çattım ve bir süre öylece Touya'ya baktım. Ardından jetonumun düşmesi ile, heyecanlı bir hmlamamla yattığım yerden bir hışımla kalktım.

Touya çoktan belirlediğimiz siyah pantolonunu ve siyah sweatini giymişti. Ben de aynı şekilde giyindikten sonra, tam bir çifte benzediğimizi düşünerek gülümsemiştim. Touya'ya döndüm.

"Planı tamamlamak yerine birlikte zaman geçirdiğimiz için biraz pişmanım aslında..."

Bir elimi enseme götürerek, hafifçe ovuşturdum. Touya yaslandığı duvardan ayrılarak yanıma adımladı. Sweatinin cebinden çıkarttığı özgünlük önleyici kelepçeler ile gözlerimi büyüttüm.

"Sen plan üstüne yeterince kafa yormuştun sarışın. Biraz da ben uğraşayım dedim."

Hissettiğim heyecanla karışık mutluluk ile Touya'nın boynuna sarıldım.

"Sen harikasın!"

Touya'nın ufak ve sessiz gülüşünü, dibinde olmamdan dolayı duymuştum. Kollarını belimde hissetmem ile başımı iyice boynuna gömdüm.

Bundan birkaç ay önce, iki numara diye bilinen profesyonel kahramandım. Şimdi ise, aranan azılı suçlular listesinde bir numarayım. Fakat seçimlerimden asla ama asla pişman olmadım.

Touya'nın yanındayım. Aşık olduğum adam ile birlikteyim. Birbirimize sarılıyoruz, birbirimizi öpüyoruz, arada ufak kavgalar da ediyoruz. Hayatımı daha iyi bir şekilde yaşayamazdım.

Başımı hafifçe geri çektim. Mavi gözlerine uzun uzun bakarak, genişçe gülümsedim.

"Planladığımız gibi."

"Yeni yıla seni öpmeden gireceğimi düşünme sakın sarışın."

Başımı hafifçe yana doğru yatırdım. Piercinglerle dolu yüzünde işaret parmağımı gezdirdim. Son birkaç gündür, bunu yapmaya alışmıştım.

İşaret parmağımı dudaklarına bastırdığımda, parmağımın ucuna ufak bir öpücük almıştım.

"Gidelim mi sarışın?"

Başımla sorusunu onayladım ve elimi sevdiğim adamın eline kenetledim.

Ormanın içinde el ele yürüdüğümüz sırada, öylece yağan kar tanelerini izliyordum. Birkaç ayda hayatımın değişimini gözden geçirdim. Her gün yaptığım gibi.

"Ah, unutmadan."

Touya bir an durup, bana doğru döndü. Bakışlarımı mavi gözlerine çıkarttım. Dudağının sol tarafındaki piercingi dikkatle çıkarttı.

"Bunlardan birini istemiştin."

Heyecanla başımı yukarı aşağı doğru salladım. Touya cebinden şırınga iğnesi çıkartıp, kapağını açtı ve piercingi bana uzattı.

"Şimdilik tutar mısın?"

Uzattığı piercingi avucumda tuttum. Touya işaret ve baş parmağı ile alt dudağımı hafifçe kavradı. Önce yaklaşarak dudağıma ufak bir öpücük bıraktı. Sonrasında şırınganın ucunu yavaşça dudağıma geçirdi.

Ben ise büyülenmiş gibiydim. Beyaz saçları ile beyaz kar taneleri arasında, Touya bir melek gibi görünüyordu. Onu hayran hayran izlerken, dudağıma çoktan piercingi taktığını bile fark etmemiştim.

"Bitti."

Touya elini yanağıma yerleştirdi ve okşamaya başladı.

"Çok öpülesi duruyorsun sarışın."

Gülümsedim ve ellerimi Touya'nın omuzlarına yerleştirdim.

"O hâlde öp beni."

Sözlerim ardından yüzüme yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

Dudaklarının verdiği hissi seviyorum. Dudağının kenarındaki demir parçasının yanağıma değmesini seviyorum. Onun hakkındaki her şeyi seviyorum.

Saatler bu şekilde geçti. Şehir merkezine kadar dikkat çekmeyecek ara sokaklardan yürüdük. Terk edilmiş bir binanın çatısına çıktık ve kararan gökyüzünü izledik.

Ta ki, yeni yıl için geri sayım başlayana kadar.

10

Ellerim Touya'nın göğsünü buldu.

9

Touya bir eliyle belimi kavradı.

8

Dizlerim üzerinde doğruldum.

7

Touya'nın kucağına çıktım.

6

Touya'nın boştaki eli de belimi buldu.

5

Ellerimi göğsünden ensesine doğru kaydırdım.

4

Yüzlerimiz birbirine daha çok yaklaştı.

3

"Seni seviyorum Keigo."

2

"Seni seviyorum Touya."

1

Dudaklarımız şehri aydınlatan havai fişekler eşliğinde birleşti. Tüm şehir yeni yılı, biz ise yeni hayatımızı kutladık bu gece.

"Mutlu yıllar sevgilim."

Touya'dan duymayı beklemediğim şey, yüzümde kocaman bir gülümseme oluşturmuştu.

"Mutlu yıllar kötü adam."

♤♡◇♧

Yeni yılınız kutlu olsun. <3

We Can. | Dabi x HawksHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin