──✧ 67.

328 21 4
                                    

— No więc jako, że posiadam całą Austrię wraz z hotelami a ty stoisz na moim pięknym Innsbrucku — Chanyeol uśmiechał się jak wariat

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

No więc jako, że posiadam całą Austrię wraz z hotelami a ty stoisz na moim pięknym Innsbrucku Chanyeol uśmiechał się jak wariat. Płacisz mi trzy, soczyste tysiące dolarów, kochany.

To wcale nie tak, że Wooyoung był słabeuszem jeśli chodziło o gry planszowe. Po prostu chciał dać fory napalonemu na wygraną Chanyeolowi twierdząc, że w końcu coś się młodszemu od życia należało;

Masz Jung wcisnął mu do ręki trzy czarne, papierowe banknoty. Zaopiekuj się moimi pieniędzmi.

Było chwilę po dziewiętnastej. Z braku jakichkolwiek chęci do życia chłopcy postanowili zrobić sobie solidny reset w mieszkaniu Wooyounga, dzień spędzając w kompletnym spokoju i harmonii grając w Eurobusiness czyli jedyną grę planszową Junga. Ich plany kompletnie spaliły na panewce przez deszcz, który spłynął na Seul ogromną kurtyną powodując spadek samopoczucia wszystkich mieszkańców z automatu. A mieli pójść z Mingim na zakupy do Mecenatpolis, pojechać do rodzinnego domu Chanyeola by odwiedzić jego rodziców wszystko odwołali na ostatnią chwilę.

Co do starszych Parka, Wooyoung miał okazję ich poznać jakoś trzy miesiące po powrocie ze Stanów. W trakcie podróży służbowej do Seulu Chanyeol zaproponował im spotkanie ze swoim świeżo upieczonym przyjacielem na co chętnie przystali gdyż ich syn nie miał w zwyczaju uzewnętrzniać się przed nimi jeśli chodziło o jego ścisłe grono znajomych. Natomiast bardzo polubili Wooyounga i z wzajemnością. Widząc, że chłopak daje tyle pozytywnej energii i przesyła mnóstwo ciepła Chanyeolowi w prostych czynach, zaczęli go już od samego początku traktować jak coś poważnego aniżeli przelotną znajomość.

Może zamówimy pizzę? Wooyoung usłyszał nagle pytanie Chanyeola, po chwili intensywnego grania w ciszy. I obejrzymy film? I tak już wygrałem.

Chcesz mnie skreślić gdy nawet nie spróbowałem powalczyć o wygraną? Jung był urażony słowami przyjaciela.

Przepraszam panie Jung ale jest pan słaby w tę grę usłyszał jednak.

Okej, zamówmy to jedzenie. Nic więcej nie mów.

Spędzanie czasu z Parkiem stało się dzienną rutyną Wooyounga odkąd tylko brunet wrócił ze Stanów, po swojej wakacyjnej pracy w kawiarni rodziców. A odkąd wrócił, relacja tej dwójki zaczęła się pogłębiać z niewiadomych nikomu przyczyn co Wooyoung usprawiedliwiał sobie ekstrawaganckim charakterem Chanyeola. Po ich wspólnym epizodzie w Nowym Jorku bardzo szybko zaczęli się określać mianem przyjaciół chociaż ich zachowanie bardzo odbiegało od norm takowej relacji;

Bo jeśli Wooyoung miałby opisać Chanyeola w kilku słowach, byłyby to same pozytywy. Ten chłopak nie posiadał wad i Jung nie twierdził tak dlatego, bo po jego bolesnym rozstaniu z Sanem, Chanyeol nawinął się mu jako pierwsza potencjalna osoba do pocieszenia. Park miał złote serce. Doceniał każdą drobnostkę, która sprawiała mu radość jakby patrzył na świat przez różowe okulary. Troszczył się o innych a był przy tym bardzo wytrwały, choć życie nieraz dawało mu w kość.

ᴄʟᴏsᴇᴅ sᴏᴜʟs • ᴡᴏᴏsᴀɴOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz