──✧ 127.

292 24 2
                                    

╭── ⋅ ⋅ ──────────────── ⋅ ⋅ ──╮

—baekhyun x san | chat—

╰── ⋅ ⋅ ──────────────── ⋅ ⋅ ──╯


— @sunshineb
hej
zbierałem się, by napisać tę wiadomość i zapewne wyjdę na nachalnego naiwniaka, który nie potrafi odpuścić ale czuję, że jest mi to potrzebne by pójść dalej, więc;

san.
chciałbym byś wiedział, że moje uczucia do ciebie naprawdę były szczere. każde wypowiedziane słowo przesycałem miłością bo myślałem, że jesteś tym jedynym — właściwą osobą na właściwym miejscu. dzień kiedy wyznałem ci uczucia będzie jednym z najlepszych ale i jednym z najgorszych dni w moim życiu.

byłeś moją pierwszą miłością — być może to właśnie dlatego tak bardzo zabolało mnie nasze rozstanie.

z początku myślałem, że twoje uczucia do Wooyounga wygasły choć z biegiem czasu ta świadomość przerodziła się w pustą nadzieję — nie rozumiem więc dlaczego pozwoliłeś mi się pokochać. nie potrafię nawet opisać jak absurdalne wydaje mi się twoje zachowanie. w stosunku do mnie — twojego chłopaka, już byłego.

skoro kochasz Wooyounga i kochałeś, nie powinieneś szukać sobie jego zastępstwa. nawet jeśli myślałeś, że nam się uda i wskoczę na jego miejsce w twoim sercu — powinieneś mi powiedzieć o całej sytuacji na samym początku. tak, karmiłem się złudną nadzieją, że nasz związek będzie moją przyszłością. podczas gdy ty wiedziałeś, że to najzwyczajniej w świecie nie wypali.

skrzywdziłeś mnie. nawet bardzo i nie wyobrażasz sobie jak mocno krwawi moje serce na myśl, że w twojej głowie nie siedzę ja lecz on. nie żywię do niego nienawiści — za to, że go kochasz. myślę, że jest absolutnym szczęściarzem.

żałuję tylko, że ci zaufałem — że pozwoliłem byś był moją pierwszą miłością. ja twoją nie byłem, wiedziałeś o tym.

moja wyprowadzka do Korei była zbędna i jestem pewny, że wrócę do Japonii szybciej, niż mi się wydaje. nic mnie tu nie trzyma a wręcz przeciwnie. jest mi żal, że poszedłem za tobą zostawiając w tyle kraj, który kocham. mój dom — prawdziwy dom. 

nie krzywdź już nikogo. proszę, jeśli kochasz Wooyounga a on ciebie, bądźcie ze sobą, jeśli jest to wam pisane. niech on porozmawia z Chanyeolem — mam nadzieję, że na nim rozstanie odbije się znacznie łagodniej. choć jak można mieć na to nadzieję?

bez względu na to jak bardzo się starałeś, zawiodłeś mnie. chcę byś o tym wiedział.

spytałeś ostatnio, czy mogę zostać w naszym mieszkaniu — "naszym". nie, nie mogę gdyż nie chcę przebywać w twoim towarzystwie. rani mnie sam widok twojej osoby, nieważne jak źle to brzmi. 

kocham cię — kochałem.
ale to minie. już za chwilę nie będę pamiętał, że darzyłem cię jakimkolwiek uczuciem.

cześć san. mam nadzieję, że uda ci się poukładać swoje życie.


───[ @sunshineb has blocked you ]───


⊱≼≽⊰

ᴄʟᴏsᴇᴅ sᴏᴜʟs • ᴡᴏᴏsᴀɴOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz