──✧ 53.

344 20 0
                                    

Już dwa tygodnie przed finalizacją wyjazdu Felixa, Taeyonga i Wooyounga do Stanów Zjednoczonych, wspaniałomyślny Hongjoong postanowił zorganizować na powrót swoich przyjaciół jedną z większych imprez oczywiście, w mieszkaniu Johnny'ego — gdyż jego...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Już dwa tygodnie przed finalizacją wyjazdu Felixa, Taeyonga i Wooyounga do Stanów Zjednoczonych, wspaniałomyślny Hongjoong postanowił zorganizować na powrót swoich przyjaciół jedną z większych imprez oczywiście, w mieszkaniu Johnny'ego gdyż jego wydawało się zgoła za małe na tak wielkie wydarzenie. W końcu, trzeba było należycie uczcić powrót do domu nie tyle co przyjaciół ale i członków rodziny wielkiej rodziny.

Wooyoung co prawda wcale nie chciał wracać do Korei o czym jego współtowarzysze doskonale zdawali sobie sprawę Chanyeol także. Jung zdążył się przywiązać do Nowego Jorku bo było to miasto, które w pewnym stopniu pozwoliło mu naprawić jego zakrzywione spojrzenie na świat i uleczyć choć trochę niesamowicie skruszone serce. Po tym jak miłość jego życia przestała być miłością jego życia. A przynajmniej w teorii bo w praktyce, metrykę Junga w kategorii chłopak nadal zajmował Choi San.

No, mów spragniony faktów Seonghwa nie dawał spokoju wymęczonemu Wooyoungowi. Jaki jest ten twój Chanyeol?

Z początku wyglądał mi na nerda wtrącił się Taeyong biorąc łyk jakiegoś słodkiego alkoholu ze szklanki Johnny'ego.

Co? Felix wydawał się być zaskoczony tym spostrzeżeniem. Ja myślałem, że to typowy łamacz babskim serc.

Jest miły Wooyoung kompletnie zignorował słowa swoich przyjaciół. Może trochę nieśmiały?

Jak się poznaliście?

W kawiarni. W zasadzie to w kawiarni jego rodziców. On tam pracował i tak jakoś wyszło, że zaczęliśmy ze sobą gadać.

Ale słodko, o mój boże jęknął Park uderzając odruchowo siedzącego obok niego Hongjoonga, na co ten syknął cicho pod nosem.

I co Changbin odstawił na blat w połowie pustą miskę z chipsami, które samodzielnie z niej wyjadł. Wraca tutaj, czy zostaje w Nowym Jorku?

Jest z Korei? spytał Soobin.

Tak odparł Jung. Mieszka w Goyang. Wraca jedenastego września.

W sumie, polubiłem go Felix starał się wspierać Wooyounga w przesłuchaniu, które robili mu przyjaciele więc od czasu do czasu wtrącał swoje przemyślenia odnośnie Chanyeola. Już od samego początku wydawał mi się strasznie przyjacielski.

A kto cię pytał o opinię, dzieciak? Yuta natomiast nie mógł znieść tego, że Lee co chwila wcinał się w tak istotną rozmowę. Daj się wypowiedzieć gwieździe wieczoru.

A ty co, Nakamoto? Hyunjin stanął w obronie swojego obiektu westchnień. Wybić ci zęby?

Taeyong usłyszeliśmy nagle głos Johnny'ego, który zaledwie kilka sekund później wyszedł za kontuaru korytarza, prowadzącego do kuchni. Chodź mi pomóż z łaski swojej uformować to ciasto, do kurwy nędzy.

ᴄʟᴏsᴇᴅ sᴏᴜʟs • ᴡᴏᴏsᴀɴOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz