POV YN
Nazywam się YN mam.15 lat. Nie jestem taka jak inne dziewczyny! Jestem chuda ważę 21,37 kilogramów. Mam długie blond włosy i różowo fioletowe oczy. Moja mama, tata, brat, siostra, babcia, dziadek, ciocia, wujek, kuzyn, kuzynka, rybka i listonosz zmarli przed moim narodzeniem.
—————
Obudziłam się 5 MINUT przed budzikiem i od razu wstałam, dziś miałam iść pierwszy raz do licełum ua! Moim kłirkiem jest oślepianie ludzi blaskiem mojej zajebistości. Wyszłam z łóżka i założyłam mój ałtfit bed grilla:Ale nie robiłam mejk apu bo ja jestem taka naturalna.
Tak wyszykowana poszłam zjeść malutkie śniadanie bo ja jestem taka malutka i się tym najem 🥺👉👈
Gdy zjadłam wzięłam plecak i poszłam do szkouy. Przed peronem poszłam jeszcze do sklepu kupić kolejne gówno na jutubie (i tu się wtrącę bo chcę powiedzieć coś. CZY TO PTAK? CZY TO SAMOLOT? NIE! TO KOLEJNE GÓWNO NA JUTUBIE)
Przed szkołą zobaczyłam zielonowłosego chłopaka, który by się wyjebał na gupi ryj gdyby jakaś inna dziewczyna go nie złapała.
I wtedy go zobaczyłam, miał biało czerwone włosy i bliznę na lewym oku. Z wrażenia aż mi spadło moje zakupione kolejne gówno na jutubie ale niestety nie zepsuło się i dalej wyglądało jak hejka tu lenka więc podniosłam to i rzuciłam do kosza na śmieci ale niechcący trafiłam wkurwionego blondyna z czerwonymi oczami, który zaczął się wydzierać na zielonowłosego. Obserwując całą sytuację niechcący wpadłam na polskiego patriotę (czyt. Szczoto).
-ojej przepraszam - powiedziałam
-nic się nie stało- odparł - jestem Szczoto Todoroki a ty?
-YN YS (your surname - twoje nazwisko jakby ktoś był debilem z angielskiego jak ja😉)
-W jakiej klasie jesteś?
-w 1A a ty?
-Ja też. Tamta dwójka też jest z nami w klasie- powiedział wskazując głową blondwłosego i zielonowłosego, którzy nadal się ze sobą kłócili.
-Ok, powinniśmy już iść na lekcje nie uważasz?
-Mhm- powiedział po czym poszedł w stronę wejścia do szkoły.Ruszyłaś za nim ale zauważyłaś, że podbiegła do niego czarnowłosa dziewczyna i coś zaczęła do niego mówić ale nie zrozumiałaś jej słów z tej odległości.
—————-
Mój pierwszy rozdział z tej jakże wybitnej i ambitnej książki. Szczególne podziękowania dla Mroczny_Gosiarz , która wymyśliła hejkę tu lenkę jako kolejne gówno na jutubie.
CZYTASZ
Szczoto Todoroki x reader PARODIA
HumorSzczoto x YN Jak jest napisane w tytule jest to parodia właściwie wszystkich fanfictionów z Shotem Zawiera wulgaryzmy, czarny humor i celowe błędy ortograficzne i interpunkcyjne. ⚠️Ta książka nie ma na celu nikogo urazić⚠️ PISANE DLA BEKI