- Dobra - powiedział Aizawa - dziś zajmiemy się ćwiczeniem walki, dobiorę was w pary po dwie osoby. Szczoto będzie z Bakugo, Izuku z Uraraką, YN z Jajorozu...
Gdy to usłyszałaś od razu podniosło ci się ciśnienie.
-Coś się stało YN?- spytała jajorozu ze swoim zadowolonym z siebie uśmieszkiem.
-Nic, będę szczęśliwa aż w końcu skopię ci ten jajowaty ryj- odpowiedziałaś z takim samym uśmieszkiem co ona.
-Zaczynajmy, najpierw Szczoto i Bakugo - powiedział Aizawa.
Gdy ta dwójka walczyła ty obserwowałaś Szczoto. Wiedziałaś że jest chłopakiem Jajorozu ale nie wiedziałaś dlaczego on to przed tobą ukrył i powiedział że to tylko przyjaciółka?-/A FEW MOMENTS LATER\-
-Teraz YN i Jajorozu - powiedział wasz wychowawca gdy Szczoto i Bakugo skończyli walczyć.
YN i Jajorozu weszły na miejsce do walki.-/ KLEPANKO ALERT \-
Jajorozu stworzyła sobie miecz i tarczę a ty poraziłaś ją swoją zajebistością w oczy. Jajorozu cofnęła się ale zasłoniła się tarczą. Doskoczyłaś do niej, wyrwałaś jej tarczę z ręki i znowu ją poraziłaś ale tym razem ona uderzyła cię pięścią w brzuch a ty oddałaś jej dodatkowo znowu zaświeciłaś jej swoją zajebistością tak że upadła. Podbiegłaś do niej i kopnęłaś ją w rękę wytrącając jej miecz, zabrałaś broń i przyłożyłaś do jej gardła.
-Dosyć- powiedział Aizawa - wy macie walczyć a nie się zabijać.
-Ale to ona...-zaczęłaś ale Aizawa nie pozwolił ci dokończyć
-Nie obchodzi mnie kto zaczął macie się przeprosić.
-Przepraszam- mruknęłaś
-taa przepraszam- odpowiedziała Jajorozu.-/MEANWHILE\-
SZCZOTO'S POV
-Zastanawiam się dlaczego one tak się nienawidzą- powiedziałem do Deku
-No nie wiem jak to się stało - odparł Izuku przewracając oczami
-O co ci znowu chodzi?
-Debilu, widziałeś jak YN ci się przygląda? Ona się w tobie podkochuje i jest zazdrosna o Jajorozu. Nawet autorka bez okularów by to zauważyła.(bez okularów gówno widzę)
- No weź sie deku AUGHHH
- Będziesz musiał się zdecydować czy wolisz YN czy jajorozu.YN POV
Po walce z Jajorozu nadal czułaś iż wasz konflikt nie został rozwiązany. Musiałaś porozmawiać ze Szczoto dlaczego on ukrył fakt że on i Jajorozu są razem.
—————
Koniec rozdziałów na dzisiaj. Pewnie w tym tygodniu będzie ich trochę więcej bo mam zdalne na tydzień i będę mieć czas.
Mroczny_Gosiarz masz twoje upragnione klepanko :)
CZYTASZ
Szczoto Todoroki x reader PARODIA
HumorSzczoto x YN Jak jest napisane w tytule jest to parodia właściwie wszystkich fanfictionów z Shotem Zawiera wulgaryzmy, czarny humor i celowe błędy ortograficzne i interpunkcyjne. ⚠️Ta książka nie ma na celu nikogo urazić⚠️ PISANE DLA BEKI