-/12\-

72 0 4
                                    

Szczoto's pov:
Siedzieliśmy pomiędzy lodówką a ścianą i patrzyliśmy jak wyschnięty dziadu wchodzi do kuchni i się rozgląda. Gdy nikogo nie znalazł bo nie patrzył za lodówkę YN się obudziła ale tym razem wyglądała już jak normalna YN.
- Co sie stao - zapytała YN mrugając oczami i rozglądając się dookoła.
- Złoczyńcy zrobili ci pranie mózgu i kazali zaatakować szkołe - powiedziała Mina odsuwając lodówkę i pomagając YN wstać.
- Oj - odpowiedziała YN wstając i rozglądając się dookoła.
A tu nagle do kuchni weszedł dabi a za nim Toga po czym zaczęli palić asortyment kuchni a gdy doszli do lodówki ta nagle sie otworzyła i wyskoczyła z niej Magda Gessler. Zaskoczona toga rzuciła w nią nożami ale Magda Gessler je powstrzymała.

Drugą ręką nakierowała noże na togę i dabiego po czym puściła je za nimi w pościg na co przydupasy shigarakiego uciekły

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Drugą ręką nakierowała noże na togę i dabiego po czym puściła je za nimi w pościg na co przydupasy shigarakiego uciekły. Gdy było już bezpiecznie wszyscy patrzyliśmy z niedowierzaniem na Magdę Gessler, która właśnie wychodziła.

 Gdy było już bezpiecznie wszyscy patrzyliśmy z niedowierzaniem na Magdę Gessler, która właśnie wychodziła

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Więc ten no - powiedziałem - teren chyba czysty.
- ta - mruknął kirishima - ale lepiej wyjdźmy na zewnątrz sprawdzić czy wszyscy są cali.
Gdy wyszliśmy przed szkołę okazało się że wszyscy żyją i nikt nie został ranny bo autorce nie chciało się opisywać kto był ranny/martwy i w jaki sposób.

YN's pov:
Gdy wyszłam przed szkołę wszyscy patrzyli się na mnie z takim jakby wyrzutem i przerażeniem. Szczoto widząc te wszystkie spojrzenia przytulił mnie i powiedział że wszystko będzie dobrze.
Mimo to nadal miałam wrażenie że wszyscy mnie nienawidzą. Moje rozmyślania przerwał Aizawa który na chama podszedł i opieprzył Szczoto, Minę i Kirishime za nie ewakuowanie się a mnie wziął za moją malutką rączkę 🥺👉👈 i pociągnął w stronę karetki która zabrała mnie do szpitala na jakieś tam badania.










Niedługo chyba będę kończyć tą księgę ale nie wiem bo powoli kończą mi się pomysły na rozdziały ale możecie mi napisać za jaką bardzo simpowaną postać powinnam zabrać się jako kolejną.
Mogę zrobić postacie np. z:
Marvela
Mha
Attack on titan
Harry Potter

Szczoto Todoroki x reader PARODIAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz