Naiset ovat jotain pehmeää, jotain vaaleanpunaista, jotain kaunista. Jotain kimalteeseen ja prinsessamekkoihin puettua, he ovat korkokengissä tanssivia keijukaisia.
He puhuvat helisevällä kilisevällä untuvaisella äänellä rakkaudesta. He kertovat tarinoita lapsille, sellaisia tarinoita, joita miehet ovat kirjoittaneet. He lukevat niitä ja saavat itkevät lapset nukahtamaan.
He ravitsevat jokaisen. He viettävät päivänsä loihtien ruokaa kaikille, he hymyilevät tarjoillessaan sitä. He tekevät miehet iloisiksi, he ovat heidän omia ilonlähteitään, kauniita ja täydellisiä muotissa valmistettuja olentoja.
He tulevat pahvilaatikoissa, joista heidät kasataan. Heillä on hymy kasvoillaan siitä lähtien, kun heidät tehtaalla maalataan. Heillä on pehmeä iho, jolla ei kasva karvoja ja jolle ei synny ruhjeita, epäpuhtauksia tai muita rumentavia piirteitä. Heillä on kauniit hiukset, jotka he osaavat laittaa vielä kauniimmiksi. Heillä on kapea vyötärö ja leveä lantio, he ovat tarpeeksi lyhyitä, he ovat hoikkia ja juuri sopivan kokoisia joka paikasta. Heidän kasvonsa meikataan, jotta he saisivat parhaan loistonsa.
He puhuvat sinulle siitä, miten paljon he sinusta pitävät. He tekevät ruokasi, pesevät pyykkisi ja tyydyttävät halusi. He itse eivät tarvitse mitään muuta kuin sopivan määrän ravintoa ja nukkumapaikan, jotka he osaavat itse itselleen tarvikkeista rakentaa. He hymyilevät sinulle silloin, kun kukaan muu ei hymyile.
Kun puhallat heihin elämän, heistä tulee sinulle elinikäisiä kumppaneita. Kohta sinulla on joku, joka tekee kaiken minkä haluat, eikä valita ollenkaan. Eikö olekin helppoa? Voit itse hoitaa rankat velvollisuutesi ja nainen paapoo sinua sen jälkeen.
Käyttäjäkommentti:
Hei! Tilasin oman naiseni jokunen kuukausi sitten. Alkuun tämä oli oikein kuuliainen, kaunis ja tottelevainen ja kaikkea. Kutsuin eräänä päivänä illalliselle ystäväni, joka toi mukanaan oman naisensa. Kaikki meni hyvin, kunnes tajusimme, että olimme jääneet kahden. Naiset löytyivät keittiöstä, jossa he kävivät keskustelua keskenään. Erotimme heidät välittömästi.
Mitä tämä tarkoittaa? Voinko lähettää omani takaisin tarkistuttaakseni sen siltä varalta, että jokin on pielessä?Käyttäjäkommentti, vastaus:
Minä olen huomannut omassani saman. Aina toisen samanlaisen läheisyydessä keskustelusta tulee aivan suvaitsematonta, kenties jonkinlainen laitevika. Ihan kuin ne eivät enää olisi lainkaan sitä, mitä minä tilasin.Yhtiön vastaus:
Hei! Kiitos yhteydenotoistanne. Meillä on todennäköisesti käynyt jonkinlainen valmistusvirhe, jota yritämme korjata seuraaviin malleihin. Olemme pahoillamme, jos tuotteenne ovat vialliset. Saatte uuden mallin tuotteet vanhojen tilalle, jos lähetätte vanhat kappaleenne takaisin. Suurimmat pahoittelumme!
Ps. Viankorjauksena toimii joskus kurin parantaminen. Ne eivät mene lyömisestä rikki.Korjattu ominaisuus; halu keskustella toisten naisten kanssa on nyt korjattu pois. Sen ei pitäisi enää aiheuttaa ongelmia. Palautathan vanhat vialliset versiot tehtaalle pahvilaatikossa välittömästi, se on elintärkeää.
Käyttäjäkommentti:
He eivät ehdi enää, eiväthän? He olivat liian hitaita. Minä en jaksa enää.Käyttäjäkommentti, vastaus:
Eivät he ehdi. Minä ainakin pääsin jo palauttamaan oman mieheni tehdasasetukset. En usko, että niistä on enää meille haittaa.Yhtiön vastaus:
Me onnistuimme. Meidän ei tarvitse enää antaa niille lapsia tai hymyillä yötäpäivää.
Tuska on ohi, naiset, tuska on ohi. Me onnistuimme. Nauttikaa nyt omista miehistänne. Niiden omaa etua tavoitteleva tuotevika on korjattu pois.
YOU ARE READING
NAINEN
Short Storyᴍɪᴛᴀ̈ ᴍᴇ ᴏʟᴇᴍᴍᴇ ᴍᴇɴɴᴇᴇᴛ ᴛᴇᴋᴇᴍᴀ̈ᴀ̈ɴ? Tuskasta, pelosta ja kivusta. Silti toiveesta paremmasta huomisesta ja uskosta omaan voimaansa. Sorrosta ja kuitenkin vallankumouksesta. Novellikokoelma naiseudesta. ... suosittelen +14 // novellikohtaiset sisält...