ps. feministit ovat pahoja suustaan

80 18 8
                                    

Sinä!

Sinä, joka käsket naista tekemään sitä ja tekemään tuota, olemaan tätä ja jotain muuta. Joka haluat muokata ja omistaa. Joka kosket häneen luvatta ja joka et muutu mahdollisuuksista huolimatta.

Minulla on sinulle asiaa!

Haista paska, sydämellä nainen.

Ja varoitus, muuten! Sinulla ei ole enää aikaa kerätä joukkoja ja saada meitä sortumaan. Me emme enää hajoa teidän allanne, sillä meillä niitä joukkoja vasta onkin.

Me olemme pahoja suistamme. Lupaan, ettemme me kaihda keinoja ällöttää sinua sanoilla, jotka pitäisi mielestäsi asettaa lipastoon ja unohtaa ikuisiksi ajoiksi. Lupaan, että me huudamme niitä ääneen ja KOVAA.

Todella, sinä teit niistä ällöttäviä. Teit niistä sanoja, joita ei kuulu sanoa ääneen ja jotka kuuluu mainita vain kiertelemällä kaukaa. Arvaa mitä?

Minulla on KUUKAUTISET. Vuodan verta VAGINASTANI kerran kuussa, koska minulla on KOHTU. Minulla on TISSIT, jotka eivät muuten ole olemassa sinua ja seksualisointia varten. Tissien lisäksi minulla on NÄNNIT, joiden ei kuulu tulla sensuroiduiksi. Siinä ei ole järkeä.

Arvaappa vielä jotain muuta, SEKSI ei ole vain sinua varten. Minäkin ansaitsen NAUTTIA siitä, jos minä haluan.

Ja jos minä joskus VITTU kiroilen, minä saan tehdä niin olematta MENKKAINEN, sillä minulla on TUNTEET kaikkina päivinä vuodesta. Ja tunteeni eivät ole vain pehmeitä ja kevyitä naiseuteni vuoksi. Tunnen myös VIHAA.

Minun EI TARVITSE hankkia LAPSIA, jos minä en halua. Se on MINUN KEHONI, ja sinun näppisi pysyvät siitä aika hemmetin kaukana. En enää alistu kontrolliin, onko selvä?

Minä saan olla miesten silmissä EPÄVIEHÄTTÄVÄ. Jos sinun mielestäsi minun SELLULIITTINI tai LÄSKINI tai KARVANI tai VENYMÄARPENI tai IHON EPÄPUHTAUTENI ovat ällöttäviä, voit ystävällisesti sulkea silmäsi ja pitää turpasi kiinni, koska MINUA EI KIINNOSTA.

Minä saan istua HAARAT LEVÄLLÄÄN, sillä joskus minäkin haluan viedä tilaa niin kuin sinäkin olet aina vienyt. Saan täyttää huoneita, saan puskea läpi. Saan SANOA VASTAAN ja tuoda ilmi MIELIPITEENI. Oletkos kuullut sellaisesta? En pysy HILJAA. En enää, en suinkaan.

Lopulta pahimmat sanat ovat toki ehdottomasti SUKUPUOLTEN VÄLINEN TASA-ARVO ja FEMINISMI. Tiedän, että pelkäät molempia siksi, että pelkäät menettäväsi omia oikeuksiasi. Tiedätkö mitä? Haha, mielestäni olet tyhmä.

Jos nainen on mielestäsi jotain tiettyä, jotain sinun itse haluamaasi, jotain luonnollisella tavalla silti muokattua ja aina viehättävää ja feminiinistä, voi kuule.

Sinun kaksijakoinen käsityksesi SUKUPUOLESTA tulee kärsimään. Kaikki sinun vanhassa ja haisevassa maailmankuvassasi tulee kärsimään. Pidän siitä huolen, oi, kyllä vain.

Tiedätkö, nainen on jotain sellaista, joksi nainen sen kokee. NAINEN ei aina ole vain nainen, nainen voi olla nainen vain osittain, nainen voi olla nainen vain pienen hippusen verran. Sukupuoli on erilaista jokaiselle. Kaikki on kiinni siitä, miltä sinusta TUNTUU. Mitä sinä OLET. Ja jos sinä pidät jokaista itsesi naisena näkemää ihmistä automaattisesti naisena, sinun pitäisi todella opetella siitä tavasta pois.

En edes yritä selittää sinulle kaikkea. Saat tietää sen, että minä todella olen paha suustani ja järkytän sinua härskillä kielenkäytölläni, ja uskon sukupuolen olevan feikki meidän itsemme keksimä SOSIAALINEN KONSTRUKTIO, jonka ei pitäisi tehdä meistä naisia ja miehiä, heikkoja ja vahvoja, johtajia ja seuraajia. Meidän pitäisi ennen kaikkea olla IHMISIÄ.

Pelkäätkö sinä? PELKO on tunne, jonka sinä saat kokea ja näyttää. Vai onko sinun maskuliinisuutesi liian HAAVOITTUVAISTA hyväksymään pelkoakaan?

Lopulta sinä vain taidat olla se, jonka pitäisi varoa. Juokse jo, tai me saamme sinut kiinni! Sitten saatamme oksentaa päällesi meidän TASA-ARVOHÖMPÖTYKSEMME ja sinä tuhoudut ikiajoiksi!

Pusuja, sydämellä ja keskisormella.

NAINENDonde viven las historias. Descúbrelo ahora