NAINEN

101 20 4
                                    

Nainen ei ole narttu. Nainen ei ole ämmä. Nainen ei ole eukko, ei akka, ei emäntä.

Nainen ei ole huora. Nainen ei ole lutka. Nainen ei ole lortto, ei horo, ei lunttu. Nainen ei ole nautinto, jonka voi ottaa kun huvittaa. Nainen ei ole pilleri, jolla saavuttaa kliimaksi. Nainen ei ole pano, nainen ei ole helppo, nainen ei ole pihtari. Nainen ei ole huora, kun mies on kuningas. Nainen ei ole siveä, nainen ei ole likainen, nainen ei ole neitsyt eikä nainen ole hutsahtava.

Nainen ei ole vagina. Nainen ei ole kohtu. Nainen ei ole kuukautiset, ei tamponi, ei terveysside, ei kuukuppi. Nainen ei ole verotettava hygieniatuote. Nainen ei ole kyky saada lapsia, nainen ei ole raskaus, nainen ei ole lapsensa. Nainen ei ole hormonaalinen ehkäisy.

Nainen ei ole xx-kromosomit, nainen ei ole merkintä henkilötiedoissa. Nainen ei ole toinen sukupuoli. Nainen ei ole olettamus, nainen ei ole lokero, jolla on kaatumattomat seinät.

Nainen ei ole rinnat, nainen ei ole pala takapuolta. Nainen ei ole reidet, ei sormet, ei huulet, ei käsivarret. Nainen ei ole olkapäät. Nainen ei ole tissivako. Nainen ei ole vyötärö, ei lantio, ei vatsa. Nainen ei ole keho.

Nainen ei ole mekko. Nainen ei ole meikkiä. Nainen ei ole tekoripset, ei huulipuna, ei rakennekynnet, ei pinkki ja kimaltava. Nainen ei ole hameen pituus, nainen ei ole paidan kaula-aukko. Nainen ei ole sheiveri, nainen ei ole hajuvesi, nainen ei ole hiustenpidennykset.

Nainen ei ole heikko. Nainen ei ole särkyvä. Nainen ei ole liian tunteellinen, ei epäluotettava, ei tietämätön.

Nainen ei ole boss lady, nainen ei ole girl power, nainen ei ole supernainen.

Nainen ei ole kauneusihanteet. Nainen ei ole lauta, nainen ei ole läski, nainen ei ole etkö sä ikinä syö mitään eikä miksi sä syöt noin paljon. Nainen ei ole dieetti, nainen ei ole kalorit. Nainen ei ole rasva, nainen ei ole hiilihydraatit.

Nainen ei ole naistenpäiväkukat, ei naistenpäiväsuklaat. Nainen ei ole kunnioitettava kerran vuodessa.

Nainen ei ole härski iskurepliikki, nainen ei ole catcalling. Nainen ei ole voitto, nainen ei ole numero listassa. Nainen ei ole muija, nainen ei ole tyttöystävä, nainen ei ole vaimo. Nainen ei ole vanhapiika. Nainen ei ole puolikas miehestä, joka on yksi kokonainen pilkku viisi.

Nainen on yksi. Mies on yksi. Ihminen on yksi.

Nainen on boss, nainen on power, nainen on super.

Nainen on kunnioitettava vuoden ympäri.

Nainen on oman kehonsa ainoa hallitsija, nainen on nauttiva, nainen on omistaja, nainen on luvanmäärääjä.

Nainen on upea, nainen on kaunis, nainen on jumalainen.

Nainen on hymy, nainen on onni, joskus nainen on lupa itkeä, nainen on lupa tunteisiin.

Nainen on paljon, nainen on paljon enemmän, nainen on eniten.

Nainen on voittaja, nainen on voittamaton.

Nainen on voima.

Nainen on ottava kipeät vuosisadat takaisin.

Nainen on loputon tarina.

Nainen on nainen.

NAINENWhere stories live. Discover now