Sedím v písku na pláži a jsem ráda že už jsem konečně na pevné zemi. ,,schop se,je to trapný" Protočila nade mnou oči Kendall a šla si sednout na její ručník. Vždycky jsem si myslela že je to moje nejlepší kamarádka ale od té doby co začala chodit s Jackem...její kluk,fotbalista. Se úplně změnila. Možná má Taylor pravdu. Dobře tohle je blbost.
Na obědě jsem skoro nic nesnědla protože se mi hlavou vířilo neskutečně moc myšlenek které jsem nemohla zpracovat v takovém hluku. Teď zrovna hledám nějaké místo kde nikdo není. Holky u nás na chatce koukají na koncerty od kluků takže tam ticho rozhodne není. V jídelně jsou holky co hrajou společenské hry ale těch moc není. Ostatní jsou na chatkách nebo na fotbalovém hřišti. Do 15:00 si můžeme dělat co chceme. V budově A1 neboli v společenské budově prochazím chodby a hledám nějaké místo kde nikdo není. Úklidová místnost přečetla jsem si. Asi mam vyhráno. Chytla jsem za kliku. Ani mě nepřekvapilo že není zamčeno. Rozhlédla jsem se jestli někdo nejde a když jsem zjistila že ne,prostě jsem vešla. Zavřela jsem očiSjela jsem po dýlce dveří a užívala jsem si to ticho. No...ticho to rozhodně nebylo. Otevřela jsem oči a podívala jsem se do stropu. Uvědomila jsem si že nejsem sama. Slyšela jsem slastné vzdechy. Zarazila jsem se. Pomalu jsem se podívala před sebe. Vykulila jsem oči když jsem viděla Harryho pod Louim.Harry mu šeptal slůvka pod kterými se Loui rozplýval. Loui stáhl Harrymu tričko a to bylo moje znamení že na tohle bych koukat asi neměla. Rychle jsem se zvedla a potichu otevřela dveře. Stejně rychle jako jsem přišla jsem i odešla. Moje fanouškovská část mě se nedala zastavit a já jsem začala skákat radostí. Skoro jsem vykřikla když jsem viděla postavu která se blíží ke mě. ,,z čeho tak šílíš?"Zasmál se Zayn situaci před chvílí. ,,ehhh...asi máš vidiny" řekla jsem a uklidnila se. ,,Jo jasný...dovol potřebuju koště" ukázal na dveře. Já se zarazila a přistoupila ke dveřím o krok blíže. Zayn udělal krok do prava a udělala to samé. Pak doleva a ja ho znovu napodobila. ,,co skrýváš Grace?" Zeptal se naštvaně. Zakroutila jsem hlavou na náznak že mu to neřeknu. ,,Zayne nebal ty holky a přines to koště!!!" Slyšela jsem Liama. Neřval naštvaně spíš se smál. ,,tak řekni Grace ať uhne od těch dveří!" Odpověděl mu. Zaslechla jsem blížící se kroky. Povzdychla jsem si a opřela jsem se o dveře. ,,Grace to koště je fakt důležitý" povzdychl si Liam. ,,ja si myslím že je nechcete vyrušit" zašeptala jsem a ukázala za sebe na dveře. Najednou někdo zevnitř vzal za kliku a zatlačil,trochu mě to odrazilo ale ustala jsem to. Otočila jsem se na dveře a naskytl se mi pohled na Harryho co si otíral pusu a Louiho co si upravoval kalhoty. Loui a Harry se mě lekli. ,,máte štěstí že to byla zrovna Grace...nechtěla mě tam pustit ani pro koště" protočil Zayn oči a vešel do místnosti. ,,slib nám že to nikomu neřekneš...prosím"řekl smutně Loui. ,,jak řekl Zayn máte štěstí" usmála jsem se na oba. ,,děkuju děkuju děkuju" začal Harry a objal mě. ,,Harry nemůžu dýchat" řekla jsem trochu přiškrceně. Harry se odtáhl a omluvně se na mě podíval. ,,máš to u nás" řekl Loui a sedl si vedle dveří. ,,Mám koště Payno" zajásal Zayn a podal ho Liamovy. ,,takhle jsme se nedomluvili" zamračil se a vrazil ho zpátky Zaynovy. ,,Ježíš kde jste!!jestli tohle uvidí Tom tak nás zabije!" Zayn si pustil hlasovku co mu poslal nejspíš Niall. Zayn se rozeběhl ven. ,,Eh?" Vydala jsem ze sebe. ,,Zayn a Niall...trošičku zřídili naši Chatku při polštářové bitvě...přesněji rozbili pár skleniček" Liam si promnul obličej. Protočila jsem oči nad tou představou. ,,hele Grace...proč se vlastně s nikým tady nebavíš?" Zeptal se Loui a hlavou kývl abych si sedla vedle něj. Společně s Harrym jsme si sedli vedle Louiho . Liam si sedl před stěnu na proti. ,,asi mi tu nějak nikdo nesedí" kývla jsem rameny. ,,ale notak" bouchl do mě Harry loktem. ,,co je?" Zašklebila jsem se. Na jednu stranu je to sice pravda ale i jsem věděla že to tak není. ,,chceme pravdu,ty znáš zase tu naší" řekl Loui. Asi by to byl podraz kdybych jim neřekla. Ale znám je jen sotva 2 dny....technicky déle ale ne osobně.... ,,Kendall je moje nejlepší kamarádka to už asi víte" řekla jsem a podívala jsem se na ně. Harry byl v objetí Louiho a u toho mě pozoroval. Loui vypadal taky že poslouchá. Když jsem se podívala na Liama propaloval mě pohledem. Povzdychla jsem si ,, v prváku mě dost ponížili a mě začali šikanovat...nejdřív to bylo v pohodě ale potom začali i na chodbách. Nejhorší bylo že na me straně nikdo nebyl...potom se objevila Kendall a začala mi pomáhat...dostala mě z toho a stala jsem se dost známou na škole...Kendall mi potom ale začala dávat nesmyslné pravidla které když bych porušila jsem tam kde jsem byla" na chvíli jsem se zastavila abych se ujistila že neposlouchá nikdo jiný. ,, jedno z nich bylo přestat vás poslouchat protože to si podle ní může dovolit jen někdo jako je ona...ale stejně mi hustila do hlavy že by je nikdy neposlouchala že by spadla na špatnou úroveň.Vlastně se už dlouho nebavím s nikým jiným než je ona a moje Ségra" nadechla jsem se. ,,kdo tě ponížil?" Zeptal se Harry.
,,myslíš si o sobě že jsi něco víc že?" Zasmála se mi do obličeje. ,,Kylie nech mě být" špitla jsem. ,,něco jsi někomu posílala" zákeřně se usmála a ukázala na mobil. Viděla jsem tam sebe...konkrétně úplně bez oblečení...bylo to sfalšovaný. ,,to jsem nefotila!" Vykřikla jsem. ,,pozdě....usmála se. ,,něco jsi nedodržela a za to se platí holka" mrkla na mě a začala něco ťukat do mobilu. ,,Kylie?" Řekla jsem potichu. ,,neboj se...za chvíli to uvidí každý" zasmala se naposledy a já nezvládla nic než brečet. Naletěla jsem. Psala jsem si s Michaelem...nebo jsem si to aspoň myslela. Michael byl jediný kdo mě chápal. Neznala jsem ho ale věděl o mě vše.
Přestala jsem vzpomínat protože mi něco došlo. ,,Kylie" řekla jsem rychle. ,,kdo to je?" Zeptal se Loui. ,,to je...to je sestra Kendall" řekla jsem a začalo mi to docházet. ,,ona rozposlala celé škole jednu sfalšovanou fotku" řekla jsem. ,,sakra jak jsem mohla znovu naletět?" Začala jsem panikařit. Myslím že ostatním taky došlo to co mě a nemusela jsem ani nic říkat. Nemuseli to vědět. Na školní sešlosti kde byl skoro každý,někdo promítl snímky obrazovky na plátno. Nebylo tam nic strašného ale to mě dodělalo a já byla doslova v prdeli. Byla to sestra Kendall kdo rozeslal tu fotku takže proč by mi pomáhala Kendall?
Pokračování příště ;)
ČTEŠ
Camp with 5 idiots.....it won't get worse [onedirection]
FanfictionEnemies to lovers. Ahoj jmenuji se Grace Jasperová. Je mi čerstvých 17. Škola zrovna končí a já si plánovala užit si své léto jako ještě nikdy předtím... To jsem ještě nevěděla co si pro mě naplánovali moje rodiče...teda spíš pro mou sestru