,,you should tell her"

215 7 0
                                    

,,Loui ty jsi idiot" promnul si obličej Liam. Máme za úkol postavit v uvozovkách stan ze dřeva a Loui trval na tom že to uděláme po jeho...no celý to spadlo. Niall začal sbírat dřevo a naházel ho na místo kde večer zapálíme oheň. ,,tak Jo postavte si normální stany....a pro jistotu použijte návod" zasmál se Tom.

,,myslím že dobrý" Liam si sedl do trávy. ,,hele Tome já ti nechci nic říkat ale neměli jsme sebou vzít náhodou spacáky?" Zeptala se Elis myslím. ,,eghh...vy jste si je nevzali?" Řekl překvapeně. ,,nebyli ani na seznamu" Kývla rameny. ,,tak hold budete muset improvizovat" měla jsem sebou dvě mikiny a tepláky ale nebyla jsem si jistá jestli mi to bude stačit. ,,Grace" řekla Kendall a naznačila hlavou ať jdu za ní,trochu dál od lidí. Co zas chce? Zvedla jsem se a šla jsem za ni. ,,co měl znamenat ten včerejšek?" Řekla mezi zuby. ,,výlet?" Odpověděla jsem ji. ,,hele uděláme si takovou dohodu...Hm?" Falešně se usmála. ,,všimla jsem si že jste si s Liamem dost blízcí...tak co kdyby jsi mi ho dohodila?zapomněli by jsme na to co se stalo a ve škole by jsi měla klid" opřela se o strom. Otočila jsem se směrem k našemu stanu ale Liam tam nebyl. Rozhlédla jsem se ale neviděla jsem ho. ,,hele...ja nevim na co myslíš ale tady není o čem uvažovat" řekla jsem. ,,to máš pravdu" usmála se šťastně. Jedné části mě vadila představa vidět Liama s jinou..hlavně s Kendall,,Kdyby s tebou něco chtěl mít už by to udělal...nemůžu ti ho dohodit,bylo by to v podstatě zrada" vychrlila jsem ze sebe. Podívala se na mě naštvaným pohledem. ,, je docela hnusný že se snažíš o někoho jiného když máš kluka který by pro tebe udělal cokoliv" povzdychla jsem si. ,,děláš si prdel?" Zvýšila hlas. ,,Kendall mám pocit že nedělá" slyšela jsem známí hlas za sebou. Kendall stuhla. Lekla jsem se ho ,,Nechápu jak ještě můžeš Grace o něco žádat" Liam se opřel o strom vedle mě. ,,ty jseš taková kráva!Naplánovala jsi to na mě?" Začala mluvit hodně nahlas. Je možný že ji slyšel každý kdo byl u stanů. Napřáhla se že mi dá facku. Její ruka byla čím dal blíže mé tváři. Automaticky jsem ucukla a otočila hlavu na druhou stranu. Její ruka se mě však ani nedotkla. ,,Kendall....já nevim jestli tu můžu nechat někoho kdo mlátí ostatní holky" slyšela jsem Harryho. ,,a jak to chcete dokázat?hm?" Zasmála se Kendall. ,,třeba takhle" Louis ukázal obrazovku mobilu kde bylo video. ,,Loui to neuděláš" zaškemrala. ,,nebude třeba Tomlinsone" slyšela jsem Toma. ,,Jak si tohle představuješ?!je to porušení táborových pravidel a neporušila jsi jen jedno. Zavolám Alex a ta se postará o to že ještě dneska odjedeš" začal na Kendall řvát. Kendall začala  brečet...začalo mi ji být docela líto. ,,ja musím...jdu do stanu" řekla jsem a rychlím krokem jsem odešla. ,,Grace?" Řekla Taylor. Zakroutila jsem hlavou na náznak že s ní mluvit teď nechci. ,,Grace" řekla znovu. Zastavila jsem se. ,,neříkej mi že je ti jí líto" promnula si obličej. Protočila jsem oči a sedla jsem si na vyrobenou lavičku ze stromu. ,,ty jsi neskutečná" povzdychla si a sedla si vedle mě. ,,Tay....já mám asi problém" podívala jsem se na ni zoufale. ,,vždyť odjíždí Kendall...není to super?" Usmála se. ,,takže tvůj seznam co bereš jako problém...1 v ledničce není pomerančový džus" řekla. Zakroutila jsem hlavou. ,,praskla ti struna na kytaře" tipla si znovu. Zvedla jsem jedno obočí. ,,Jo ty tu nemáš kytaru.. a to první taky nedává smysl. ,,líbí se ti nějakej kluk?už mě fakt nic nenapadá" zasmála se. ,,ne...jen se mi vrací strašný vzpomínky" sklopila jsem hlavu.Lhala jsem ji....můj skutečný problém byl jiný ,,tohle vím...a s tím ti asi nijak pomoct nemůžu...promiň" objala mě. Objetí jsem ji oplatila. ,,Zapomeň na hezkej poslední ročník..prožiješ si Peklo" řekla naštvaně Kendall když ji Tom odváděl. ,,to bude dobrý neboj" zašeptala. Moc mě to neuklidnilo ale byla jsem ráda že tu pro mě Taylor je.

,,kvůli menším komplikacím jsme museli zdržet program o 4 hodiny...čekali jsme až přijedou rodiče dotyčné osoby" řekl Tom. ,,tady si vezměte něco k jídlu...není to sice asi úplný oběd ale  jelikož nebyl čas něco opect budeme si muset vystačit. Večeře proběhne tady u ohně...nechám vám klid protože si myslím že ho docela potřebujete" ohlásil a zklamaně odešel do jeho stanu. V přepravce co přinesl byli nějaké sušenky..rohlíky a něco na ně. Vzala jsem si jednu sušenku. Ve stanu jsem si ji schovala do tašky a lehla jsem si. Jsem asi divná ale bylo mi Kendall líto...na druhou stranu jsem se ji bála. Klukům ani holkám jsem neřekla celou pravdu... jeden kluk se mě pokoušel opakovaně znásilnit.jednou se mu to podařilo...pak po celé škole rozhlásil že se vyspim s každým.  Tohle byl můj největší strach.Bála jsem se že se to stane znovu. Nejhorší bylo že nikdo nevěděl že se jednalo o znásilnění. Byla jsem za školní děvku.

Liam's view

Grace dneska dokázala že ji můžu věřit. Dokázala to už několikrát ale zastala se mě když mohla mít klidný třeťák.Je jediná holka kterou znám,kdo se omluvila někomu kdo ji tolikrát zradil.Vypadalo to že jí je snad Kendall líto.   Mám pocit že už ji můžu říct co se děje a dělo. Šel jsem za ní do stanu. Sedl jsem si vedle ní a pozoroval jsem ji jak spí. Byla docela roztomilá. Mám ji  rád...samozřejmě jako kamarádku. ,,nech toho!" Zaškemrala. Myslel jsem že je to na mě a začal jsem se cítit docela trapně.  ,,nech mě být Lucasi!" Zabručela. ,,co?" Zašeptal jsem. Podíval jsem se na ni. Ona brečela. ,,pomoc" zašeptala. To že mluví ze spaní vím...ale tohle bylo docela děsivý. ,,Lucasi,prosím!ja to nechci" zašeptala. ,,hej Grace" zašeptal jsem. ,,Grace" nahnul jsem se k ní. ,,vztávej,je to jen sen" zašeptal jsem ji do ucha. Otevřela oči. Rychle si sedla. ,,byl to jen sen" objal jsem ji. ,,Liame nebyl" zamumlala mi do ramena. ,,Harry měl včera pravdu když říkal že to nejsou sny ale vzpomínky."zvedla hlavu. ,,já vím" zašeptal jsem. ,,co ti udělal?" Zašeptal jsem znovu. Zakroutila hlavou. ,,mě to říct můžeš" pohladil jsem ji po zádech. ,,já o tom nemůžu mluvit Liame" vzlykla. Kývl jsem hlavou. ,,jen chci aby jsi věděla že tu jsem pro tebe, dobře?" Objal jsem ji pevněji. Kývla hlavou. Chtěl jsem vědět co ji udělal....

Poslouchám něco co mi říká Katherine a u toho jím buřt co jsem si opekl. Očkem pozoruju Grace. Sedí tam sama. Její sestra se věnuje jejím kamarádkám. Jí suchý chleba a kouká do ohně. Vypadá jako když tu byla první den. ,,no a to je vlastně všechno" Katherine dopověděla svůj monolog. ,,skvělá historka...já teď půjdu za klukama...snad si ještě popovídáme" zvedl jsem se a šel jsem za Harrym. ,,já už nevim co s jí Hazz" řekl jsem zoufale. Sedl jsem si vedle něj. ,,řekni ji to co se děje a dělo....třeba to zlomí tu zeď mezi vámi" zašeptal. ,,kdyby to bylo tak jednoduchý" promnul jsem si obličej. ,,ona ti to taky řekla" napil se. ,,taky něco tají...nedivím se ji" podíval jsem se do země. ,,jak to myslíš" odpověděl. ,,ona o mě neví skoro nic..jen to co jsem ji dovolil...a i přesto znám její skoro celou minulost" zvedl jsem k ní hlavu. ,,hele nevím jestli víš něco víc než my s klukama ale...jdi za ní. Nemyslím si že si tu samotu moc užívá" drkl do mě loktem. ,,tobě se to řekne" zabručel. ,,mám tě tam snad dovézt za ručičku?"Zasmál se

Camp with 5 idiots.....it won't get worse [onedirection]Kde žijí příběhy. Začni objevovat