Menší úlet,večeře a divné interview

151 4 0
                                    

O týden později (asi mě proklínáte ale mám vás rada <3)

S Liamem ležíme na gauči ve tvaru L přikrytí dekou . Já ležím v elku a hlavu mám podepřenou Liamovou hrudí. Co se právě stalo?no...jak bych to vysvětlila...Eh.... poprvé jsme se spolu vyspali?jo to jsou přesně ty slova jak bych to řekla. Oba jsme to ještě rozdýchávali když někdo zazvonil. ,,doprdele" oba jsme začali panikařit. Začala jsem na sebe házet oblečení...problém byl takovej že jsem absolutně nevěděla kde ho mám. ,,Ehm...moje triko" Liam mi podal jeho černé triko. Usmála jsem se a oblékla jsem si ho. Oblékla jsem si kraťasy co jsem měla predtim na sobě a rozeběhla se ke dveřím. ,,ještě počkej!" Vykřikl u obýváku když si oblékal kalhoty. Když si je oblékl prudce jsem otevřela dveře. ,,Jee čau kluci...právě v čas" prohrábla jsem si vlasy. Podívala jsem se z poza dveří jestli je už můžu pustit dal. Usmála jsem se na ně a oni vešli. ,,to to trvalo" zasmál se Zayn a sedl si k barovemu stolu. Stoupla jsem si k polozdi která byla mezi obývákem a kuchyni. Nenapadne jsem odkopla ponožku z dohledu. Fakt že jsem sotva chodila budeme ignorovat Ok? ,,čau" pozdravil Liam a šel si udělat kafe. ,,jak se vy dva dneska máte?" Zeptal se Niall. Liam se na mě podíval a divně se usmál. ,,výborně" řekl,dal hrneček do kávovaru. ,,celkem se bojim zítřejšího interview" zamumlala jsem a z misky která je na jídelním stolu jsem si vzala jablko. Sedla jsem si na stůl. Loui seděl na gauči společně s Harrym a Niallem. ,,neboj se...eh...to je asi tvoje" Loui zvedl z gauče moje triko. ,,ups" zrudla jsem  a vzala jsem si ho. Šla jsem ho dat do koše na špinavé prádlo. Vrátila jsem se zpátky a sedla si znovu na stůl. ,,no...Ehm....co jste dneska dělali?" Zeptal se Liam. ,,byli jsme u nás doma, hráli fifu...znáš to" usmál se Harry. ,,co vy dva?" Šibalsky se zasmál. Liam zrovna pil a trochu se zadusil. ,,koukali na film?" Řekla jsem. Znělo to spíš jak otázka. ,,jo tak" Harry se na mě podíval jako že mi nevěří ale nechal to být.  ,,no...plán je na zítra takový že v 10 ráno bude sraz ve starbucks a tam se nasnídáme...v 11 máme být ve studiu a připravovat se" Zayn se díval do mobilu. Všichni přikývli. Fakt že byl Liam bez trička byl u nás doma docela normální. A nebudu lhát..ten pohled mi nevadí. ,,máma" Liam mi podal můj mobil. ,,neee" zakňourala jsem a zvedla hovor. ,,čaukyyy" zamávala. ,,ahoj mami" usmála jsem se. ,,hele tak jsem si říkala...nechceš se dneska večer s Liamem stavit na večeři?" Zeptala se. Podívala jsem se na Liama který mykl rameny. ,,Eh......třeba?" Odpověděla jsem. ,,dobře...tak v 6 doma Jo?vsechno si řekneme u stolu pa" než jsem stihla něco říct utípla hovor. ,,ty vole, co jsme to odsouhlasili" vykřikl Liam najednou. ,,přesně to jsem chtěla říct" zakousla jsem se do jablka. ,,no...přejem hodně štěstí" Loui se zasmál. ,,nemůžeme tu zůstat když budete pryč?" zeptal se Zayn. ,,je mi to jedno" mykla jsem rameny.

Nervózně čekáme u vchodových dveří domu než nám někdo přijde otevřít. Liam svírá moji ruku. Momentálně se moje chůze podobá spíš kulhání a Liam si nenechá vysvětlit že je to v pohodě. ,,no nazdaaarr" Taylor otevřela dveře a vtáhla mě do objetí. Objala i Liama a pozvala nás dal. Sundala jsem si boty a dokulhala k mámě. Bříško měla už dost velké,skoro jsem ji nemohla obejmout. ,,dobrý den" Liam si podal ruku s mým tátou. ,,ahoj tati" objala jsem ho. ,,Liame vykej nám jestli chceš" máma se na něj usmála. ,,děkuji" řekl Liam a sundal si sako které měl na sobě.

Všichni sedíme na gauči a koukáme na večerní televizní zprávy. ,,kdy se má narodit?" Podívala jsem se na mámu. ,,přibližně za 3 měsíce" usmála se. Úsměv jsem opětovala. ,,nevadilo by kdybych si skočila na chvíli do pokoje?" Zeptala jsem se. Nikomu to nevadilo tak jsem se tam vydala. Rozhlédla jsem se a začala vzpomínat na všechny ty šťastný a někdy i smutny vzpomínky co jsem tu zažila. Z poza skříně jsem vytáhla svoji kytaru. Začala jsem brnkat náhodnou melodii co mě zrovna napadla. Kytaru jsem odložila a ještě jednou jsem se rozhlédla po pokoji než jsem se vrátila zpátky do obýváku. ,,zlato?měli by jsme jit za chvíli má pršet" řekl Liam když si oblékal sako. ,,tak já se jen-" ,,promiň musíme jit" nenechal mě dopovědět. ,,tak ahoj!!" Zamávala jsem a vyšla jsem za Liamem ven. ,,co se děje?" Zeptala jsem se hned jak jsem zavřela dveře od auta. ,,tvůj táta si myslí že s tebou jen spím a že tě jen využívám" opřel se o volant. ,,co?" Zamračila jsem se. ,,já to nechápu....vypadal jako fajn chlap" podíval se na mě. ,,já právě nevim co si mám myslet" zvedla jsem obočí. ,,nápodobně' nastartoval.

Sedíme na gauči namačkaní jen Liam sedí na opěradle jinak by jsme se nevešli. Jsme na interview a Bella (hostitelka) se ptá na náhodné otázky jako každý jiný. ,,můžete tam říct co hvězdy jako vy včera odpoledne  dělali?myslím vás aby jste pochopili" podívala se na nás. Vzpomněla jsem si na menší úlet včera na gauči. Trosku jsem se zavrtěla. Liam měl otevřenou pusu protože chtěl něco říct. ,,my čtyři jsme hráli fifu" řekl Niall. Harry před mě šťouchl do Liama. ,,Eh....ja Koukal na film" řekl nervózně. ,,dělala jsem oběd" rozhlédla jsem se po místnosti. ,,Jo oběd Jo?" Zašeptal mi Liam. Uchechtla jsem se a nenapadne ho kopla do nohy. ,,dobře...Uhm....tohle bylo den před oznámením žádosti o ruku Kendall" ukázala na velkou obrazovku kde jsem venčila Lokiho a utírala si slzy. ,,a taky tohle" na obrazovce byla fotka kde mě Loui objímá. ,,eh" vydala jsem ze sebe. ,,Bylo toho na ni moc...nebylo to kvůli té žádosti ale z osobních důvodů které nemůže nikdo z nás zveřejnit" řekl Loui a chytl mě za rameno. Usmála jsem se. ,,opravdu?slyšela jsem že jsi stále zamilovaná" Bella se podívala na mě. Liam se zamračil. ,,zamilovaná?" Zvedla jsem obočí. Moje hodně špatná herecká stránka se právě projevuje. ,,ano,něco jsem o tom četla" na obrazovce se objevovali různé Edity na mě a Liama. ,,tohle není úplně vhodný téma" Řekl Liam. ,,byla jsem" mykla jsem rameny. ,,opravdu?" Zeptala se. ,,ale ne v tuhle chvíli" do oči se mi nahrnuly slzy. Uvědomila jsem si že Liam mi nepatří tak jak by měl...jak bych chtěla. ,,ne teď?" Zvedla obočí. ,,nemůžeme se prosím pohnout dál?" Řekl Liam trochu moc nahlas.

,,já vám říkám že tohle už nedávám" balila jsem si věci do tašky. ,,nápodobně" Liam si oblékl koženou bundu. ,,chápu vás...v 6 k vám přijedeme se na to podívat Ok?" Řekl Harry a zmizel z místnosti společně s klukama. ,,tak pojď" Liam obmotal ruku kolem mých boků a přitáhl si mě blíž. ,,Li...takhle ven nemůžeme..." zašeptala jsem. Liam si povzdechl a pustil mě. Vešli jsme ven a navalilo se na nás strašně moc lidí. Bodyguardi jsou ještě vevnitř. Liam už byl u auta když já se snažila dostal ze sevření 2 holek. ,,Grace!!" Slyšela jsem ho. ,,můžete mě prosím pustit?" Zeptala jsem se. ,,aby jsi mohla kazit vztah Kendall? Ne díky" řekla jedna z nich a zaryla mi nehty do ruky. Sykla jsem. Připomnělo mi to blbè vzpomínky...už zase. Furt mě nechtěly pustit a Bodyguardi ani Liam nebyli k dohledu. Zavřela jsem oči protože ta bolest byla už nesnesitelná. Zas jsem přestala vnímat okolí i když jsem nechtěla. Měla jsem před sebou černou znovu.... Cítila jsem jak mě ty holky pustili a já spadla na tvrdý beton. Někdo se mnou zatřesl. ,,co jste ji udělali!?" Někdo vykřikl. ,,m-my nic" slyšela jsem panikaření těch dvou holek. ,,zklamaly jste mě" někdo mi podebral hlavu. ,,no tak zlato.." někdo se mnou zatřesl. ,,nenechávej mě tu" pohladil me po ruce. Liam...škubla jsem sebou a otevřela oči. ,,co to bylo" chytla jsem se za čelo. ,,bál jsem se" vtáhl mě do objetí. ,,musíme jít" vytáhl mě na nohy. ,,promiň" omluvila jsem se a šla s nim do auta.

Camp with 5 idiots.....it won't get worse [onedirection]Kde žijí příběhy. Začni objevovat