Jsme v maskerně a já panikařím. Mám na sobě jednu z Liamových kožených bund,černé triko a černé džiny. Liam má na sobě to samé. Kluci mají džísky, bílé triko a džiny. Nějaký kadeřník mi rovná vlasy. ,,za 3 minuty začínáme" ohlásila nějaká paní. ,,já to nedám" spadla jsem do Liamovy náruče. ,,neboj...teda já mám co říkat tentokrat jsem taky nervózní" pohladil mě ve vlasech. ,,sýr" řekl Niall a vyfotil nás. ,,Horane!" Zabručel Liam. ,,zvládneš to...budu hned vedle tebe...a když ne tak kluci budou" povzbudil mě. ,,kouká na to celá moje rodina a dalších X milionu lidí Liame" zamumlala jsem mu do ramene. ,,na místa" Poručila nám paní a my se vydali před místnost kde se vše odehrává. ,,neboj se" Liam mi dal pusu do vlasů a my jsme vešli. ,,dámy a pánové One direction!!!" Zakřičel James. Kluci objali Jamese a pak se otočili na mě. ,,a nová tvář Grace Jasperová...rad tě poznávám" podal mi ruku. Přijmula jsem ji. ,,potěšeni je na me straně" usmála jsem se a posadila se mezi Harryho a Liama. ,,jako první bych se rád zeptal kdy plánujete nové tour" opřel se o stůl. ,,něco se chystá ale bližší informace zatím poskytnout nemůžeme" řekl Zayn. ,,dobře děkuji" podobně otázky se opakovali dalších 10 minut. ,,tak Jo...zahrajeme si hru. Nikdy jsem. Dostaneme pálky a když jste to udělali otočite pálku na stranu "ano" pokud ne otočite na druhou stranu" podal každému pálky. ,,Nialle vytáhni si papírek" poručil mu. ,,nikdy jsem se neztrapnil ve škole při testu" všichni jsme otočili na "ano" pokračoval Zayn. ,,nikdy jsem nechodil s fanynkou" zasmál se. Harry se trapně usmál a otočil na "ano" James se zasmál. Pokračoval Harry ,,nikdy jsem se nesmál při seriózní situaci" nahodil vážný výraz. Moc dlouho mu to nevydrželo a začal se smát. Všichni jsme pálku otočili na "ano" a začali se smát. Vytáhla jsem si papírek. ,,nikdy jsem se nezamiloval/a do svého nejlepšího kamaráda/ku" řekla jsem.možná? Kluci i já jsem otočili na "ano" ,,nikdy jsem nezakopal na zahradu test z fyziky aby rodiče nezjistili známku" zamračil se Liam . To nekdo dělá? Niall otočil na "ano" místností se ozval smích Nialla. ,,tak a teď já" dal ruku do kelímku James. Šibalsky se usmál. ,,nikdy jsem nepolíbil někoho z vaši party" podíval se na nás. Harry a Loui ukázali ne. Liam otočil na "ano" nervózně jsem poklepala nohou. ,,tahle hra se mi líbí" zasmál se Niall. ,,tenhle týden" dodal James. Liam znovu otočil na "ano" ,,tak otočíš to nebo" podíval se do dálky a usmál se. Otočila jsem pálku na "ano" místností se ozval tlesk a mě začali rudnout tváře. ,,tohle by jsme měli hrát častěji" zasmál se Zayn. ,,můžete odpovědět jestli to byl úlet nebo něco vážnějšího?" James si oprel bradu o ruku. ,,myslím že můžu mluvit za oba když řeknu že se snažíme budovat vztah " chytl mě za ruku. Usmála jsem se. ,,slyšel jsem nějaké teorie a doufal jsem že se mi to potvrdí" James se usmál. ,,můj táta asi právě teď šílí" zašeptala jsem Liamovy a ten se snažil zadržet smích. ,,co je šeptem to je čertem" napodobil mě Loui. ,,Nialle vytáhni si poslední papírek" řekl James. Niall vytáhl papírek. ,,nikdy jsem nelitoval nějakého tetování" podíval se na kluky.Asi všechny trochu překvapím. Všichni kromě Nialla a Jamese otočili na "ano" kluci sena mě překvapeně koukali a Liam se jen pobaveně usmíval. ,,ty máš tetování?" Niall vykulil oči. Kývla jsem hlavou. ,,můžeš nám ho ukázat?" Zeptal se James. ,,no jako...řekla bych že bych se musela vysvléknout a to asi úplně nechci" prohrábla jsem si vlasy. ,,je to jen taková blbost" zasmála jsem se. ,,náhodou mě se líbí" Liam mykl rameny a všechny pohledy padly na něj. ,,vy se nezdáte" rozesmál se Harry. ,,Ježíši ne" plácl se do čela. ,,je viditelný normálně když je v plavkách...stačí jen pozorovat" protočil oči. Mě pozoruje? ,,Ok tak od tohohle tématu radši někam jinam....kde se vidíte za 2 roky?" Podíval se na všechny James. ,,já doufam že budu stále s Grace" Liam se usmál a já přikývla na souhlas. ,,ja doufam že budu strejda" řekl Niall. ,,co?" Sjela jsem ho vzažedným pohledem. ,,Horane!" Zařval Liam a zrudli mu tváře. ,,tady se někdo červená" zašeptala jsem.
Vycházíme z budovy. ,,to bylo nejvíc zvrácený interview co jsem zažil" zasmál se Liam. ,,bylo jediný interview co jsem zažila a můžu to potvrdit" řekla jsem. ,,náhodou my jsme se bavili" kluci vybuchli smíchem. ,,moc vtipný" zabručel Liam. Přišla k nám nějaká holka. ,,můžu se vyfotit s Liamem?" Zeptala se. Liam kývl a stoupl si vedle ní. Měla jsem ruce křížem. Dala mu pusu na tvář. Zase žárlim super. ,,tady někdo žárli" přišel ke mě Louis. ,,je to tvoje holka nebo s ní jen spíš?" Zeptala se Liama. On se zamračil. ,, Nechci být nepříjemná ale když tě zabiju budeš mrtvá nebo jenom nebudeš dýchat?" Zvedla jsem obočí. Ona vykulila oči. ,,myslím že odpověď znáš...chceš fotku i s námi?" Řekl Harry. Kývla hlavou a vyfotili se. Když odešla kluci vydali něco jako ,,ouuuu" . ,,co je?" Protočila jsem oči. ,,Jo jenom chrání něco co je její" Liam mykl rameny. ,,počkej vy spolu fakt?" Zeptal se Niall. ,,možná Jo možná ne" řekl Liam. ,,a my jsme zase poslední co to ví" Loui si dal ruce na hrudník. ,,říkáš ty" mykla jsem rameny.
ČTEŠ
Camp with 5 idiots.....it won't get worse [onedirection]
FanficEnemies to lovers. Ahoj jmenuji se Grace Jasperová. Je mi čerstvých 17. Škola zrovna končí a já si plánovala užit si své léto jako ještě nikdy předtím... To jsem ještě nevěděla co si pro mě naplánovali moje rodiče...teda spíš pro mou sestru