Svatba je už zítra a já začínám panikařit. Liam chce abych mu šla za svědka a nenechal si řict aby to byl někdo z kluků. Vymýšlím svou řeč, stejně to vypadá tak že si ji budu vymýšlet když budu mluvit...co bych měla říct? Svatba bude...proč to vůbec nazývat svatba?živé vysílání se bude vysílat z farmy kde před dvoumi měsíci byl Camp. Vše se tam chystá a jediné na co se čeká je Liam a Kendall kteří tam samozřejmě nesmí chybět. Jsme namačkaní v soukromém letadle společně s Liamem,Niallem,Harrym,Louim a Zaynem. Kendall letí zvlášť.
Je večer. S Liamem sedíme objetí na chatce. ,,je to zvrácený....proč by někdo chtěl abych si vzal někoho jako je Kendall?" Zamumlal mi do ramene. Mykla jsem rameny. V očích jsem měla slzy. Věděla jsem že zítra i když ne právně ale i tak už nebude patřit jenom mě. Jo... možná jsem majetnická ale Liam je první kluk se kterým se cítím v bezpečí...proste ho miluju a nedokážu si ho představit u oltáře s jinou. Začínala jsem usínat když někdo vtrhl do pokoje. ,,tak Jo vy dva....spím u vás Zayn panikaří protože si zapomněl lak na vlasy" řekl Niall a skočil na postel vedle ,,dobrou" zamumlala jsem.
Liam stojí přede mnou a já mu vážu černou kravatu. Oblékl si jeho Šedivý oblek a upravil si ho u zrcadla. ,,kámo půl hodiny" Zayn ho chytil za rameno. Vtáhl si mě do objetí. ,,vypadáš nádherně" dal mi pusu do vlasů. ,,to chce fotku" zasmál se Harry v křesle a vyfotil nás. ,,jsem na svatbě svýho kluka to je divný" uchechtla jsem se a pročísla jsem si rovné vlasy. Mám na sobě světle modré šaty těsně nad kolena. ,,na místa" Tom vtrhl do místnosti. ,,Achjo...uvidíme se za chvíli" Liam mi dal poslední pusu. Vyběhl z místnosti a za ním i Tom. Sedla jsem si na jedno z křesel. ,,já to nedam kluci" zašeptala jsem a nechala stéct první slzu. ,,Grace...přestaň brečet a jdi bojovat...všichni ti říkáme že jsi nejsilnější člověk kterého známe" Harry se postavil. ,,musíš tam jít a předvést že se nenecháš jen tak zastavit" vytáhl mě na nohy. Povzdychla jsem si a kapesníkem jsem si utřela rozmazanou řasenku. ,,a navíc...tenhle kluk ti má rozmazat rtěnku a ne řasenku" popostrčil me ke dveřím. ,,díky Hazz" zašeptala jsem a vydala se ven. Už v půlce cesty jsem věděla že nebudu dost silná a nedam to. Šla jsem ke straně Liama kde byl stupínek pro svědka ženicha. Liam stal na červeném koberci. Přede mnou bylo spoustu židlí na ktere si pomalu přisedávali lidé. Mezi nimi byli i kluci kteří na mě ukazovali palce na horu. Falešně jsem se usmála. Hudba začala hrát a já si všimla smutného pohledu Liama. Kendall přišla a pomalu procházela uličkou. Měla na sobě krásné bílé šaty s vlečkou a zlatými doplňky. Byla nádherná a to mi sebralo poslední sebejistotu co jsem měla. Když Kendall došla k Liamovy a chytla ho za ruku , zapřela jsem se o pult přede mnou. Na druhé straně na levo ode mě byla Eleanor jako svědek pro Kendall. Kamery projížděli celou místnosti a na Eleanor bylo začít mluvit. Její proslov jsem nevnímala protože jsem se soustředila na to co řeknu já. Jenže místo toho abych řekla něco smysluplného jsem řekla jen prosté ,,přeju vám hodně štěstí" a sedla jsem si vedle Zayna který mě objal kolem ramen. Obřad začal. ,,sešli jsme se tu pro spojení duší Liama Payne a Kendall Jenner" řekl Tom. Teď to bylo poprve co můžu brečet na veřejnosti bez přemýšlení...přece jen to vypadá že brecim štěstím. Kendall něco zašeptala Tomovy. On protočil oči. ,,Kendall bereš si Liama...přijmeš jeho příjmení,budeš ho milovat každý den, za každé okolnosti...život i smrti?" Tom se usmál. Kendall začala váhat podívala se na Liama. ,,a-ano" vykoktala. ,,dobře...Liame bereš si Kendall....předáš ji svoje příjmení,budeš ji milovat každý den, za každé okolnosti, života i smrti?" Zeptal se. Liam mlčel. Díval se do země. ,,Liame" Tom se zamračil.
Liam's View
,,buď já nebo ona" Kendall zašeptala. ,,nenech mě si vybírat mezi tebou a jí" zamračil jsem se. ,,běž za ní...neklaplo by to" Kývla hlavou směrem k Grace.
Grace's view
,,já už nemůžu" Liam se na mě otočil. ,,cože?" Tom se zarazil. ,,lhat celýmu světu že jsme jen přátele" pomalu šel směrem ke mě. ,,i když všichni ví že to není pravda" zastavil se u mě. ,,Stopněte nahrávání!" Tom vykřikl. ,,měl by pochopit že je to živé vysílání" slyšela jsem za sebou Nialla. ,,co to děláš?" Stoupla jsem si. ,,rád porušuju pravidla" mykl rameny. ,,budem mít problém" chytla jsem ho za rameno. ,,pro tebe všechno risknu" z tváří mi utřela slzy ,,co to sakra děláš?! Všechno zahodíš kvůli nějaký debilní holce která ti nedá absolutně nic!" Tom začal řvát. Liam mě chytl kolem boků. ,,nedokážeš unést že mám někoho fakt rád?všechny ode mě odháníš...jako by nestačilo že byl problém i jet jen do Londýna za moji sestrou která byla těsně po nehodě...Je těžký pochopit že ji miluju?!" Na poslední větu zdůraznil. Kameramani nevěděli co mají dělat. ,,kdybych nebyl já...nikdo by tě neznal! Copak jsem tě vychoval tak blbě? Nedělej z ní chudinku. Přeháníte oba dva" Tom začal rudnout a já se začínala bát více než předtím. ,,vychoval?" Liam se uchechtl. ,,nebudu se tu hádat...víš to nejlepší na tom utrpení s tebou bylo že vždycky když jsem se vrátil domu...byli tam kluci co se o mě postarali když ty jsi nechtěl...nebudu ti vyčítat že se chováš jak se chováš, někdo mě totiž naučil že nikdo se nechová tak jak se chová bez důvodu" Liam mě chytl za ruku. Odešli jsme společně s Kendall a klukama.
ČTEŠ
Camp with 5 idiots.....it won't get worse [onedirection]
FanfictionEnemies to lovers. Ahoj jmenuji se Grace Jasperová. Je mi čerstvých 17. Škola zrovna končí a já si plánovala užit si své léto jako ještě nikdy předtím... To jsem ještě nevěděla co si pro mě naplánovali moje rodiče...teda spíš pro mou sestru