The city 3/3

188 6 0
                                    

Nečtěte to v přítomnosti jiné osoby😂sice se tu nic v podstatě neděje jen se cítím trapně už když to pîšu😅strašně moc dekuju za to že tuto knihu čtete!!!❤️❤️

Niall's view

Vleču se s klukama po obchoďáku. Dost často nás zastaví fanynky a my se s nimi vyfotíme. ,,hele co kdyby jsme šli na Pizzu?" Zeptal jsem se. ,,Ty jsi fakt nenažranej" protočil oči Zayn. ,,tak to nevyšlo...co třeba  tam?" Ukázal jsem na náhodný obchod.

,,tohle by se líbilo Paynovy" Harry vzal do ruky černou košili. ,,tak mu ji vezmem" Zayn ji dal do košíku. ,,kde vlastně je" uvědomil si Louis. ,,hele je to divný ale začínám se o něj bát" rozhlédl jsem se. ,,jdem" Zayn nechal košík na zemi a vyběhli jsme z obchodu. Každej Koukal na jinou stranu. Telefon nezvedal.

Hledáme ho asi už 10 minut a on furt někde. Do někoho jsem vrazil .Taylor. ,,dávej pozor" podíval jsem se na Taylor ,která se nervózně rozhlížela. ,,promiň hledám svoji sestru" obešla mě. ,,a neviděli jste Liama?" Zavolal na ni Harry. Taylor se zastavila. ,,takže jsou spolu" vydechla. ,,jak to můžeš vědět?" Zeptal jsem se. ,,nevim proste to vím...v šest budou v Nando's nebojte" řekla a rozeběhla se na druhy chodník za holkama. ,,já nevim...možná jsou spolu ale..." Harry si promnul obličej. ,,potřebuješ jídlo kámo" Louis mě poplácal po rameni. ,,Pizza!" Vykřikl jsem.

Grace's view

,,hele a jak to uděláme?" Zeptala jsem se. ,,popravdě moc nevim...nesnáším něco předstírat a vím že ty taky..." zašeptal. Podívala jsem se za sebe a viděla jsem dav lidí co běží za námi. Vyděšeně jsem zastavila. Liam mě projel pohledem a pak se podíval za nás. Chytl mě za ruku a rozeběhl se někam neznámo kam. ,,věříš mi?" Zeptal se ale nezastavoval. ,,Jo?" Odpověděla jsem i když to znělo spíše jako otázka. ,,dobře za 10 metru zahneme do slepé uličky snad si nás nevšimnou" řekl a nadechl se. Bylo těžké držet stejné tempo jako má on protože je o dost větší než já tudíš má dlužíš nohy. Liam zatočil a ja společně s ním. Zatáhl mi za ruku a tím me otočil čelem k němu. Narazil mě na zeď a přistoupil ke mě blíže. Ruce měl vedle mé hlavy. ,,d..doufám že nás neviděli" vykoktala jsem a divala se na jeho hruď. ,,nápodobně" řekl. Bylo tu dost velké šero. Podívala jsem se do jeho obličeje. Skenovali jsme si navzájem obličeje. Opřel jeho čelo o to mé. Je to takový ten trapný moment kdy nikdo neví co má říct. Vpíjel pohled do toho mého. ,,Li...nemusíš nic předstírat když tu nikdo není" zašeptala jsem. ,,kdo říká že předstírám?" Usmál se. Začal přibližovat jeho rty k těm mým. Tentokrat jsem to byla však já kdo prolomil ledy. Nejistě jsem přiložila rty na ty jeho. Zapomněla jsem na Kendall. Zapomněla jsem na Toma, zapomněla jsem na všechno a užívala jsem si tenhle moment. Začal pohybovat rty. Napodobila jsem ho. Nevěděla jsem co s rukami tak jsem je omotala kolem jeho krku. Tím jsem si ho přitáhla blíže.Otevřela jsem pusu abych se nadechla, využil toho a jeho jazyk prodral do mé pusy. Přiložil ruce na mé boky a přejížděl po nich. Odtáhla jsem se od něj. Přiložil rty na můj krk. ,,Li.." vzdychla jsem. Tohle nedopadne dobře a dost dobře to vím. Začal sát mou kůži. Liamovy v kapse vyzváněl mobil ale ignoroval to. ,,nezvedneš to?" Zašeptala jsem. Zakroutil hlavou. Opřela jsem hlavu o zeď. Mobil začal vyzvánět i mě. Vytáhla jsem ho z kapsy a viděla 3 zmeškané hovory od Taylor. ,,kde sakra jseš?!" Zakřičela do mobilu. Liam mě kousl. ,,ergh...kde bych měla být?" Řekla jsem nervózně. ,,no za 5 minut v Nando's?například" řekla naštvaně. ,,cože?!ja..uhh... za chvíli tam budu" řekla jsem rychle a típla hovor. ,,Li...jak daleko je odsud Nando's?" Zeptala jsem se. Zvedl hlavu a zamračil se. ,,za teď uz asi 4 minuty máme být v Nando's" řekla jsem. ,,panebožeeee" zaklel. ,,poběž" řekl a rozeběhl se. Rozeběhla jsem se za ním. ,,taky se teď cítíš tak divně?" Zasmál se. ,,že váháš" Protočila jsem oči. Byla docela blba otázka. Jasně že Jo. Doběhli jsme k Nando's. Liam kývl hlavou ať jdu první. Udělala jsem jeden krok a zastavil mě. ,,ehhhh....zakryj si krk...vlasama?to by byl dobrej nápad" vykoktal. Sakra proooč???mohlo mi to dojít. Vlasy jsem si hodila přes krk a vešla jsem. Sedla jsem si k holkám. ,,kde jsi byla?" Zamračila se Emma. Po chviličce vešel i Liam. ,,byla jsem ve starbucks a nějak jsem zapomněla na čas" zalhala jsem. Doufam že mi to uvěří. Zjistila jsem že jsem nechala svoji mikinu ani vlastně nevim kde. Super. ,,Ok?" Kierra zvedla obočí. Začala jsem přemýšlet nad Liamem. Co to mělo znamenat? ,,nerad ruším...asi ti je zima" přišel Louis. ,,proč by mi měla být?" Zeptala jsem se. Do ruky mi vrazil černou úplně novou košili. Nenápadně pohledem ukázal na Liama. ,,Jo...je mi zima" řekla jsem a oblékla jsem si ji. Očividně to Liam Louimu řekl. Ale stejně bych mu to asi řekla. ,,odskočím si" šla jsem na záchody. Stoupla jsem si k umyvadlu a podívala se na Liamův výtvor. ,,já ho asi zabiju" zabručela jsem. Upravila jsem si límec tak aby nic nebylo vidět a pro jistotu jsem si přehodila vlasy přes ramena. V zrcadle jsem viděla jak se otevírají dveře a z nich vykoukl Liam. ,,považuješ se za holku?" Zasmála jsem se. ,,myslíš si snad že nejsem dost chlap?" Opřel se o umyvadlo. ,,za tohle tě plánuju zabit" ukázala jsem na svůj krk. ,,taky tě mám rad" zasmál se a odešel. Jo má mě rád....co když k němu cítím něco víc?co bych neměla?

Camp with 5 idiots.....it won't get worse [onedirection]Kde žijí příběhy. Začni objevovat