,,You didn't think you'd be dragging that relationship long, did you?"

190 6 0
                                    

Zbývá poslední týden tábora.Tenhle tábor probíhá jako každý jiný až na to že s klukama trávím sakra moc času. Sedím u nich na chatce v křesle. Nohy mám přehozené přes opěradlo na ruce a jsem na mobilu. Liam sedí na druhem opěradle a kouká mi přes rameno. Dneska přijela Eleanor a je s holkama někde venku. Louis tam je s nimi, Niall,Harry a Zayn jsou tu s námi. S Liamem jsme se za těch 5 dní zas hodně sblížili. ,,tohle je dobrý" zasmál se Liam a dal si do pusy brambůrku. Na mem telefonu byl Niall co požírá pizzu a u toho kouká na nabídku burgerů. Protočila jsem oči. ,,mě to už nebaví" zabručel Harry. ,,to chvíli bez tvé lásky přežiješ" zasmál se Niall. ,,tobě se to říká...mám tu pohled na dokonalej pár" zamumlal do polštáře. ,,kamarádi!" Zakřičeli jsme s Liamem na stejno. ,,s tímhle už mě taky štvete" zamumlal. ,,Harry neboj se...Loui se vrátí" povzbudil ho Liam. ,,jo to mi vadí že tu není ale víc to že ještě nejste spolu" sedl si na posteli. ,,pomoc" Protočila jsem oči a vypla mobil. Zayn si upravuje vlasy v zrcadle. ,,Jo mimochodem...asi budeš muset s námi vydržet trochu déle po táboře" řekl zamyšleně. ,,proč?ne že by mi to nějak vadilo ale.." zeptala jsem se. ,,jsme pozváni do dalších pár interview" mykl rameny. ,,Achjo" opřela jsem si hlavu o Liamovy kolena. ,,Čaukyyy" přišla Eleanor. Za ni šel Loui a za ním ještě někdo. Loui šel dost smutně. ,,co se děje?" Zamračila jsem se. ,,ahoj Jasperová" usmála se na mě Kendall jejím nepříjemným úsměvem. ,,a-ahoj?" Vykoktala jsem. ,,doufam že nevadí že jsem pozvala kamarádku" Eleanor si sedla na zem. ,,ne v pohodě" mykla jsem rameny. Jasně že mi to trochu vadí. ,,ta tu nebude jen tak" zašeptal mi Liam. ,,slyšela jsem že mate falešný vztah" Kendall se opřela o zeď. ,,a?" Zayn zvedl obočí. ,,a myslím že jsem problem v ráji" zasmála se zákeřně a mě se zvedl žaludek ze vzpomínek. ,,nemůže udělat nic až tak strašného neboj" pohladil mě po rameni.

,,cože!" Vykřikli jsme s Liamem. Tom nám oznámil že nás vztah byl jen rozptýlení a že skutečná hra začíná až teď. Naplánoval svatbu Liama a Kendall za par měsíců. ,,nemysleli jste si že ten "vztah" budete táhnout dlouho,že ne?" Tom zvedl obočí. ,,To mu nemůžeš udělat" řekla jsem mezi zuby. ,,už se stalo holčičko" Kendall si hodila nohu přes nohu. ,,promiň" objala jsem Liama. On objetí přijal ale mlčel. Cítila jsem jeho zrychlený tep. ,,no tak..jen jste to hráli" Tom protočil oči. Jo...bohužel. Nahrnuli se mi slzy do očí a dělala jsem co jsem mohla abych se nerozbrečela na místě. ,,pro veřejnost budete nejlepší kamarádi...hodíš se nám" dodal Tom. Liam se napl. ,,promiňte" omluvila jsem se a rozeběhla se do úklidové místnosti. Už tak jsem nedávala nátlak z všech stran a teď tohle? Sedla jsem si na zem a nechala slzy stékat po mé tváři. V herectví je největší chyba zamilovat se do spolupracovníka...v kamarádství zamilovat se do nejlepšího kamaráda. Ruce jsem měla zaryté ve vlasech a neměla jsem daleko od panického záchvatu. Sotva jsem dýchala když někdo vrazil do místnosti. ,,Grace..." zašeptal Loui a objal mě. ,,já udělala chybu Loui" zabořila jsem hlavu do jeho ramene. ,,zamilovat se není chyba Grace...nemůžeš něco takového ovlivnit" hladil mě po zádech. ,,já si slíbila před par lety že tohle je to poslední co bych měla udělat a stejně se to stalo" vzlykla jsem. ,,poslouchej mě Grace. Ty ani Liam za to nemůžete...je to proste cit který nemůžeš ovládat" zašeptal. ,,já v Kendall věřila chápeš?" Vysmekla jsem se z jeho sevření a opřela se o zeď. ,,měla by jsi o něj bojovat...pokud ho máš opravdu ráda...nesmíš se nechat srazit na zem...vím o čem mluvím" uchechtl se. ,,to se řekne jednoduše Loui..." zamumlala jsem. ,,je to všude...Liam Payne a Grace Jasper se rozešli. Důvod není přesný. ,,měli jsme pocit že bude lepší když zůstaneme nejlepšími kamarády" řekla Jasper pro neznámí zdroj. Já nikomu nic ani neříkala" Protočila jsem oči. ,,Tom na nic očividně nečekal" řekl udiveně Loui. Na dveře začalo něco škrabat. Loui šel otevřít a do místnosti vběhl Loki. Skočil na mě s začal mi olizovat obličej. ,,fuj" zamumlala jsem. Pohladila jsem ho a usmála se. ,,aspoň že ty jsi tu" podrbala jsem ho za ouškem. ,,no tak" klekl si ke mě Loui. ,,Grace Jasper jen tak něco neskolí...ty pro něj budeš bojovat a získáš ho zpátky" dloubl do mě loktem. ,,asi máš pravdu" zašeptala jsem. Když Liam říkal že Kendall nemůže udělat nic tak strašnýho ani jeden z nás nevěděl co se stane.

,,je to pravda?" Nahrnuli se ke mě moje spolubydlící. ,,holky teď ne" podívala jsem se na ně a sedla si na postel. Zapla si mobil a na něm poznámky. Říká se že písničky se píšou nejlépe při návalu emocí. Tak teď je ten pravý čas.

Sedla jsem si v jídelně k prázdnému stolu. Měla jsem na stole jen džus protože jsem neměla náladu jist. Nenápadně jsem se podívala ke stolu kluků kde teď seděli i holky. Potřebovala jsem Střebat myšlenky. Liam se na mě smutně díval. ,,proč si to necháte líbit holka?" Přisedla si Alex. ,,protože občas není jiná možnost než nechat to být jak to je" podívala jsem se jinam. ,,je těžký sledovat vás...vy dva jste nemuseli nic předstírat...to musíte až teď" povzdychla si a kousla do jablka. ,,jdi za nim...je to možná těžký ale vy tu pro sebe musíte být...zkuste to jako tamti dva" Kývla na Louiho a Harryho. ,,co?" Zamračila jsem se. ,,ty to chápeš" poklepala mi an rameno a odešla. Protočila jsem oči a šla jsem za klukama. Sedla jsem si mezi Harryho a Nialla. ,,jak se cítíš?" Usmála se na mě falešně Kendall. Neodpověděla jsem ji jen jsem se napila džusu. ,,tohle tělo za par dni bude oficiálně moje" pohladila Liama po ruce. ,,uvědomuješ si že je to člověk že Jo?" Zvedla jsem obočí. ,,jasně že jo" Protočila oči. ,,dej...ty...ruce...dolu" zabručel Liam. ,,s ní se klidně líbáš a já na tebe nemůžu ani sáhnout. Protočila oči znovu.

Camp with 5 idiots.....it won't get worse [onedirection]Kde žijí příběhy. Začni objevovat