Horses

259 6 0
                                    

O osm dní později

,,myslíš si o sobě něco?" Zasmál se mi do obličeje a kopl mě do žeber. Skrčila jsem se do klubíčka. ,,jak malinka jsi oproti nám...nikdy nebudeš lepší" řekl arogantně další z nich. Chytl moje vlasy a přitáhl si mě k sobě. ,,bude hůř holka" zašeptal zákeřně a dal mi pěsti do tváře. Snažila jsem se vykroutit se mu ale měl moc velkou sílu. ,,nebreč kurva!" Zakřičel.
Otevřela jsem oči a vylítla jsem do sedu. Zavřela jsem oči abych zastavila slzy které se draly ven. Slyšela jsem holky jak si o něčem povídají. ,,Grace jsi v pohodě?" Zeptala se Taylor a přisedla si ke mě. ,,Ségra promiň že jsem byla tak příšerná sestra" špitla jsem a objala jsem ji. ,,co to povídáš?Lepší ségru si představit nemůžu" zasmála se. ,,Grace copak?" Pohladila mě ve vlasech. ,,musím ti něco říct" řekla jsem.

,,to je důvod proč jsem se tak stranila" dopověděla jsem a podívala se na holky které na mě koukali s otevřenou pusou.. ,,to je taková-" nenechala jsem dopovědět Emmu. ,,já vím co je a...teď by jsme měli jit na rozcvičku" řekla jsem a obula jsem si boty.

,,a co Liam" drkla do mě Kierra. ,,co s ním?" Zeptala jsem se. ,,nelíbí se ti?" Zašeptala Emma. ,,co?ne!" Protočila jsem oči. ,,to říkáš už pěkně dlouho" zabručela Taylor. ,,a i kdyby není možnost že bych se ja líbila jemu tak je to vyřešený" mykla jsem rameny. ,,a máš nějaký racionální důvod proč tě hypnotizuje pohledem zatím co si povídá s Katelyn?" Ukázala pohledem za mě. Otočila jsem se a pár metrů od sebe jsem viděla zády ke mě Katelyn a Liama co se divá mým směrem. ,,kouká určitě na jednu z vás" usmála jsem se i když mi do smíchu nebylo. ,,dobře no" Protočila Kierra očima. ,,tak Jo dneska si zahrajeme Volejbal a jelikož to byl perný týden zbytek dne budete mít volný jen bych vás požádal o to aby jste se dostavili na oběd a večeři" řekl Tom do mikrofonu a kývl hlavou ať jdeme za ním.

Jsme na pláži a hrajeme dříve zmíněný volejbal. ,,Hej Jasperová" slyšela jsem kousek od sebe. Mířila ke me Kendall. ,,co být zase kamarádky Hm?" Usmála se,vypadalo to až křečovitě. Zvedla jsem jedno obočí. ,,tohle gesto si odpusť" Protočila oči. ,,Kendall je konec Ok?" řekla jsem a napila se. ,, Ugh Já tak nesnáším tu tvojí panovačnost. To jseš furt naštvaná?!" Zabručela. ,,ne možná to bereš jako důvod proč být naštvaná ale já ne. Ty jsi mě zranila a zklamala. Nemám důvod proč na tebe být naštvaná protože lidi jako ty a tvoje sestra si dost často procházejí něčím horším než je tohle. Jen si to vybíjíte na někom jiném...slabším" vzdychla jsem. ,,promiň Kendall" položila jsem ji ruku na rameno. ,,ale já už nezvládnu další ponížení" ruku jsem si dala do kapsy a odešla jsem za Taylor. ,,Hele holky ja si myslím že jsme vyhráli" zajásala Kriss a plácla si s Emmou a Taylor. ,,no tak" povzbudila mě. Zvedla jsem ruku a plácla si s ní. ,,no vidíš" usmála se Taylor. Lhala bych kdybych řekla že holkam věřím. Samozřejmě nemyslím svoji sestru té věřím. Ale něco mezi důvěrou a nedůvěrou k nim mám protože jsem jim všechno řekla...i když to bylo spíš pro to aby se nevyptávali. ,,hele někdo na tebe čeká u stodoly" zaklepal mi na rameno Niall. ,,proč zrovna tam?" Otočila jsem se na něj. ,,no já nevím....třeba protože ti chce něco ukázat?" Mrkl na mě a divně se usmál. ,,ja ho zabiju" prohrábla jsem si vlasy. ,,to jako teď poběžím zpátky protože se Payne rozhodl mi něco ukázat?" Zeptala jsem se sama sebe. ,,on taky běžel" mykl rameny Niall. ,,Ježíš tak běž" popostrčila mě Taylor. ,,za to zaplatíte" zasmála jsem se a rozešla jsem se směrem ranč. ,,a nezapomeňte použit ochranu!ještě nechci být teta!!" Zařvala a ja se cítila víc trapné než celou dobu. Nešlo o to co řekla protože to poslouchám furt ale že to slyšel každý. Ukázala jsem prostředníček a uslyšela jsem Niallův smích.

,,hele absolutně nevim co tu dě-" nedopověděla jsem to když jsem viděla toho bílého koně z první noci tady jak si spokojeně chrupká mrkev. ,,L-Liame?" Zakoktala jsem. ,,no?" Zasmál se. ,,proč jsem tady?" ,,já nevím, chtěl jsem tě seznámit s mým kámošem...vlastně kámošema" řekl a přivedl hnědého koně. ,,vím o tvém strachu z koní, řekla mi to Taylor...ne že bych se ptal" prohrábl si vlasy. ,,ale neboj...oni neublíží ani mouše,pokud se jich nebudeš bát" usmál se a chytl mě ze zadu, za ramena. Udělal jeden krok blíže k bílému koni a tím mě přinutil ho udělat taky. ,,jsou jako zrcadlo" zašeptal mi do ucha. Nechápu jak to dělá ale přeběhl mi mráz po celém těle z toho gesta. Přejel po mé ruce od dlaně zpátky k rameni. ,,odráží emoce,a činy" ten kůň k nám přistoupil blíže. Chtěla jsem udělat krok do zadu ale jen jsem se namáčkla více na Liama. ,,neboj se...jinak se tě bude bát taky" zašeptal. Liam mi dal do ruky kus cukru. ,,teď je tvoje chvíle" nejistě jsem se podívala na Liama. Natáhla jsem ruku k běloušovi. On se ke mě natáhl a snědl cukr. ,,to nebylo tak špatný...." Řekla jsem. ,,já ti to říkal" zasmál se Liam a objal mě.

Seznamování s koňmi probíhalo docela zábavně. Zjistila jsem že oba koně jsou Liama. Ten hnědý se jmenuje Blazer. Ten bílý Barley. Jsou fakt hodní a když mi první den přišlo že má Barley 2 metry byla jsem docela blízko. Má 180 Cm do výšky. Teď sedím s Liamem v seně a poslouchám jeho vyprávění o jeho dětství tady na ranči. Vyrůstal tu. ,,Sorry že ruším jen Tom hledá Grace a po tobě se taky shání...tak třeba Grace pojď tam první a Liam přijde za chvíli aby to nebylo nápadný" přišel Harry. ,,to už je tolik?" Vyskočila jsem. ,,tak odpoledne" pozdravil Liam. Já na něj mávla a běžela jsem do jídelny.

,,Payne zazářil co?" Drkla do me Kierra. ,,Hm...docela?" Mykla jsem rameny a nimrala jsem se vidličkou v kaši. ,,Liame co jsi zase dělal?!" Zvýšil hlas Tom když Liam přišel se senem ve vlasech. Byl na tom podobně jako já. ,,já bych věděl co dělal...ale to by se vám asi moc nelíbilo" zadržoval smích Niall. ,,Co?" Otočil se na něj Tom. Já ho fakt asi zabiju. Hodila jsem po něm oříšek. ,,ugghhh...Grace...." Zabručel. Celá místnost zalapala po dechu. ,,Nialle já přísahám že tě uškrtím" Liam protočil očima. ,,tak jsem to nemyslel" vyprskl smíchy Niall. Pár holek se k němu přidalo.

Camp with 5 idiots.....it won't get worse [onedirection]Kde žijí příběhy. Začni objevovat