,,you will no longer humiliate her"

264 8 0
                                    

Po tvářích mi stékali slzy a zarývala jsem si ruce do vlasů. ,,hej Grace...to bude dobrý" někdo mě objal ale já se cítila jako před pár lety. Nevnímala jsem je. ,,sakra co tu dělají" slyšela jsem. Otevřela jsem oči a z povzdálí se blížilo trio nějakých holek. ,,snaž se teď nebrečet Jo?" Liam mě pohladil po ruce a z kapsi vytáhl karty. Rychle je nějak rozdal a mi dělali že hrajeme prší. Ty holky po chvíli vyšli z místnosti kde je jídelna a odešli. ,,psala jsem si s jedním klukem.teda aspoň jsem si to myslela. Říkala jsem si jak o mě Kendall může vědět tolik" Nohy jsem měla skrčené a objímala jsem je rukami. ,,mě přišlo divný že jsi mi říkala že je to tvoje nejlepší kamarádka,když tě spíš zabíjela pohledem než aby jste se nějak bavily" řekl překvapeně Liam. ,,Lou po tom co jsem tohle slyšel tě miluju snad ještě víc" Harry si prohrábl vlasy a věnoval Louimu roztomilý úsměv. Louis se rozhlédl jestli někdo nejde a Harrymu dal krátký polibek. ,,jste roztomilý" rozplýval se Liam. Já se na něj podívala překvapeným pohledem. Sice vím že je hodný ale nikdy jsem ho neviděla se nad něčím rozplývat. ,,tak Jo my se tě pokusíme dostat na jiný myšlenky" Loui vyskočil na nohy a kluci ho napodobili. ,,no co koukáš?" Usmál se Liam. Zvedla jsem se a následovala Louiho který už někam šel. ,,času máme dost" zajásal Harry. ,,jsem si jistá že by mi bohatě stačila ta uklizecí místnost na uklidnění" řekla jsem a ukázala za sebe. ,,Jo to mi připomíná...o poledňáku tam radši nechoď...jen pro tvoje dobro" zašeptal mi Liam a já se trochu rozesmála. ,,co je tam vzadu k smíchu?" Otočil se Harry. Já se přestala smát protože jsem viděla Kendall jak sedí ma lavičce a snaží se chytit signál. Nebo aspoň tak vypadá. ,,sice nemám nic proti mým fanynkám ale tahle mi vadí...a fakt si mysli že tady chytí signál?" Zabručel potichu Liam.  Kývla jsem rameny protože jsem nevěděla co mu odpovědět. Kendall zvedla hlavu a pohledem mě vyhledala. ,,Grace potřebuju s tebou mluvit" řekla a stoupla si. ,,tak mluv" usmál se na ni Louis. ,,o samotě" dodala. ,,to je v pohodě..Grace to vadit nebude" řekl Liam a objal mě kolem ramen. Tohle gesto jsem nečekala ale dodalo mi to sebevědomí. ,,Kendall co kdybych mluvila teď já?" Řekla jsem dříve než jsem si vlastně rozmyslela co jsem provedla. Sakra... Kendall mě zpražila pohledem. Nádech výdech. ,,ne.....nechápu jak jsi mohla udělat něco tak hnusnýho" začala jsem. ,,já ti věřila...."povzdechla jsem si. ,,tak já to zkrátím...promiň Grace. Prostě jsi ji podvedla.Zklamala jsi ji" řekl Harry za mě a já mu byla hodně vděčná za to že to udělal. ,,jak jsi jim to mohla-" začala křičet Kendall. ,,pozor na pusu holka,Zapomeň na nějaký přátelství se mnou či ostatníma klukama....a opovaž se ji znovu ponížit" řekl naštvaně Liam a táhl mě pryč. ,,a co kluci?" Řekla jsem když mě furt někam táhl. ,,ti to teď řeknou Klukům...vím že to asi není příjemný ale" ,,ne dobrý chápu" špitla jsem. ,,hej počkejte!" Slyšela jsem Louiho. My se zastavili. ,,kam tak zdrháte" řekl Harry a opřel se o strom. ,,chtěl jsem pro něco skočit do pokoje"odpověděl Liam. ,,stejně nechápu proč jste nepočkali" poškrábal se na bradě Harry. Loui zbystřil a podíval se dolu. ,,něco mi připomíná že musím vymyslet ten ship" mrkl na Harryho. On se na nás podíval a zákeřně se podíval na Louiho. ,,víte co?my za chvíli přijdeme" řekl rychle Loui a odešel společně s Harrym. ,,proč se chovali tak divně?" Zeptala jsem se. ,,buď kvůli tomuhle" řekl a zvedl naše spojené ruce.popravdě jsem si  ani neuvědomila že mě drží. ,,nebo chtěli jen chvilku jen pro sebe....za posledních pár hodin už po druhý" zasmál se. ,,nechceš mě třeba pustit?" Řekla jsem . ,,počkej zamyslím se...Ne" usmál se a zas mě někam táhl. ,,já vlastně nevim kam tě táhnu" promnul si obličej. ,,jako fakt?" Zeptala jsem se. Lehla jsem si do trávy a začala pozorovat nebe. Po chvíli se mi dostal pohled na Liamův obličej co na mě nechápavě Koukal. ,,máš tlustý sklo" řekla jsem. ,,ti dám tlustý sklo" zasmál se a lehl si vedle mě. ,,proč koukáme na nebe?" Zeptal se. ,,ráda pozoruju mraky" řekla jsem . ,,dneska žádný mraky nejsou" zasmál se. ,,to mi nebrání pozorovat nebe. Mykla jsem rameny.

,,tak tady jste"ozval se Loui. Harry s Louim si lehli vedle nás. ,,hele víš že jsi dost podobná Liamovy?" Zeptal se Loui. ,,co?" zvedla jsem jedno obočí. ,,nemyslím vzhledově...ale myslím Charakter....a prošli jste si podobnou věcí" řekl Loui. ,,Hej!" Zabručel Liam. ,,Sorry Payno" prohrábl si vlasy. ,,jak jsi to myslel s tou minulostí?" Zeptala jsem se. ,,to by ti měl říct on"kývl na Liama. ,,možná někdy....ne teď" zašeptal. ,,musíme na fotbalový hřiště"
Oznamil Harry a vyskočil na nohy. ,,my jsme ho napodobili a vydali jsme se smět fotbalový hřiště.

Camp with 5 idiots.....it won't get worse [onedirection]Kde žijí příběhy. Začni objevovat