Lost Girl Ellie

155 3 0
                                    

Jsme na obědě v nějaký luxusní restauraci. Mám špagety s boloňskou omáčkou. Fanynky jsou za výlohami. Kendall sedí vedle Liama a já na proti němu. Vedle mě sedí Niall a na proti němu Harry. Na mé pravé straně sedí Zayn a vedle něj Louis. ,,hele Liame kdy plánuješ vrátit ten mobil?" Zvedla jsem obočí. Liam si poklepal na kapsu v kalhotech. ,,to nevim" začal se smát. ,,já absolutně nechápu o čem mluví" řekl Niall s plnou pusou. ,,po týdnu jsem ji nevrátil mobil" Upřesnil situaci. ,,Wow" uchechtl se Zayn. ,,co je?" Zvedla jsem obočí. ,,vrat ji ten mobil...má tam překvapeni" Zayn na mě kyvl. Liam protočil oči a podal mi ho. ,,jdi na chat se mnou" zašeptal Zayn. Otevřela jsem zprávy se Zaynem a okamžitě jsem je zavřela. ,,sakra proč mi posíláš fotku kde se sprchuje?!" Vykřikla jsem. Zayn se začal třískat smíchy. Liam na něj naštvaně čuměl a Harry s Louim si plácli. Niall byl trošku v jiným světě když jedl. ,,můžu to vidět?" Zamumlal Niall. ,,co?" Zamračila jsem se. ,,proč mě fotíš ve sprše?" Liam zvedl obočí. ,,asi ti ten mobil zase vrátím" podala jsem mu ho. ,,mhmhm" zakroutil hlavou. ,,proč" zašeptala jsem a mobil si schovala do kabelky. ,,Ježíš ty naděláš" Kendall Protočila oči. ,,jsme kamarádky pamatuješ?" Nuceně jsem se na ni usmála. Tom řekl že máme předstírat do toho všeho ještě přátelství. ,,selfie" řekla Kendall. Natočila se ke mě a našpulila rty. Falešně jsem se usmála a nabrala si na vidličku špagety. Kendall se otočila zpátky a dala to na stories.

,,Grace můžu se s tebou vyfotit?" Ozývalo se ze stran. Otáčela jsem se postupně a snažila se vyfotit s každým kdo si o to řekl...no bylo to docela těžký. Moje bílé uplé šaty k tomu moc napomáhají a když něco spadlo nemohla jsem to ani zvednout. Všimla jsem si malé maximálně 7 leté holčičky. Bylo dost vidět že se styděla. ,,ahojky" klekla jsem si k ní. ,,a-ahoj" vykoktala. ,,copak se děje?" Zeptala jsem se. ,,chtěla bych se vyfotit s klukama" ukázala směrem k nim. ,,a chtěla bys abych ti to zařídila?" usmála jsem se. Ona stydlivě přikývla hlavou. ,,jak pak se jmenuješ?" Chytla jsem ji za jedno rameno. ,,Ellie" zamumlala. ,,kdepak máš rodiče?" Zeptala jsem se. Ukázala na celkem vysokou mile vypadající ženu. ,,dobrý den...nevadilo by kdybych si na chvíli vypůjčila Ellie?Pokusim se zařídit ji fotku s klukama" Kývla jsem směrem k nim. ,,jasně že nevadilo jen...budu na vašem blízku" řekla ta paní. ,,tak Jo...vezmu si tě do náruči dobře?" Skrčila jsem se zpátky k Ellie. Jen přikývla hlavou. Vzala jsme si ji do náruči a zvedla se. Byla lehoučká jako pírko. Chytla se mě kolem krku. Došla jsem pomalu ke klukům. ,,kolik ti je?" Podívala jsem se na ni. ,,5" zamumlala. ,,Kluci?" Oslovila jsem je. Harry se na mě otočil. ,,ale kdopak to je?" Usmál se. ,,Ellie...chtěla by s vámi fotku" pohladila jsem ji ve vlasech. ,,tak jdem na to...kluci" strkl do nich. Otočili se na mě a usmali se na Ellie. Harry si ji převzal do náruči. ,,ty nepůjdeš?" Zeptala se Ellie. ,,ty mě chces na tvé fotce?" Zvedla jsem obočí. Nadšeně pokývala hlavou. Usmála jsem se a stoupla si vedle Liama. ,,sýr" řekla Elliena mamka. Všichni jsme se usmáli. Harry ji položil na zem. ,,můžu se tě na něco zeptat?" Natáhla se ke mě. ,,jak se můžu stát princeznou jako jsi ty?" Řekla roztomile. Donutila mě se usmat. ,,princeznou bych byla ráda ale nejsem...ale víš co?ty už princezna jsi...každá dívka má v sobě kousek princezny" pohladila jsem ji po rameni. ,,můžu ti říct tajemství?" Zeptala se. ,,povídej" naklonila jsem se k ní. Natáhla se k mému uchu. ,,tu pani neznám" zašeptala. Teď mě zarazila. ,,cože?" Vykulila jsem oči. Přikývla a chytla se látky mých šatů. Vzala jsem ji do náruči. ,,a kde máš maminku?" Zamračila jsem se. ,,v parku...ta pani říkala že maminka ji řekla ať mě dovede k téhle restauraci" zašeptala. ,,ehm můžu se zeptat?" Začala jsem se docela o Ellie bát. ,,ano?" Ta pani se na mě podívala. ,,to je vaše dcera?" Zeptala jsem se. ,,nene......uhhhh...jsem sestra její mamky" usmála se. ,,moje maminka nema sestru" řekla potichu Ellie. ,,a jak se jmenuje?" Kývla jsem na Ellie. ,,co to je za absurdní otázky?!" Vykřikla. ,,jak se ta holčička jmenuje?" Zopakovala jsem hlasitěji. ,,K-Kaithlin" vykoktala. ,,kluci" zavolala jsem na ně. Nikdo se neozýval. ,,hej kde jste?!" Zavolala jsem znovu a začala jsem se drát s Ellie v ruce davem. Žena za mnou běžela. Zahlédla jsem Zayna. ,,Zayne!" Vykřikla jsem. ,,co se děje?" Zeptal se. ,,Volej policii...hned" poručila jsem mu. ,,co se děje?" Přišel Liam. ,,vzala mi dceru!" Přiběhla ta paní. ,,neříkala jste před chvíli že je to dcera vaši sestry?" Zvedla jsem obočí. Ellie začala plakat. ,,shhhh...najdeme ji neboj" zašeptala jsem ji do ucha. ,,budou tu za chvíli" řekl Zayn. ,,vraťte mi ji!" Vykřikla ta paní. ,,počkáme si na policii" řekl Zayn. Ellie jsem si přendala na jednu ruku a začala s ni trošku houpat. Ta paní ji začala tahat za ruku. ,,nechte ji být!" Vykřikla jsem a chytla Ellie oboumi rukami. Ellie se začala klepat. ,,už bude dobře" zašeptala jsem a dala ji pusu do vlasů. Policejní stanice byla par metru odsud. Kolem hloučku lidí začalo kroužit policejní auto. ,,pojď s námi" řekl Liam a s klukama jsme se rozešli k autu. ,,dobrý den" pozdravila jsem policistu. ,,Dobrý...jsem tu dobře na podezření krádeže dítěte?" Zeptal se. Kývla jsem na souhlas. ,,Čauky holka" převzal si ji. ,,kde je ta paní?" Zeptal se. Harry ji táhl za ruku. ,,tady" kývl k ní. ,,paní Williamsova?!" Vykřikl. Ellie mi vrazil zpátky do náruči a rozeběhl se k ženě. ,,ta dívka má štěstí...tahle ženská je v podmínce za pokus uneseni dítěte před par měsíci" otočil ji zády k sobě a nasadil ji pouta. ,,v centrálním parku je nahlášené zmizení dítěte...teď si už převezmu obě" ženu nastrčil do auta a malou holčičku posadil do předu. Ze zavedeného okénka mi zamávala. Zamávala jsem ji zpátky a poslala jsem ji vzdušnou pusu. ,,wohoooo!!!!!" Vykřikli lidé okolo nás. ,,bez tebe by teď mohla být ve velkém nebezpečí" přišel ke me Liam. ,,ani nevíš jak moc ti teď chci dát pusu" zašeptal mi do ucha a olízl si rty. Protočila jsem oči. ,,jak jste zjistila že je dívka v nebezpečí?" Liama odstrčil nějaký kameraman. ,,jsi v pohodě?" Podívala jsem se na něj. Liam přikývl. Běžel k němu jeden z bodyguardů. ,,uhhhh...ta dívka se mi zdála smutná a objasnila mi situaci" řekla jsem do mikrofonu. ,,za všechny lidi tady přítomné vám chci říct že jste udělala dobrý skutek a nikdo na to nezapomene" řekl a otočil se jinam. To si mysli že to nevim? Došla jsem k Liamovy. ,,kde je Kendall?" Zeptala jsem se. ,,nakupuje" protočil oči. Liam se rozhlédl okolo nás. ,,nepujdem už do auta?" Zeptal se. Mykla jsem rameny. ,,kluci?" Otočili se na nás. ,,už jdem do auta...pak přijďte" zamávali jsme jim a rozešli se společně s jedním z bodyguardů k autu. ,,S Kendall šel Bodyguard...přijdou do 3 do auta" řekl Liam a otevřel mi šoupací dveře. ,,díky" usmála jsem se a sedla si. Liam si sedl vedle mě a zatáhl dveře. Bodyguard zůstal venku.

Camp with 5 idiots.....it won't get worse [onedirection]Kde žijí příběhy. Začni objevovat