Maybe yes...maybe no

225 3 0
                                    

,,Co jste dělali?" Ptali se mě holky furt dokola. Jenže jsem slíbila Liamovy že o těch koních nikomu neřeknu, ostatní holky by mohli žárlit nebo by Liam musel ty koně stále hlídat. Nebudu to riskovat. ,,už asi po 150 vám říkám že to není pro vaše uši" promnula jsem si obličej. ,,Gracieeeee" zaskuhrala Taylor. ,,neříkej mi Gracie víš že to nesnáším" Protočila jsem nad ní oči. ,,dobře nech nás při našich teoriích" řekla Kierra a lehla si na postel. Já si lehla na tu svou a přemýšlela jsem proč jsem se vlastně koní vždy tolik bála. Pod polštářem mi zabzučel mobil. Na domovské stránce mi vyskočilo oznámení.

Payno: myslíš že by jsi mi pomohla krýt ty dvě hrdličky?
Já: Niall a Zayn nemůžou?
Payno: Zayn usnul a Niall furt něco žere a u toho kouká na nějaký hovadiny
Já: no a co chtějí provést?
Payno: chtějí jet do města pro nějaký blbosti...ale kvůli paparazzi je to komplikovaný
Já: a jak můžu pomoc?
Payno: přijď k nám, všechno se dozvíš ;)

Vypnula jsem mobil a vstala jsem z postele. ,,holky někam si skočím" řekla jsem a rychle jsem vyšla z chatky. Namířila jsem si to ke klukům na chatku. Zaklepala jsem a během 5 vteřin jsem byla vtáhnuta dovnitř. ,,takže plán je takový že pojedete s námi. Budete mít nějaký oblečení jako převlek aby nepoznali tebe Liame. A kdyby tě náhodou poznali aspoň nebudou znát novou tvář Grace" řekl zamyšleně Harry. ,,to budu dělat křena?" Opřela jsem se o dveře. ,,já nevim můžeš to brát jako kamarádskou schůzku s jedním fakt sexy klukem a zamilovaným párem" šťouchl do mě loktem Liam. ,,žádného nevidím" Protočila jsem oči a podívala se zpátky na Louiho a Harryho. Niall vyprskl smíchy. ,,co je tu k smíchu?" Zeptal se Loui. ,,oni" ukázal na mě s Liamem. ,,co je?" Zvedl obočí Liam. ,,to je jak kdyby jsi nikdy nejedl hranolky s kečupem....prostě k sobě patří" Niall kývl rameny a já se podívala ještě více nechápavě. ,,to je radši jedno ty si oblíkni tohle" Harry mi vrazil do ruky černou mikinu. ,,Eh?" Vydala jsem ze sebe když jsem si ji oblékla. Byla mi aspoň o 2 čísla větší a nechápala jsem jak mi zakryje obličej. ,,tohle se ti bude asi hodit" Zayn mi podal jedny z jeho sbírky slunečních brýlí. ,,dík...asi?" Řekla jsem a sedla si na malé křeslo v rohu. ,,hele můžu si potomhle nechat tu mikinu?je docela pohodlná" zeptala jsem se Harryho. ,,Jo můžeš...stejně už ji moc nenosím" odpověděl li Liam. Ou aha? ,,díky" řekla jsem a cítila jsem jak mi rudnou tváře. Niall po Louim hodil takový šťastný úšklebek.  ,,ja myslím že můžeme jít" ohlásil Liam. Měl na sobě černé džíny, stejnobarevné uplé tričko a bílou bundu. Kousla jsem se do tváře protože bych lhala sama sobě kdybych řekla že se mi teď nelíbil. ,,země volá Grace" zasmál se Harry. Liam se pyšně usmál a nasadil si sluneční brýle ,,hele a na co že s vámi budu?" Zeptala jsem se. ,,jak říkáš ty dělat křena...protože pro fanynky nebude tak podezřelé když by nás poznali,vidět Louiho,Harryho,mě a tebe než jen je o samotě" vysvětlit mi Liam. Kývla jsem souhlasně hlavou.  ,,hele nepsal jsi že spí?" Ukázala jsem na Zayna. Liam se podíval zvláštně na Zayna. ,,eh...já se probudil před chvíli" zívl si.

Sedím s Liamem v zadní části auta a Loui sedí vedle Harryho který řídí. ,,jak se ti líbily koně?" Otočil se na mě Loui. ,,bylo to super" usmála jsem se. ,,to je vše?" Zvedl obočí. ,,ja vlastně nevim co bych k tomu řekla...vždycky jsem se bála koní a překvapilo mě že jsem si je tak oblíbila" kývla jsem rameny. Loui se usmál a otočil se zpátky do předu. ,,sakra" zabručel Harry. Liam se natáhl dopředu. ,,vypadá to že to bude těší než jsme si mysleli" řekl Loui. Liam si sedl zpátky. ,,očividně jsou v Californii paparazzi vždy ve střehu, je na chodníku v pravo" objasnil mi. Chápavě jsem přikývla. ,,co to trochu rozjet?" Řekl zákeřně Harry zapl rádio. Autem se rozezněla pro mě velmi známá písnička. Walk the moon - Shut up and dance. Liam si ji začal pobrukovat. Opřela jsem se zády k okýnku a začala jsem ho sledovat. Harry zaparkoval naproti nějaké budově. ,,brýle" připomenul mi Liam. Kývla jsem a nasadila jsem si Zaynovy brýle. Asi teď vypadam jako moucha ale co už. Vystoupila jsem z auta. Tattoo Salon ,,vy se jdete tetovat?" Zeptala jsem se. ,,napadá tě snad něco jiného co v týhle budově dělat?" Zasmál se Loui.

,,můžu s tebou mluvit?" Zeptal se Loui když jsme zrovna mířili k nějaké restaurace. Kývla jsem. ,,za chvíli budeme u vás" řekl a nechal kluky jít napřed. ,,líbí se ti?" Zeptal se. Ještě jednou se mě na něco takovýho někdo zeptá a asi ho opravdu kuchnu. ,,Kdo ví možná Jo možná ne" Kývla jsem rameny. ,,já jen že takhle šťastný s nikým už dlouho nebyl....jsi teď taková záchrana pro všechny" zasmál se. Já se na něj nechápavě podívala. ,,většinu času dost pil....nevypadá to s ním moc dobře" zašeptal. Zabolelo mě že je mu takhle. ,,co se stalo?" Řekla jsem a pomalým krokem jsem se rozešla do předu. ,,řekněme že nezvládá to že nemá tolik osobního času...tady na táboře ho má více...ale až moc vzpomíná na minulost" rozešel se taky. ,,aha..." řekla jsem zamyšleně. O jaké minulosti mluví?. ,,tak a teď na něco veselejšího,co ty a Harry?" Zašeptala jsem. ,,vše na dobré cestě" strašně rozkošně se usmál. Rozhlédla jsem se po okolí, zahlédla jsem nějaké lidi s foťáky a mikrofony a to neznačí nic dobrého. ,,Loui" zašeptala jsem a Kývla jsem hlavou na protější chodník. Loui pochopil a zrychlil v chůzi. ,,takže je tu možnost že by se ti líbil" zajásal. Vešli jsme do restaurace. V boxu u okna v rohu restaurace už seděli Liam a Harry. ,,tak co jste probírali?" Zeptal se Harry. ,,vlastně nic...paparazzi byli v nebezpečné blízkosti takže tu počkáme na jídlo pro Nialla a budeme muset zmizet" povzdychl si. ,,já jsem měl ještě plány" protočil očima Liam. ,,tady mate vaše pití...dáte si něco slečno?" Zeptal se nějaký podivný číšník. ,,mám speciální nabídku...myslím že by se vám líbila" mrkl na mě. Já se na něj nechápavě podívala. Liam se vedle mě zavrtěl. ,,Eh?" Vydala jsem ze sebe. ,,co třeba zítra kino?" Řekl. Já se na něj podívala pohledem jestli to mysli vážně. Fuj ten je fakt divnej. ,,hele nemáte náhodou něco na práci?" Zabručel Liam. ,,vlastně ani nemám" opřel se o stůl. ,,uh...já...s cizími lidmi nechodím do kina" přesunula jsem se blíže k Liamovy. ,,tak by jsme mohli udělat výjimku?" Mrkl na mě. ,,hele chlape nevim co máš s hlavou ale snaží se tě odmítnout tak vyprejskni" zabručel Liam mezi zuby. ,,ale neodmítla" usmál se. ,,bejt tebou fakt odejdu...jseš na zemi než by jsi stačil něco udělat" upozornil ho Harry. ,,hele jseš mi nějakej povědomej hlasem" podíval se na Harryho. Nenápadně jsem zatahala Liama za tričko. Bylo to na znamení že už tu nechci být. ,,hele nemám na tohle náladu" řekl Liam zvedl se a mrskl na stůl peníze. Všichni jsme v rychlosti odešli. ,,ten byl fakt natvrdlej...bych mu nejradši vypíchl oči" řekl Liam. ,,doprdele"

Camp with 5 idiots.....it won't get worse [onedirection]Kde žijí příběhy. Začni objevovat