,,Liam!! Grace!!!!Liam!!!!Grace!!!" Volají holky z tábora z jeviště. S Liamem jsme zpátky a holky chtějí aby jsme s Liamem zazpívali. ,,já nevim jestli vůbec umím zpívat!" Řekla jsem Liamovy. ,,Taylor tvrdí že Jo ,tak pojď...neboj se" zasmál se. Chytl mě za ruku a táhl na podiu. Harry mi podal mikrofon a já přemýšlela co s ním mam dělat. ,,zazpíváme this city" zašeptal mi Liam. Niall začal hrát na kytaru a já poznala že není cesty zpět. Začaly se mi klepat ruce. ,,neboj se" usmál se na mě Liam. Otočili jsme se k sobě zády a opřeli se o sebe.
I've been seeing lonely people in crowded rooms
Covering their old heartbreaks with new tattoos
It's all about smoke screens and cigarettes
Looking through low lights at silhouettes
But all I see is lonely people in crowded rooms
This city's gonna break my heart
This city's gonna love me then leave me alone
This city's got me chasing stars
It's been a couple months since I felt like I'm home
Am I getting closer to knowing where I belong?
This city's gonna break my heart
She's always gonna break your heart, ohPoslouchala jsem ho se zavřenými oči. Nadechla jsem se a začala zpívat.
Oh, no, no, yeah
Monday through Friday, I don't do so well
I wanna call you but I stop myself
And you're the only one
I wanna run to, yeah
'Cause I've been drinkin' lately so I forget
Wonderin' what this place will give me next
'Cause all I see are lonely people with broken heart, yeah.Na chvíli jsem se odmlčela a s Liamem jsme se na sebe otočili. Dívali jsme si do očí a začali zpívat.
Oh, this city's gonna break my heart (It's gonna break my heart)
This city's gonna love me then leave me alone
This city's got me chasing stars (It's got me chasing stars)
It's been a couple months since I felt like I'm home (Oh, yeah)
Am I getting closer to knowing where I belong? (Where I belong)
This city's gonna break my heart (Yeah, it's gonna break)
She's always gonna break your heart
Ooh-ooh-ooh-ooh, ooh-ooh-ooh
Oh
Ooh-ooh-ooh-ooh, ooh-ooh-ooh
OhLiam kolem mě začal chodit ale furt se mi díval do očí.
She got a hold on me (I got a hold on you)
She got me wrapped 'round her finger (Hmm, yeah, yeah, yeah)
She got a hold on me (I got a hold on you)
She got me wrapped round her finger (Yeah, yeah, oh yeah)Vzájemně jsme se doplňovali. Chytli jsme se za ruce.
This city's gonna break my heart
This city's gonna love me then leave me alone
This city's got me chasing stars
It's been a couple months since I felt like I'm home
Am I getting closer to knowing where I belong?
This city's gonna break my heart
She's always gonna break your heart
Ooh-ooh-ooh-ooh, ooh-ooh-ooh
Yeah
Ooh-ooh-ooh-ooh, ooh-ooh-ooh
Oh
This city's gonna break my heart, hey
She's always gonna break your heart
I didn't mean to break your heart
I didn't mean to break it.Dozpívali jsme a jen jsme se na sebe dívali. Vydechovali se a snažili se přijít na ty pravý slova. Teď mohu jistě říct že k Liamovy něco cítím...a kamarádství to není. ,,vy už mě fakt štvete. Zapomeňte na toho debila" přišel k nám Harry postrčil Liama blíž ke mě. Podívala jsem se na Harryho a Liam mě chytil za tvář. Otočil moji hlavu k němu,naklonil se a políbil mě. Polibek jsem mu opětovala. Celá místnost vybuchla křikem. ,,tohle jsem chtěl udělat už dlouho" usmál se a objal mě. ,,konečně" vyskočil Loui. ,,musím ještě něco udělat" zašeptal mi do ucha a pustil mě. Udiveně jsem na něj koukala a šla trochu dozadu na podiu za klukama. ,,fakt jsi se bála že neumíš zpívat?" Strčil do mě Niall.
,,tohle je pro lidi co se nikdy nemuseli loučit...a pro moji sestru" řekl do mikrofonu. Usmála jsem se.
Složil ji písničku ani ne za 2 dny...možná vypadá že je v pohodě ale někde uvnitř se furt trápí. Začal jsem tleskat. Liam dal mikrofon zpátky do stojanu a sedl si ke mě. ,,bylo to nádherný" usmála jsem se. ,,díky" objal mě kolem ramen. ,,Grace...díky že jsi mě z toho dostala"poděkoval. ,,není za co děkovat" usmála jsem se. ,,nechci rušit jen je tu... jeden problém...trochu větší" klekl si k nám Zayn. ,,pozvali nás k Jamesovy" usmál se. ,,kde je ten problém" zeptal se Liam. ,,doufá že přijde i Grace...to není ten problem ale musí to přijmout" podíval se na mě. Huh? ,,eehhhh....proč ne?" Vydala jsem ze sebe. ,,domluveno" Zayn si s námi plácl a napil se. ,,mohli by jste to tam zveřejnit" poradil nám. ,,Ok" řekli jsme najednou. ,,dneska jste nějaký divný" přivřel oči. ,,ani ne" Liam se uchechtl.
ČTEŠ
Camp with 5 idiots.....it won't get worse [onedirection]
FanfictionEnemies to lovers. Ahoj jmenuji se Grace Jasperová. Je mi čerstvých 17. Škola zrovna končí a já si plánovala užit si své léto jako ještě nikdy předtím... To jsem ještě nevěděla co si pro mě naplánovali moje rodiče...teda spíš pro mou sestru