part 4

1.1K 85 0
                                    

Part 4
Discovery of Love

၄ယောက်...ဗျာ..ဘာလို့..
...ညီတို့ နဲ့ အခု ရန် ြဖစ်တဲ့သူက ဘယ်သူထင်လို့လဲ..ချန်အိမ်တော်ကလူတွေ...
Yb... ချန်ထားခံရတဲ့ ချင်းတောင်းတွေ ကျွန်တော်တို့က ဂရုစိုက်မစိုက်ပါဘူး...
....ဆုံးအောင်နားထောင်ပါဦးညီရ..အဲ့ချင်းလန်က ညီတို့ uniက သူညီမကိစလေးနဲ့တောင် သူအိမ်တော်က လူတွေ ကိုခေါ်ြပီးညီတို့ အြပန် ြပသနာရှာတယ်ဆိုထဲက..သူတို့ ကတော်တော်နဲ့ အခဲကျေမှာမဟုတ်ဘူး..ဒါကြောင့် အစ်ကိုက သူတို့ကို အရင် ြပန်လွှတ်လိုက်တာ.
Yb.. အဲတာသူ သတ္တိမရှိတာလေ...ယောကျားမှန် တစ်ယောက်ချင်းစီ ထိုးရဲ့ကမှာ...ကျွန်တော်တို့သာ အိမ်တော်က လူတွေ ခေါ်ရင် uni တောင် ြပည်သွားစေမှာဟွန်...
.....အာ..ငါညီကတော့...အင်းပါ ခဏနေ.. မင်းတို့လေးယောက်လုံးကို..လာခေါ်မယ့်လိမ့်မယ် ....
ခဏ ြကာတော့

...ရိပေါ မောင်လေး..
Yb... အာကျဲ ရောက်လာြပီလား..ဟီးဟီး
ဝမ်ချင်...ရီမနေနဲ့..မင်းတို့ကို တကယ်ဆို..ပါးတို့မားတို့က မှတ်လောက်သားလောက်အောင် ဒီမှာ အိပ်ခိုင်းနေတာ..ကျဲကမသိအောင်လာတာ...ဟိုကောင်လေးတွေ..လည်းဒီည..ကျဲ ဟိုတယ် မှာ ဘိုကင်လုပ်လာတယ်..အဲမှာ အိပ့်ြက...

Xz...ရှဲရှဲ ကျဲ..

ဝမ်ချင်..ရှောင်ကျန်မောင်လေးခေါင်းကရော သက်သာလားရဲ့လား

Xz...သက်သာပါတယ်ဗျာ

ဝမ်ချင်...ဒီမှာ ရဲမှူးကျန်းချန်..ကျွန်မမောင်လေးတွေကို ဘာလို့ တရားခံ မေးနည်းမေးနေရတာလဲ

ကျန်းချန်....ကိုယ်မမေးရပါဘူး..ချစ်လေးရဲ...ကိုယ်က ဟိုဘတ်က လူတွေ အကြောင်းပြောြပနေတာပါဟဲဟဲ😁

Yb... ကျဲနဲ့ ဒီက ရဲမှူးနဲ့ က ..

ကျန်းချန်...ဟဲဟဲ မ ြကာခင် မိသားစုဝင် ြဖစ် တော့မှာ..ယောက်ဖ

Yb... ငင့်..အဲ့ဒါတောင် ကျွန်တော် တို့ဘတ်က မပါဘူး မတော်နိုင်ဘူးယောက်ဖ..

ကျန်းချန်.. ညီကလည်း..အစ်ကိုက..ညီတို့ကို စိတ်ပူလို့တောင်..ဝမ်ချင်းဆီ ဖုန်းဆက်ပေးတာလေ...တကယ်ဆို..မင်းတို့အိမ်တွေက မှတ်လောက်အောက် ဒီမှာနေခိုင်းတာ...အစ်ကိုကို ရဲအုပ်ြကီးက လှမ်းပြောြပီသား..အစ်ကိုက ဝမ်ချင်းဆီ ဖုန်းဆက်ပေးတာလေ...ချစ်လေးကူပြောပေးဦးလေ..

Discovery OF love Zhanyi Zsww (Completed) Where stories live. Discover now