Part 11
Discovery Of Loveရှောင်ကျန်တို့ ကျောင်းက ပြန်တော့ club ကို သွားြကတယ်.....
Xz........ဟို နှစ်ကောင်..အမြိုကျ ......စားပိုးနင့်လို့သေရင်တော့ ဒီတိုင်းပစ်ထားမှာ...
ယွီပင်း......... အဲ့လောက်စေတနာ မရှိနဲ့ ငါရိုးလေးရဲ့...
Yb........ဟေ့ကောင် အားအားယားယား မင်း လုပ်မလားရှောင်ကျန်က.....
ယွီပင်း....... ရိပေါရယ် မင်းလင်လုပ်တာလဲ ငါမခံနိုင်ပါဘူး.....
Xz........ဟေ့ကောင် မင်းခံနိုင်လည်း ငါမလုပ်ဘူး....
ဖန်ရှင်း......... တော်ကြပါတော့......နားတွေညီးနေတာပဲ....ယွီပင်း မင်းလည်းပါးစပ်ပတ်ပြီးြမို.....ဟိုနှစ်ကောင်လည်း အဲလောက်ကဲမနေနဲ့....မြန်မြန် ကွဲပါစေဆုတောင်းမိလိမ့်မယ်...
Xz+yb........မင်းဘိုးအေ ကို သွားဆုတောင်း......အဲဒါကြောင့် မင်းလင်မရတာ
ဖန်းရှင်း........ $rs တွေ ပိုကို ပိုတယ်.....
ရိပေါတို့ နည်းနည်းလေးရီေဝဝေဖြစ်လာတော့ အကဝါသနာပါတဲ့ ရိပေါနဲ့ဖန်းရှင်းက dancing floor မှာ ကွေးနေအောင်ကပါလေရော......ရှောင်ကျန်နဲ့ ယွီပင်း ကတော့ ဘီယာသောက်ရင်း ရိပေါတို့ကို ကြည်နေတယ်.......
ရှောင်ကျန် ကြည်နေရင်း ရိပေါ နားမှ ပဲကွေ့ဝိုက်လှည်ပတ်ကနေသော ငမူးတစ်ကောင်ကို မျက်စိ နောက်လာပြီ ဒါကြောင့်နေရာမှ ထပြီး အသွား....
Yb.......ဟေ့လူ ခင်ဗျားကတာကလေ ဘာလို့ ကျုပ်အသာလာလာထိနေရတာလဲ....
.......မင်းအသားကနူးညံနေတာပဲ...
Yb......ဘောကိုနူးညံပါလား ....
.......တကယ်ပြောတာ.....
Yb......တောက်ဒီသူတောင်းစားကတော့.....
.....ခွမ်း......
..အ့...
ရိပေါ ထိုလူကို ထိုးဖို့ လက်ရွယ်တုန်းရှိသေးတယ် အနောက်ဘတ်က နေထိုလူခေါင်းကို ပုလင်းနဲ့ ရိုက်ချက်ကြောင့်ထိုလူက ကြမ်းပြင်ပုံ ခွေခေါက်လဲကျသွားပြီ.....Yb.......ရှောင်ကျန်...အဲ့လောက်ထိမလုပ်နဲ့လေကွာ....
Xz.......သတ်ပါပစ်မှာ....
အဖြစ်အပျက်တွေကြောင့် ရှောင်ကျန် တို့ရှိရာ ယွီပင်းနဲ့ ဖန်းရှင်း လည်း ရောက်လာတယ်......
YOU ARE READING
Discovery OF love Zhanyi Zsww (Completed)
FanfictionZhanyi Zsww ငယ်ငယ်လေးထဲပေါင်းသင်းလာတဲ့ သူငယ်ချင်းတွေ ချစ်သူဖြစ်သွားကြတဲ့အခါမှာ ဘာတွေ ဆက်ကြုံရဦးမလဲ......