Part 22
Discovery OF Love
ညနေစောင်းချိန်လောက်ထိ အောက်ထပ်အခြေအနေတွေ ထူးမထူးသိချင်လို့
ရိပေါမားတို့အောက်ဆင်းလာတော့ အခန်းတံခါးကြီးဖွင့်နေတော့ အခန်းထဲကြည်လိုက်တော့ စောင်ထဲ ကသိပ့်သိပ့်တုန်ခါနေအောင်ငိုတဲ့ ရိပေါ အနားသွားကာ.....Ybမား.......သားရိပေါလေး မားလည်းဘယ်ကနေစပြောရမယ်မှန်းမသိတော့ဘူးကွယ်.....
Yb...........
မင်.......အခု မြေးလေးဘတ်က ဘာမှ ပြန်မပြောရင်တောင် ဖိုးဖိုးနဲ့ မြေးမားမား.ပြောတာကို နားပဲထောင်ပြီးမှ ဆုံးဖျက်ချက် ကြိုက်သလိုချ ဖိုးဖိုးတို့ မတားဘူး.....
Yb..........
ရှောင်မား.........ဟုတ်တယ်ရိပေါလေး......
Ybမား........ဟင် ရှောင်မိန်....
ရှောင်မား.......ဟုတ်တယ် ကလေးတွေခံစားနေရတာ မကြည့်ရက်တော့လို အကြောင်းစုံပြောပြရအောင်ထွက်လာခဲ့တာ.....
Ybမား.........ဒါဆို ရှောင်မိန်ပဲပြောပြလိုက်လေ....
ရှောင်မား.........တကယ်တော့ သားတို့ စာမေးပွဲမဖြေခင် လနည်းနည်းအလိုမှာ သားလေးပါးက သားကျန့်ကို အိမ်မှာလာတွေတယ်.......အန်တီတို့က သားတို့ပတ်သတ်မူကို မကန့်ကွတ်ခဲ့သလို သားရဲ့ပါးကိုလည်း သဘောတူပေးဖို့ ရှောင်ပါးရော အန်တီရောပြောပေးခဲ့ကြတယ်.....
အဲ့ဒီအချိန်မှာ သားပါးက သဘောတူပေးနိုင်ပါတယ်....ဒါပေမယ့် သူမှာ တောင်းဆိုချက်တွေရှိတယ်တဲ့ အဲ့ဒါကြောင့်သားကျန့်ကို အိမ်ကိုခဏလာပေးဖို့ပြောခဲ့တာ.....Yb...........
ရိပေါ စောင်ထဲက ခေါင်းမထွက်လာပေမယ့် တိတ်ဆိတ်စွာနားထောင်နေလိုက်တယ်....Ybမား........ဟုတ်သား...သားရဲ့ပါးက ဘယ်လောက်အတ္တကြီးလဲ သိလား သားကျန့်လေးကို သားကိုလိုချင်ရင် မိဘအကူအညီမပါပဲ မားတို့ထက် စီးပွားရေးတောင့်တင်းရမယ်တဲ့....ပြီးတော့ ငါးနှစ်အတွင်းအဲ့လိုအောင်မြင်အောင်လုပ်ရမယ်တဲ့.....ဒါမှသားနဲ့ ပတ်သတ် အရာအားလုံး ကို သားကျန့်က ဖြေရှင်းပေးနိုင်မှာတဲ့.....
ရိပေါ မနေသာတော့ပဲ စောင်ထဲကခေါင်းထွက်ကာ ...
Yb.........အဲ့ဒါတွေကို ကျွန်တော်ကို တိုင်ပင်လို့ရတယ်လေဒါပေမယ့်.....
YOU ARE READING
Discovery OF love Zhanyi Zsww (Completed)
FanfictionZhanyi Zsww ငယ်ငယ်လေးထဲပေါင်းသင်းလာတဲ့ သူငယ်ချင်းတွေ ချစ်သူဖြစ်သွားကြတဲ့အခါမှာ ဘာတွေ ဆက်ကြုံရဦးမလဲ......