part17

785 50 0
                                    

Part 17
Discovery Of Love

ရှောင်ကျန် မနတ်ခင်းနေရောင်ခြည်ကြောင့်နိုးလာခဲ့တယ် အခုရှောင်ကျန်တို့ အခြေအနေက ရိပေါက ရှောင်ကျန့်လက်မောင်းခေါင်းခုအိပ်နေတယ်ဆိုပေမယ့် ရိပေါက ရှောင်ကျန်ကို ဖက်ထားသလို ခြေထောက်နဲ့ပါ ပါးရပါးရခွထားသေးတော့ ရှောင်ကျန့်သဘောကျမိသေး ယောကျားလေးချစ်သူဖြစ်တဲ့အပြင် ရိပေါလို လူမျိုးကမှ ကိုယ်ချစ်သူ ဆိုတော့ ရှောင်ကျန့် ချစ်သူချင်းစကားမများဖို့သာဆုတောင်းရမယ် မဟုတ်ရင် ရိပေါက သူကို အရင်စထိုးမယ့် ဇတ်ဇတ်ကျဲလေး.....

Yb.......မင်းကြည်လို့ဝပြီလား...

Xz.......နိုးသွားတာလား...

Yb.......ယုန်မိစ္တာတစ်ကောင်က ငါကို ကြည်နေလို့လေ နိုးသွားရတာ....

Xz........ရိပေါရာ ငါကချစ်ဘို့ကြည်နေတာပါ.

Yb......မင်းနဲ့ချစ်သူဖြစ်ရတာမလွယ်ဘူး မင်းကအထန်ကောင် ညကအဲ့လောက်လျှော့လို့ပြောတာတောင်မင်းနော် မင်းဟင်း...

Xz........ဟဲဟဲ စိတ်လျှော့ပါ နောက်တစ်ခါဆို ငါလျှော့ပါမယ်....

Yb.....ဘာ!!!!

ရိပေါမျက်လုံးပြူးနဲ့ အလန်တကြားအော်ပြီးထထိုင်လိုက်တော့ အောက်ပိုင်း နာတာကြောင့် အ့.ခနဲ အသံထွက်တော့ ရှောင်ကျန် ကလည်း လှဲနေရမှ ထလာပြီး

Xz........ရလားရိပေါ တအားနာနေလား...

Yb......တအားနာမနာသိချင်ရင် မင်း ခံကြည့်လေ....

Xz........ငါကစိတ်ပူလို့ပါ ငါနောက်တစ်ခါလျှော့ပါ့မယ် နော်နော်....

ရှောင်ကျန့်မျက်နှာငယ်လုပ်ကာပြောတော့ရိပေါလည်းမနေနိုင်....

Yb........မင်းကို ငါနားလည်ပါတယ် ငါလည်းယောကျားလေးပဲ ငါရေသွားချိုးတော့.....

Xz.......ငါလိုက်ပို့ပေးမယ်လေ....

Yb.......ဘယ်ကိုလဲ...

Xz.......ရေချိုးခန်းကိုလေ...

Yb.......မလိုဘူး ငါအဲ့လောက်မပျော့ဘူ..

ရိပေါပြောလည်းပြော ကုတင်အောက်ကြမ်းပြင်ကို ခြေထောက်ချပြီး မတ် ရပ်ဖို့ကို တော်တော် အချိန်ယူနေတယ်...ယောကျားလေး ဖြစ်လို့ သန်မာချင်ပေမယ့် တော်တော့်တော့ နာနေတယ်...

Discovery OF love Zhanyi Zsww (Completed) Where stories live. Discover now