Part 8
Discovery Of Loveရှောင်ကျန်တို့ အဆောင်ရောက်တာနဲ့...ရှောင်ကျန်..ကျန်းချန်ကိုတောင် နူတ်မဆက်နိုင်...အဆောင်အခန်းသို့ သာလာခဲ့လိုက်တယ်...ယွီင်းပင်း.. ကျန်းချန် ကို ကျေးဇူး တင်စကားပြောြပီး....ရေဗာင်ကျန်နောက် လိုက်ရတော့တယ်.....
.......ဟင်...ရိပေါ...ရော....
ရှောင်ကျန်.. ရိပေါကိုအခန်းထဲ့မတွေရတော့လို့.....ဘေးချင်းကပ် ကျိရန်တျု့ အခန်းကို တဒုန်းဒုန်း ထုပါတော့တယ်...ဒုန်း....ဒုန်းဒုန်း....ကျိရန်....စုန်ကျိရန်....လဒကောင်သေနြေပီလား....
ကျိရန်.....ဟာဟေ့ကောင်လူအိပ့်ချိန်....ခွေးသံဝတ်သံနဲ့အော်အနေနဲ့.....
Xz.......ရိပေါရော...အခန်းထဲမှာလည်း...မရှဘူး...သူက ဘယ်မှာလဲ....ဟေ့ကောင် ယွီပင်းမင်းပြောရိပေါကအိမ် မြပန်ဘူးဆို....ဟမ်!!!!!!
ကျိရန်.....မင်းအသံ ြပဲ ြကီးနဲ့ အော်မနေနဲ့ စော်ကရူးကောင်ရဲ့...အဆောင်မူးြကားသွားမှားြဖင့်...ြပသနာတက်မယ်...ရိပေါက...
Xz......ဘူမှ ဂုမစိုက်ဘူးကွာ....ရိပေါက...ရိပေါက...ထားသွားြပီပေါ့လေ....ရိပေါရေ..ရိပေါရဲ.
Yb.......မင်းဘိုးအေငါ မသေသေးဘူးငိုချင်းသည်လုပ်မနေနဲ့.....သွားတော့ အခန်းထဲ သွားအိပ့်တော့...မနက်ြကမှရှင်းမယ်... မင်းနဲ့စာရင်း....
Xz.......ငါလေ...မင်းပြောစရာ..ရှိတယ်...ရိ..ရိပေါရ
Yb......ငါ ငမူးစကားနားမထောင်ဘူး....မင်းအရင်သွားအိပ်တော့..အခန်းထဲ...
Xz.......အင်းပါ....သွားအိပ်မယ်....ဟဲဟဲ...မင်းလည်းလာလေကွာ.....
Yb.......ငါ ဒီနေ့...ကျိရန်နဲ့ပဲအိပ့်မှာ...မင်းနဲ့ ယွီပင်းလာအိပ်လိပ့်မယ်.....
Xz......အာ မအိပ်ချင်ပါဘူး...ငါက မင်းအထက်ကပဲနေချင်တာ.....
Yb.....ရှောင်းရှောင်ကျန်!!!!!!!
Xz.......အာ...ငါပြောတာ...မင်းနဲ့.ကုတင် အထက်ကအိပ် ရတာပြောတာပါ....ဟဲဟဲ
ယွီပင်း.....လာပါကွာ...ငါနဲ့ သွားအိပ့်တာပေါ့.....မင်းအထက်မနေချင်လဲ...ငါ့အောက်နေ...
Xz........မင်းအောက် ဖန်းရှင်း ပဲနေမှာ...ငါကအြမဲ..အထက်ပဲ....
ယွီပင်း.....အဲ့ဒါလည်းဟုတ်သားပဲ ဟီးဟီး
ČTEŠ
Discovery OF love Zhanyi Zsww (Completed)
FanfikceZhanyi Zsww ငယ်ငယ်လေးထဲပေါင်းသင်းလာတဲ့ သူငယ်ချင်းတွေ ချစ်သူဖြစ်သွားကြတဲ့အခါမှာ ဘာတွေ ဆက်ကြုံရဦးမလဲ......