Part 6
Discovery Of Love......ဝမ်ရိပေါ......ဝမ်ရိပေါ....
Xz....ဘာလဲ...ဘယ်ကအလိုက်ကမ်းဆိုးမသိတဲ့ အကောင်လည်း..သူများအခန်းရှေ့ လာအော်နေတာ.....
.......ရိပေါရော.....Xz....မင်းကဘယ်သူလဲ.....
.......ငါ....ဝမ်ရိပေါ..ရဲ......မိတ်ဆွေ
Xz......အဲတော့..ငါက...ဘာလုပ်ပေးရမှာလဲ....
.......ရိပေါကို....ခေါ်ပေးရမှာပေါ...ဒါသူအခန်းမဟုတ်ဘူးလား....
Xz.......ဟုတ်တယ်လေ...မင်းက..သူမိတ်ေဆွဆိုတာ...ငါက ဘယ်လို ယုံ ြပီးသူခေါ်ပေးရမှာလဲ....
......အမလေး...ရိပေါ ရယ်.. မင်းတစ်ခါတွေရဖို....ကလည်း...သတင်းေထာက်နဲ့ အရင်တွေရတယ်....ရိပေါကို..ပြောလိုက်...ဟောက်ရွှမ်း ရောက်နေပါတယ်လို....
Yb....မင်းအာသံ က ပျဲလိုက်တာ ဟောက်ရွှမ်း ရာ....ငါြကားတယ်...ဝင်လာခဲ့....
......မတွေရတာ..ြကာြပီ ရိပေါ..ရာ..ြကည်စမ်းမင်းပါးဖောင်းလေးတွေက အခုထိရှိတုံးပဲ...ဟီးဟီး ြပီးတော့...နှာသီးလုံးလုံးလေးရောပဲ....
Yb....ဟာဟေ့ကောင်..ပါးမဆွဲနဲ့ကွ...နာတယ်...မင်းဘိုးအေထင်နေလား....
ဟောက်ရွှမ်း...... ငါဘိုးအေ က မင်းဘိုးအေပဲပေါ့ ဟုတ် ဘူးလား...ခဏလောက် ဖက်ဦးမယ်ကွာ....ဟီးဟီး
ရှောင်ကျန်...ရောက်လာထဲက ထောက်မကျိုးတဲ့..ဒီသကောင့်သားကို....ြကည်မရတာ...အခုလည်း...ရိပေါ ပါးကို ဆွဲလိုက်...နှာခေါင်းတို့လိုက်လုပ်နေတာ အြပင်...အခုလည်းဖက် ဦးမယ်တဲ....ရိပေါတော့...မသိဘူး ဒင်း...ဖက်ပုံ ြကရိပေါကို ဖက်လုံးများအောက်မှတ်နေလားမသိ...မရတော့ဘူးး..ရိပေါ...အသက်ရူကျပ်သေနေဦးမယ်....
Xz....ဟေ့ကောင်...မင်းက...အခန်းထဲလဲလာသေးတယ်...ပိုင်စိုးပိုင်နင်းငါသူငယ်ချင်းဖက်နေသေးတယ်....လက် ပျံနဲ့ ဆက်ဆံလိုက်လို့.....ဆန် ြပုတ် ၃ရက်လောက် သောက်နေရမယ်....
ရှောင်ကျန်ပြောလည်းပြော...ရိပေါကို...ဖက်ထားတဲ့....ဧည်သည်တော်...အပေအတေအနူလက်ရွှေခွက်နိူက်ဖယောင်းသားကိုစတီးဖက်နဲ့ တိုက်ချင်တဲ့ အကောင်ရဲ့ လက်တွေ ဆွဲ ြဖုတ်ချလိုက်တယ်.....
YOU ARE READING
Discovery OF love Zhanyi Zsww (Completed)
FanfictionZhanyi Zsww ငယ်ငယ်လေးထဲပေါင်းသင်းလာတဲ့ သူငယ်ချင်းတွေ ချစ်သူဖြစ်သွားကြတဲ့အခါမှာ ဘာတွေ ဆက်ကြုံရဦးမလဲ......