part 20

888 53 0
                                    

Part 20
Discovery Of Love

ရိပေါ ရှောင်ကျန် ပြန်လာရင်းဝယ်လာတဲ့ စားစရာတွေကို စားချင်စိတ်မရှိ......ဒါကြောင့် ထမင်းစားဝိုင်းကိုမသွားပဲ အခန်းထဲပဲအောင်းနေလိုက်တယ်.......

ဒေါက်..ဒေါက်...

မင်.....ရိပေါမြေးလေအခန်းထဲမှာလား ညစာစားရအောင် လာတော့လေကွယ်.....

Yb.......ကျွန်တော်မစားချင်ဘူး ဖိုးဖိုး....

မင်.....ဖိုးဖိုး ဝင်လာခဲ့မယ်နော်....

မင်ဟန် အခန်း ထဲဝင်လိုက်တော့ ကုတင်ပေါ် ဘေးတိုက်အိပ်ကာ ခေါင်းအုံးတစ်လုံးကို ခေါင်း ပေါ်တင်ပြီးအိပ့်နေတဲ့ရိပေါ......မင်ဟန် ခေါင်း အံုးလေးကို ဖယ်လိုက်တော့ ရိပေါ ကမင်ဟန်ကို ကြည်လာတယ် မျက်လုံးရဲရဲလေးတွေနဲ....ဒီကလေးလေးငိုနေတာလား.....မင်ဟန် အသက်ပြင်းတစ်ချက်ချလို့ ရိပေါခေါင်းလေးကို ပွတ်ပေးတော့ မင်ဟန်ပေါင်ပေါ်ကိုပြောင်းတင်လာတဲ့ရိပေါခေါင်းလေးကို မင်ဟန် ဆံပင်လေးတွေကို သပ်ပေးလိုက်တယ်.....

မင်.........မြေးလေး အဲလိုပဲကျိတ်ခံစားမနေပါနဲ့...မြေလေးလုပ်ချင်ရာကို လုပ်ပစ်လိုက်နိုင်တယ်....မြေးကျန်ကို ထိုးချင်ထိုးလိုက်မုန်းချင်လား မုန်းလိုက်...အဲလိုကြီးမသိချင်ယောင်ဆောင်ထားတာ မြေးအတွက်ပိုခံစားရလိမ်မယ်.....မြေးအခုချိန်ထိ ဘယ်သူကိုမှ ရင်မဖွင့်ဖူးဘူးဆို... ဖိုးဖိုးရှိတယ် ဖိုးဖိုးကိုပြောလိုက်...မြေးလေးစိတ်တွေ နည်းနည်း လောက်ပေါ့သွားစေချင်တယ်.....

Yb......

မင်..........မြေလေးရယ် အရာရာတိုင်းမှာ အကြောင်းပြချက်တော့ရှိနေမှာပဲလေ....

Yb..........အဲ့အကြောင်းပြချက်ကို ကျွန်တော်သိချင်တာ ဘာအကြောင်းပြချက်မှမရှိပဲ ထားခဲ့ခံရတဲ့ ကျွန်တော်က ဘာချို့ယွင်းနေလို့လဲ ဘာတွေမှားနေလို့လဲ......ပြီးတော့ တစ်ရက်မဟုတ် တစ်လ မဟုတ် တစ်နှစ်လည်းမဟုတ်ပဲ ငါးနှစ်ကြီးများတောင် ပျောက်ကွယ်သွားပြီး အခုမှ ကျွန်တော်နားနေချင်ပါတယ် ခွင့်လွှတ်ပေးဖိုနဲ့ လွှမ်းနေတဲ့အကြောင်းတွေ လာပြောတယ်....ကျွန်တော်လိုချင်တာအဲ့ဒါတွေမှ မဟုတ် တာ......ပြီးတော့ ငါးနှစ်တာအတွင်းအဆက်အသွယ်မလုပ်ပဲနဲ့တောင်နေနိုင်တဲ့သူအကြောင်းကျွန်တော်ဘာမှ မသိတော့ဘူးလေ....

Discovery OF love Zhanyi Zsww (Completed) Where stories live. Discover now