part5

1.1K 82 0
                                    

Part 5
Discovery Of Love

Xz......ဒါသူတို့ရှေ့ပေးတာ....

ယွီပင်း +ဖန်းရှင်း....... wowo..အဲဒါဘာသဘောလဲ..ဟေ့ကောင်

ရိပေါလည်းရှက်ရှက်နဲ့ လည်ဂုတ်ကိုသာပွတ်နေလိုက်တယ်..

ဖန်းရှင်း....... ရိပေါခြေ မင်းက တော့ ဆင် ြကီးြဖစ်သွားြပီ...ထူးခတ်ခံလိုက်ရတော့...

Xz...သေလိုက်ပါလားခွေးကောင်...ရိပေါ မင်းြကိုက်လား...ငါပေးတဲ့ လက်ဆောင်ကို...

ရိပေါ..မိခြေထောက်ကို..ဆွဲယူြပီး...foot chain လေး တပ်ပေးရင်းပြောနေတဲ့ ရှောင်ကျန်ကြောင့်..လူက အကြောင်သား.....

Xz... ရိပေါ..မင်းမြကိုက်လို့လား...

Yb... ငါြကိုက်ပါတယ်...(ရိပေါ...ရှောင်ကျန်ပေးတဲ့...ပတီနန်..ြကိုးလေးမှာ lion ပုံလေးတစ်ခုသာ ချိတ်ဆွဲထားတယ်...ဒါက သေချာ ဒီဇိုင်းပေးအပ်ထားတဲ့ဟာဆိုတာ)

ယွီပင်း.....ဘာကြောင့်..foot chain လဲကွ....

Xz... မင်းသိစရာလို လို့လား....ရိပေါသိရင် ရြပီ...

ဖန်းရှင်း... မင်းသိလား...ရိပေါ

Yb... ...................(ရိပေါ..ခေါင်းသာရမ်းြပလိုက်တယ်...သူလည်းမသိဘူးလေ)

ဒီလိုနဲ့ ရိပေါမွေးနေ့ ကို သူတို့ ကုန်လွန်စေခဲ့ြပီး...ယွီပင်းက ဖန်းရှင်း ကို လိုက်ပိုတယ်...ရှောင်ကျန် က ရိပေါကို လိုက်ပို့ပေးရင်း......

Yb...ရှောင်ကျန်...မင်းပေးတဲ့.. လက်ဆောင်က ဘာအဓိပ္ပါယ်လဲ

Xz......ငါနားက မထွက်သွားအောင်ချည်ထားတာ

Yb.....မင်းကလေ...တအား$ပိုလုပ်တယ်....ငါက ဘယ်သွားမှာ ြကနေတာပဲ...

Xz... ...ပြောမရဘူးလေကွ..မင်းမိဘတွေ က နိုင်ငံ ြခါးပညာတော်သင်တွေ ဘာတွေ လွှတ်မှာစိုးလို့လေ

Yb... ဟာ.. ငါမိဘတွေ လွှတ်လဲ...ငါမသွားဘူး..ငါသူငယ်ချင်း တွေ က ဒီမှာပဲရှိတာ..သွားစရာလားကွ.....

Xz....မင်းတကယ်ပြောတာလား

Yb... တကယ်..မင်းငါကို...ဟိုကောင်တွေ မသိအောင်ပေးမယ့်လက်ဆောင်ကရော....

Xz....အင်းအဲဒါက...ဒီမှာ

ရိပေါ..ရှောင်ကျန်ထုတ်ပေးတဲ့...ဗူးလေးကို ထုတ်ြကည်တော့.....စောနက foot chain လေးနဲ့ တစ်စုံ တည်းထင်ရတဲ့.....ဆွဲြကိုးလေးရယ်...လက်ကောက်လေးရယ်....

Discovery OF love Zhanyi Zsww (Completed) Where stories live. Discover now