Part12

813 50 0
                                    

Part 12
Discovery Of Love

Part 12
Discovery Of Love

ဒီနေ့ ဆိုရှောင်ကျန်နဲ့ ရိပေါ တို့ ချစ်သူ ဖြစ်တာ တစ်လပြည်တဲ့နေ.....ကျောင်းက လူတော်တော်များများသူတို့ ချစ်သူြဖစ်တာသိကြပေတယ်......တစ်ချို့ ကတော့ အားကျသလို... တစ်ချို့က မနာလိုကြတယ် ဘာလို့လဲဆိုတော့ ကျောင်းက မေဂျာking နှစ်ယောက်ချစ်သူြဖစ်သွားတာဆိုတော့ သူတို့မှာ ငမ်းမရ ပဲ အရှခံဘဝရောက်သွားလို့.....တစ်ချို့က တော့ အတင်းဖျင်းပြောရူံချကြတယ်......ဒါလည်းထိုလင်လင်နှစ်ယောက်က ဂရုမစိုက် ရိုလို့ကောင်းနေဆဲ.....

ဖန်းရှင်း....... ဟိုနှစ်ကောင်ရော...

ယွီပင်း......သိတဲ့အတိုင်းပဲ အခုက ရိပေါ Toilet သွားတာ ဟိုအကောင်က လိုက်သွားလေရဲ့.....

ဖန်းရှင်း....... အဲ့နှစ်ကောင် ချစ်သူြဖစ်မှ ငါတို့လည်း ပလစ်ခံနေရတာ.....

ယွီပင်း........ဟုတ်ပကွာ ရှောင်ကျန်အဲလောက်ကဲပုံနဲ့ ရိပေါချေပုံနဲ့ဆို ရှောင်ကျန် ကတော့ un ပဲ

ဖန်းရှင်း....... မဖြစ်နိုင်ဘူး ရှောင်ကျန်က လုပ်ရဲကိုင်ရဲ သူက up ပဲ

ယွီပင်း.......un မှာပါကွာ.

ဖန်းရှင်း....... up မှာသေချာတယ်....

.......unကွာ...
.......up ပါဆိုကွာ.....

Xz........မင်းတို့နှစ်ကောင် ဘာတွေ ပြောနေတာလဲ.....

ယွီပင်း........သြော်ပြန်လာသေးတာပဲ...... ရိပေါကို သေးချော့တည့်နေတာ လား ညစ်တယ်နေတာလား......

Xz......ခွေးကောင် တိုးတိုးပြောပါကွ.... ရိပေါကြားသွားမှ ြဖစ်....

ဖန်းရှင်း............. ရိပေါရော

Xz........ဟိုမှာ သူအိမ်က ဖုန်းလာလို့ ဖုန်းပြောနေတယ်......စောနက မင်းတို့ unနဲ့ up က ဘာကို ပြောနေတာလဲ......

ယွီပင်း...... ဘာမှ ဟုတ်ဘူး....ပဟေဠိ ဖွက်တမ်းကစားနေတာ....ဟဲဟဲ...

Yb.........ရှောင်ကျန်.....ငါညနေ သွားစရာ နေရာလေးရှိတယ် မင်းလိုက်ခဲ့ပေးမလား.....

Xz........သွားလေ ငါလိုက်ခဲ့မယ်.....ဘယ်ကိုလဲ....

Yb...........ပါးက သူမိတ်ဆွေ တစ်ယောက် လာမှာမို့ လေဆိပ်မှာသွားကြိုပေးတဲ.......

Discovery OF love Zhanyi Zsww (Completed) Where stories live. Discover now