Part 19
Discovery OF Loveရှောင်ကျန့်တို့ company နဲ့ ရိပေါတို့ ပူးပေါင်းဖြစ်ခဲ့ပေမယ့် ရိပေါက show ပွဲအတွက် ဒီဇိုင်းပိုင်းနဲ့ ပတ်သတ်တဲ့အချိန်နဲ့ show နဲ့ပတ်သတ်တဲ့ အရမ်းအရေးကြီးတဲ့ အချိန်ကလွဲလို့ ရှောင်ကျန့် တို့ Law group ကို မသွား....
Xz.......ဟိုက်စန်း... ရိပေါနဲ့ ဒီဇိုင်းပိုင်းအခြေအနေရော.....
ဟိုက်စန်း......ပြောစရာမလိုအောင် ရိပေါနဲ့ လုပ်ရတာ အဆင်ပြေတယ် အဆင်မပြေတာတစ်ခုပဲရှိတယ်...
Xz........ဘာအကြောင်းလဲ
ဟိုက်စန်း........ဟို.ဟို...မင်းအကြောင်းပြောရင်...သူက လုံးဝမကြိုက်တာ.....
Xz.........ဟင်း....ရိပေါရာ.....ဟူး
အင်းပါ နောက်ဆို သူအရှေ့ ငါအကြောင်းသိပ့်မပြောပါနဲ့.....မင်းနဲ့တော့ရင်းနှီးနေပါစေ.....ဟိုက်စန်း....အေးပါကွာ...ငါအလုပ်သွားလုပ်ဦးမယ်
Xz......အင်း....
ရှောင်ကျန့် ဖုန်း ကို ထုတ်ပြီး ခေါ်လိုက် ရင်းနှီး နေတဲ့ နံပါတ်လေးတစ်ခု....
❣❣❣❣❣❣❣❣
ရိပေါတို့ show ပွဲလေးအောင်မြင်စွာပြီးဆုံးသွားသလို နောက်ထပ်ပူးပေါင်းမူတွေပါ LAW group နဲ့ ပါးတို့ကဆက်လုပ်ကြတယ်..........ခွပ်.....
ယွီပင်း .....ဒါကငါတို့ကို ဘာမှ မတိုင်ပင်ပဲသွားတဲ့အတွက်...
ဒါက ရိပေါအတွက်....
Xz.....မင်းထိုးပါ ကြိုက်သလောက်ထိုးပါ....ဖန်းရှင်း ....... မင်းငါတို့ကို သူငယ်ချင်း လို့ သတ်မှတ်သေးတယ်ပေါ့လေ....
Xz.......ငါတောင်းပန်ပါတယ် ကွာ ငါမင်းတို့ကို ငါသတိရနေခဲ့တာပါ...
ယွီပင်း...... မင်းကွာ ငါးနှစ်ကြီးများတောင်လေ ငါတို့ကို ဘယ်လိုတောင် ထားခဲ့ရက်တာလဲ.... ဟမ်ငါတို့က ထားပါတော့ ရိပေါရော ရိပေါကိုရော မင်းဘယ်လိုတောင်လုပ်ရက်ရတာလဲ....
Xz.........ငါမှာ ပြောစရာစကားတောင်မရှိတော့ပါဘူးကွာ ဒါပေမယ့် ငါမင်းတို့ကို သတိရနေခဲ့တာယုံပါကွာ.....ပြီးတော့ ငါရိပေါကိုချစ်နေတုန်းပါပဲကွာ....
ယွီပင်း....... သွားစမ်းပါကွာ.....မင်းငါတို့ကို ဘာမှမပြောခဲ့ရင်ထား ရိပေါကို တော့ နည်းနည်းပါးပါးမပြောပြသင့်ဘူးလား...ဒါလားရိပေါကိုချစ်တာ...ဟမ်...
ČTEŠ
Discovery OF love Zhanyi Zsww (Completed)
FanfikceZhanyi Zsww ငယ်ငယ်လေးထဲပေါင်းသင်းလာတဲ့ သူငယ်ချင်းတွေ ချစ်သူဖြစ်သွားကြတဲ့အခါမှာ ဘာတွေ ဆက်ကြုံရဦးမလဲ......