part14

715 53 0
                                    

Part 14
Discover Of Love

😁😁အထက်တန်းကျောင်းသားဘဝလေးကို ဆက်သွားကြတာပေါ့.....

ဒီလို နဲ့ မတည်တူနေရှောင်ကျန်တို့ အဖွဲ တက်ညီလက်ညီ အထက်တန်း ကို တက်ရောက်ကြပါလေရော.....အတန်းပါတူတဲ့ ထိုလေးယောက်ကို အတန်း ထဲက လူများကို ဖုတ်လေတဲ့ ငပိရှိတယ်တောင်မထင်.....လေးယောက်လေးက ရုပ်လေးတွေက ချောပေ အကျင့်ကတော့ မျောက်ရူံးတွေပါ....

.....ဝမ်ရိထော်...

Yb......ီးဖြစ်လို့ ငါ့နာမည်ကိုပေါက်ကရခေါ်နေတာလား.....ချောင်ကျန့်.

Xz......မင်းပြောတော့ ဒီလပတ်စာမေးပွဲ မဖြေနိုင်ဘူး ဆို....ဟင်အခုကြတော့ တစ်တန်းလုံး မှာ မမှတ်များဆုံးပါလား...မင်းကသူငယ်ချင်းအချင်းချင်း လျိုတာလား....

Yb......ဟားဟား အရူး အပေါ...မင်းနဲ့ ငါ အဲလိုရမှတ်တွေအဆင့်တွေ ပြိုင်နေတယ်ဆိုတာ တစ်တန်းလုံးသိတယ်... မင်းပဲ ငါရဲ့ အကွက်ထဲဝင်လာတာ...

Xz......ငါမှာတော့ မင်းတကယ်မဖြေနိုင်ဘူးထင်လို့ နောက်ဆုံးဘာသာ ကိုတောင် ကောင်းကောင်းမဖြေခဲဘူး....

Yb.......အဲ့ဒါမင်း စိတ်နဲ့ မင်းပဲလေ မင်းဘာသာကောင်းဖြေပြီး တစ်တန်းလုံးမှ အမှတ်များဆုံးလူလုပ်ပါလား......

Xz........ငါက တခြားသူတွေကို နိုင်တာထက် မင်းကိုပဲ နိုင်ချင်တာ...

ရိပေါ ရှောင်ကျန်စကားကြောင့် တိတ်ဆိတ်သွားလေတော့တယ်....

ယွီပင်း..... မင်းတို့က လေ ပြောရင် အချစ် ဆုံး သူငယ်ချင်း တွေတဲ့ ပြိုင်ရင်လည်း မင်းတို့နှစ်ကောင် ပဲ

ဖန်းရှင်း...... အေးလေ မင်းတို့ ကရန်ဖြစ်ပြီ ဆိုရင် ကမ္ဘာ ရန်သူတွေလို တဲ့ပြီဆိုလဲ လင်မယားတွေကျနေတာပဲ.....

Yb.......မင်းအပေါက်က တော်တော် ပေါက်ကရပြောတာပဲဖန်းရှင်း...

Xz......လင်မယားဆိုလဲ ငါက အပေါ်ကပဲ...

Yb......ငါပြောမကောင်းရှိတော့မယ် တော်တော် အပေါ်နေချင်နေတဲ့ကောင် နတ်ပြည်အပေါ်ထိတင်ပေးလိုက်ရ.....

ယွီပင်း........ မင်းအကူညီလိုရင် ငါကိုခေါ်ရိပေါ ငါလည်းဒီကောင်နတ်ပြည်ပို့ချင်နေတာ.....

Discovery OF love Zhanyi Zsww (Completed) Where stories live. Discover now