Part 18
Discovery oF Love၅ နှစ်ကြာပြီးနောက်.....
......ဟေး ရိပေါ ငါတို့ဒီမှာ...
ရိပေါ မိမိ ကို coffee ဆိုင်ထောင့်ကနေ လက်လှမ်းပြတဲ့ ဖန်းရှင်း နဲ့ယွီပင်းတို့ဆီ လျှောက်လာလိုက်တယ်....
ယွီပင်း...... ပျောက်လှချည်လား ရိပေါရာ....
Yb......ငါ ပါးနဲ့ဂျပန်ကို လက်ဝတ်ရတနာပြပွဲ လိုက်သွားလို့ပါကွာ....
ဖန်းရှင်း........ အဆင်ပြေလား ...
Yb.......အင်းဒီလိုပါပဲ..... ဒါနဲ့ မင်းရော အဆင်ပြေလား....
ဖန်းရှင်း..... ဒီလိုပါပဲ ကွာ ပါးကလုပ်ဆိုလို့သာ ငါလည်းဝင်သာလုပ်လိုက်ရတာ ငါ မကျွမ်းကျင်ဘူး.....အခုတောင် စာရင်း တစ်ချို ယွီပင်းကူလို့
Yb......အင်းပါ အစပိုင်းတော့ နည်းနည်း ပင်ပန်းမှာပေါ...မင်းချသ်ချစ်ကြီးကကူပေးနေတယ်မလား....ဒါနဲ့ မင်းတကယ်ပဲ ဒီဇိုင်းဆက်မဆွဲတော့ဘူးလား.....
ဖန်းရှင်း......ယွီပင်း ကူတာနည်းနည်းစားတာများများပါကွာ.... ငါလည်း ဒီဇိုင်းဆွဲချင်တာပေါ့ ဒါပေမယ့် အချိန်မရဘူးလေကွာ....ငါ ဒီ electronics အရောင်းcenter ကိုသာ အောင်မြင်အောင်ဆက်လုပ်ရမှာပဲလေကွာ
ယွီပင်း....... ရိပေါ....
Yb......အင်းပြောလေ..
ရိပေါ ယွီပင်း ခေါ်တော့ အအေးခွက်လေးသောက်ရင်းပြန်ဖြေလိုက်တယ်....
ယွီပင်း...... ရှောင်ကျန်ပြန်လာတော့မယ်တဲ့....
Yb.........
ယွီပင်း........ အဲ့ဒါ ငါတို့ သူလာရင်..
Yb......မင်းတို့ကြိုက်တာလုပ်.... ငါနဲ့မဆိုင်ဘူး
ယွီပင်း....... ရိပေါရာ ရှောင်ကျန့်မှာ အကြောင်းရှိလို့နေမှာပါ....
Yb........မင်းတို့ကို စကားကုန်ပြောမယ် မင်းတို့ သူနဲ့ ကြိုက်သလောက် ပတ်သတ်ဆက်သွယ်လို့ရတယ်..... ဒါပေမယ့် ငါကိုတော့ သူအကြောင်းထပ်ပြောတာ ဒါနောက်ဆုံးဖြစ်ပါစေ....
ယွီပင်း....... သူက...
Yb.......ငါပြန်တော့မယ်....
အအေးတစ်ခွက်တောင်ကုန်အောင်မသောက်ပဲ ထွက်သွား တဲ့ရိပေါ ကြည်ရင်း ယွီပင်း နဲ့ဖန်းရှင်း သက်ပြင်းအပြိုင်ချမိတယ်.....ဒီ ငါးနှစ်အတွင်း ရိပေါ အတော်ကို ပြောင်းလဲဖို့ကြိုးစားလိုက်ရတာ သူတို့သိတယ်.....ရှောင်ကျန်တော့ ဟိုမှာ ဘယ်လိုနေမလဲ သူတို့မသိ ရှောင်ကျန့်က လည်းသူတို့ တစ်ယောက်ကိုမှ မဆက်သွယ်ခဲ့.....အခုရှောင်ကျန်ပြန်လာမယ်ဆိုတာ ရှောင်မား နဲ့ စားသောက်ဆိုင်တစ်ခုမှာ အမှတ်မထင်တွေလို့သာ သိရတယ်....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Discovery OF love Zhanyi Zsww (Completed)
FanficZhanyi Zsww ငယ်ငယ်လေးထဲပေါင်းသင်းလာတဲ့ သူငယ်ချင်းတွေ ချစ်သူဖြစ်သွားကြတဲ့အခါမှာ ဘာတွေ ဆက်ကြုံရဦးမလဲ......